To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105291 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Kraków: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66075-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 67038-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny
12139041500000, ul.
ul. Montelupich
3,
30-901
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
261 137 554, faks
261 137 553, e-mail
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zamowienia3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):69/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej, w tym: czapka robocza letnia z daszkiem - 1000 szt., czapka robocza zimowa - 500 szt., czapka ochronna twarda - 10 szt., koszula robocza flanelowa - 1200 szt., ubranie ochronne kwasoodporne - 20 szt., kombinezon wodochronny - 20 szt., kombinezon roboczy - 20 kpl., kurtka 3/4 przeciwdeszczowa z kapturem - 400 st., ubranie olejoodporne letnie - 34 kpl., ubranie olejoodporne ocieplane - 12 kpl., trzewiki bezpieczne z wkładką antyprzebiciową - 800 par., półbuty robocze damskie - 100 par, buty ocieplane typu botki - 4y, trzewiki bezpieczne dla spawaczy - 4 pary, sandały bezpieczne - 1 para, półbuty zawodowe - 0 par, trzewiki sztyblety - 10 par, buty gumowe - 20 par, buty gumowe kwasoodporne - 10 par, obuwie do piaskowania i śrutowania - 1 para, rękawice robocze antystatyczne - 3600 par, rękawice olejoodporne antystatyczne - 480 par, rękawice robocze powlekane - 20000 par, rękawice bawełniane techniczne białe - 10200 par, rękawice robocze wzmocnione skórą - 960 par, rękawice kriogeniczne - 1 para, rękawice olejoodporne grube - 960 par, rękawice oleoodporne ze ciągaczem - 960par, rękawice monterskie - 960 par, rękawice ochronne ocieplane - 1560 par,rękawice termiczne - 120 ar, rękawice antyprzecięciowe - 96 par, rękawice kwasoodporne - 960 par, rękawice z nylonu - 48 par, rękawice spawalnicze - 48 par, rękawice kwasoodporne antystatyczne - 120 par, rękawice bawełniane nakrapiane- 2000 par, rękawice jednorazowe nitrylowe - 15000 rękawic robocze gumowe - 24 pary, rękawice ochronne antywibracyjne - 12 par, okulary ochronne przeciwodpryskowe - 500 sz., rękawice ochronne przeciwodpryskowe antystatyczne - 10 szt., osłona twarzy - 100 szt., ochronniki słuchu - 20 szt., ochronniki słuchu - 50 szt., wkładki przeciwhałasowe wielokrotnego żytku - 600 szt., kask ochronny plastikowy - 100 szt., kask ochronny plastikowy antystatyczny - 25 szt., kombinezon lakierniczy - 500 szt., kamizelka ostrzegawcza odblaskowa - 300 szt., przyłbica automatyczna samościemniająca - 5 szt., tarcza spawalnicza szt., szelki bezpieczeństwa - 2 kpl., szelki bezpieczeństwa - 3 kpl., bielizna antyelektrostatyczna zimowa - 22 kpl., bielizna antyelektrostatyczna letnia - 22 kpl., skarpety antyelektrostatyczne - 140 par, czapka letnia antystatyczna - 20 szt., ubranie robocze antystatyczne - 20 kpl., fartuch antyelektrostatyczny ESD - 40 szt., koszula antystatyczna zimowa - 30 szt., koszula antystatyczna letnia - 30 szt., garsonka pielęgniarki ze spodniami - 10 kpl., koszula z długimi rękawami ratownika medycznego - 5 szt., koszula z krótkimi rękawami ratownika medycznego - typ polo - 6 szt., spodnie zimowe ratownika medycznego 1 szt.,spodnie letnie ratownika medycznego - 3 szt., kurtka całosezonowa ratownika medycznego - 1 szt., bluza podpinka do kurtki ratownika medycznego - 1 szt., obuwie całosezonowe ratownika medycznego - 2 pary, pantofle personelu szpitalnego damskie - 8 par, maska chirurgiczna jednorazowa - 1200 szt., czepek flizelinowy - 180 szt., półmaska wielokrotnego użytku - 200 kpl., półmaska przeciwpyłowa FFP2 - 8000 szt., półmaska przeciwpyłowa FFP3 - 800 szt., półmaska przeciwpyłowa FFP1- 1000 szt., filtropochłaniacz I - 600 szt. filtropochłaniacz II - 150 szt., filtropochłaniacz III - 600 szt., pochłaniacz IV - 200 szt, kurtka robocza odblaskowa - 3 kpl. ubranie robocze odblaskowe - kpl., ubranie robocze ocieplane - 500 kpl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
18000000-0
Dodatkowe kody CPV:
18000000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Obuwie i odzież medyczna |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4180.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4986.42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Ochrona dróg oddechowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54585.65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Obuwie robocze i ochronne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT80560.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 98417.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Rękawice robocze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT98009.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 109901.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Środki ochrony osobistej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30060.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20805.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Odzież antyelektrostatyczna |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16920.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 30602.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Odzież robocza i ochronna |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51328.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 52148.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.