eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › Wykonaniu robót remontowo- budowlanych p.n. Remont budynku Szkoły Podstawowej w Mircu wraz z elewacją i malowaniem dachu Szkoły Podstawowej w Mircu oraz Gimnazjum w Mircu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Mirzec: Wykonaniu robót remontowo- budowlanych p.n. Remont budynku Szkoły Podstawowej w Mircu wraz z elewacją i malowaniem dachu Szkoły Podstawowej w Mircu oraz Gimnazjum w Mircu
Numer ogłoszenia: 105300 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, fax 041 2713033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonaniu robót remontowo- budowlanych p.n. Remont budynku Szkoły Podstawowej w Mircu wraz z elewacją i malowaniem dachu Szkoły Podstawowej w Mircu oraz Gimnazjum w Mircu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy planowanych robót obejmuje remont wewnętrzny budynku SP w Mircu, w tym : - rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - przygotowanie podłoża, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, wylewki - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - wykucie z muru, udrożnienie wentylacji wraz z obsadzeniem kratek - demontaż starej stolarki drzwiowej - montaż metalowych drzwi antywłamaniowych lub metalowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych płytowych - uzupełnianie ścian lub zamurowanie otworów - uzupełnianie pasów tynków zwykłych - instalacje elektryczne - wymiana przełączników świecznikowych i gniazd wtyczkowych o natężeniu prądu do 16A , wymiana gniazd wtyczkowych trzybiegunowych do 32A - demontaż opraw świetlówkowych z resterem z tworzyw sztucznych - montaż opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub resterem metalowym względnie z tworzyw sztucznych wraz z podłączeniem - naprawa starych tynków, gładzie jednowarstwowe - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i olejnymi - malowanie farbami olejnymi rur, grzejników, krat i balustrad malowanie dachu i elewację budynku SP oraz Gimnazjum , w tym: - naprawę uszkodzonych miejsc w ścianach z cegły, - oczyszczenie i odgrzybienie powierzchni jw., - gruntowanie podłoży i wykonanie tynków zwykłych kat. III, - malowanie 2- krotne, - rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów, - wykonanie obróbek blacharskich jw. - odtłuszczenie rozpuszczalnikiem powierzchni pełnościennych - dwukrotne malowanie powierzchni dachu farbą przeciwkorozyjną. Szczegółowy zakres robót - zgodnie z specyfikacją techniczną i przedmiarem robót- zał. nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej specyfikacją działalności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5. spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia między innymi: a) wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat w latach 2002-2006 a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych (na obiekcie użyteczności publicznej) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. b)udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji i 24 miesięcznej rękojmi na wykonane przez siebie roboty, c) zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1, art. 24 ust.1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 4 do specyfikacji. 4.Udokumentowanie warunków przystąpienia do przetargu, tj. wykazanie wykonania w latach 2002-2006, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych (na obiekcie użyteczności publicznej) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku muszą być: -sporządzony przez oferenta wykaz wg. załącznika nr 6 -referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 5.Kosztorys ofertowy, w oparciu o przedmiary robót i wizję lokalną, w układzie jak w załączonych przedmiarach robót zał. Nr 2 do specyfikacji. Cena podana w druku Oferta musi być zgodna z sumą cen wynikających z kosztorysów ofertowych. Niedopuszczalne jest stosowanie tzw. upustów od cen wynikających z kosztorysów ofertowych. 6. Podpisany projekt umowy - załącznik nr 5 SIWZ 7. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za godność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mirzec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec pokój nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót do wartości posiadanych środków w przypadku braku środków na dofinansowanie zadania z rezerwy oświatowej MEN. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego zadania, wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość nie realizowanych robót zgodnie z wyceną ofertową wykonawcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.