eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Numer sprawy21/2013-DZP/PNO. Nazwa zadaniaŚwiadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach Centralnego Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Ełk: Numer sprawy: 21/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Świadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach Centralnego Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej..
Numer ogłoszenia: 105299 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62611 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 21/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Świadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach Centralnego Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi inwestora zastępczego wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi aktami prawnymi w ramach Centralnego Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej na: 1.Zadanie 91347 Adaptacja budynku Nr 35 na gabinety POZ i gabinety specjalistyczne. 2.Zadanie 91349 Rozbudowa budynku Izby Przyjęć. 3.Zadanie 91363 Modernizacja Kuchni Szpitalnej, budynek Nr 20. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje przede wszystkim: a)przygotowanie i organizację postępowania o udzielnie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień na: Wybór projektanta do opracowania dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz udział wspólnie z projektantem w posiedzeniu KOPIiR w RZI Olsztyn w oparciu o wymienione zadania. wybór wykonawców robót na wykonanie ww. zadań. b)nadzór inwestorski zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi aktami prawnymi. 2.Odpowiedzialność Inwestora Zastępczego: -Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. -Inwestor Zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. -Inwestor Zastępczy ponosi odpowiedzialność za skutki działania lub zaniechania osób wykonujących prace na jego rzecz. -Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane. 3.Obowiązki Inwestora Zastępczego: 3.1Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy udziale Inwestora. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości odbioru b)dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy, jak również przekazania przedmiotu odbioru Inwestorowi c)przekazania Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej 3.2Przyjęcie od Inwestora: a)dokumentacji technicznej związanej z projektem na wykonanie ww zadania wraz z oświadczeniem o jej kompletności i wykazem, b)przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dot. całego zakresu robót zgodnego z przekazaną dokumentacją, c)dokumentów formalno - prawnych. 3.3Zgłaszania projektantowi zastrzeżeń do projektów, wniesionych przez wykonawców lub Inwestora i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 3.4Przyjęcie od inwestora placu budowy i przekazania go wykonawcom robót. 3.5Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 3.6Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami regulującymi tę problematykę tj. przepisów w sprawie działalności inspektorów nadzoru wynikających z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z póź. zm.) 3.7Czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w realizacji inwestycji przede wszystkim nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 3.8Sprawdzenie faktur wykonawców oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót w tym również kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawców i odbiór tych robót. 3.9Kompleksowa koordynacja robót. 3.10Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji. 3.11Przygotowanie dla Inwestora stosownych dokumentów oraz dochodzenie i egzekwowanie od dostawców i wykonawców kar umownych i odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 3.12Udział w odbiorach i przeglądach w trakcie trwania 3-letniego okresu gwarancji. 3.13Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 3.14Archiwizację korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy. 3.15W zakresie postępowania przetargowego: a)przygotowanie i przeprowadzenie postępowań przetargowych w trybie zamówienia publicznego na wybór wykonawców. b)konsultacja projektów umów z kancelarią prawną reprezentującą Zamawiającego w zakresie zabezpieczenia jego interesów na etapie przygotowania postępowania c)ustalenie w porozumieniu z Zamawiającą warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, d)przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań, e)udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ, f)powołanie komisji przetargowej g)zorganizowanie otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, h)dokonanie oceny złożonych ofert, wybór wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów i przedstawienie propozycji wybranej oferty do akceptacji przez Zamawiającego, i)udział w ewentualnych odwołaniach wniesionych przez Wykonawców, j)doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą. k)archiwizacja postępowań wg wzoru Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby postępowanie o zamówienie publiczne na wybór projektanta do opracowania dokumentacji projektowej przeprowadzone zostało w trybie przetargu nieograniczonego powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie prowadzenie postępowań wszelka korespondencja oraz czynności wynikające z ustawy będą przekazywane na adres Wykonawcy oraz wykonywane w jego siedzibie z wyłączeniem składania i otwarcia ofert. Zamawiający informuje, iż dokona ogłoszenia o zamówieniu oraz ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w odpowiednim publikatorze po przesłaniu przez Wykonawcę wypełnionych wzorów ogłoszeń zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów dotyczącym wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz zgodnie ze wzorami określonymi w rozporządzeniu Komisji (WE) Nr 1564 20085 z dnia 7 września 2005 r. 3.16Inwestor Zastępczy będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestycyjnego w imieniu i na rachunek Zamawiającego. 3.17Inwestor Zastępczy będzie wykonywał swoje czynności na podstawie umowy i udzielonych mu przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, pełnomocnictw. 3.18Szczegółowe pełnomocnictwa dotyczące przedmiotu umowy ustalane będą przez Strony w trakcie jej realizacji. 3.19Uzyskane pełnomocnictwa Inwestor Zastępczy zobowiązuje się przyjąć i wypełniać z należytą starannością i z zabezpieczeniem ochrony interesów Zamawiającego. 3.20Inwestor Zastępczy oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 3.21Inwestor Zastępczy zapewnia, że przez cały okres obowiązywania umowy będzie posiadał ważną polisę ubezpieczeniową którą okaże na każde żądanie Zamawiającego. Osoby, które ze strony Zamawiającego są uprawnione do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad wykonywaniem umowy przez Inwestora Zastępczego oraz są odpowiedzialne za realizację obowiązków Zamawiającego wynikających z umowy: 1)ppłk Mazur Wojciech tel. 87 621 98 02 2)Mieczysław Zalewski tel. 87 621 99 24 Osoba uprawniona do przyjmowania i zatwierdzania raportów: 1)Mieczysław Zalewski tel. 87 621 99 24..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 74.54.00.00 - 74.54.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WDI OBSŁUGA INWESTYCJI Sp. z o.o., Dr A. Kuklińskiego 3B, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.