eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA MIKROSKOPÓW ORAZ ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Katowice: DOSTAWA MIKROSKOPÓW ORAZ ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH
Numer ogłoszenia: 10527 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIKROSKOPÓW ORAZ ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM MIKROSKOPÓW ORAZ ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH O PARAMETRACH ZGODNYCH ZE SPECYFIKACJA TECHNICZNĄ (WYMAGANIA TECHNICZNE) STANOWIĄCA ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SPECYFIKACJI. ZAMAWIAJĄCY DOKONAŁ PODZIAŁU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA DZIEWIĘĆ PAKIETÓW:.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00 - 33.26.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; a w szczególności: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie - spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poniższe dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 6 do specyfikacji. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada upoważnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, UL. PONIATOWSKIEGO 15, 40 -055 KATOWICE (DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH IVP, IV PIĘTRO, POKÓJ 410).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 09:00, miejsce: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, UL. PONIATOWSKIEGO 15, 40 -055 KATOWICE (kancelaria, parter, pokój 11).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIKROSKOP KONFOKALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikroskopu konfokalnego - 1 SZT. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną/załącznik nr 2.1do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MIKROSKOP KONTRASTOWO-FAZOWY ODWRÓCONY Z PRZYSTAWKĄ FLUORESCYJNĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem mikroskopu kontrastowo-fazowego odwróconego z przystawką fluorescencyjną - 1 SZT. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną /załącznik nr 2.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MIKROSKOP BADAWCZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Mikroskopu badawczego - 1 SZT. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną /załącznik nr 2.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIKROSKOP TYP E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Mikroskopu Typ E - 3 SZT. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną /załącznik nr 2.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MIKROSKOP TYP I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Mikroskopu Typ I - 1 SZT. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną /załącznik nr 2.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MIKROSKOP TYP J.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Mikroskopu Typ J - 1 SZT. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną /załącznik nr 2.6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa Mikroskopu Typ L - 6 SZT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną /załącznik nr 2.7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAW MULTIMEDIALNY TYP B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Zestawu multimedialnego Typ B - 1 SZT. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną /załącznik nr 2.8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW MULTIMEDIALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Zestawu multimedialnego - 1 SZT. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną /załącznik nr 2.9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.