eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Ograniczenie indywidualnego ruchu zmotoryzowanego w centrum miasta poprzez budowę ścieżki rowerowej oraz przebudowę ciągów pieszych wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu (Etap 1)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105275 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Strzegom: Ograniczenie indywidualnego ruchu zmotoryzowanego w centrum miasta poprzez budowę ścieżki rowerowej oraz przebudowę ciągów pieszych wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu (Etap 1)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie nr 1 dofinansowane jest w ramach Osi Priorytetowej nr 3 ,,Gospodarka niskoemisyjna", Działania nr 3.4 ,,Wdrażanie strategii niskoemisyjnych", Poddziałania nr 3.4.4 ,,Wdrażanie strategii niskoemisyjnych - ZIT AW", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 510695-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 86843-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, krajowy numer identyfikacyjny 89071837200000, ul. ul. Rynek 38, 58150 Strzegom, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16, e-mail strzegom@strzegom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ograniczenie indywidualnego ruchu zmotoryzowanego w centrum miasta poprzez budowę ścieżki rowerowej oraz przebudowę ciągów pieszych wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu (Etap 1)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIiZP.271.9.2017.MP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja związana z ograniczeniem indywidualnego ruchu zmotoryzowanego w centrum miasta poprzez budowę ścieżki rowerowej oraz przebudowę ciągów pieszych wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu realizowana na podstawie Decyzji Nr 786/2016 z dnia 27.06.2016 r. pozwolenie na budowę Starosty Świdnickiego obejmującej budowę ścieżki rowerowej, przebudowę ciągów pieszych wraz z budową odcinka oświetlenia drogowego i odcinka kanalizacji deszczowej wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania ze względu na różne sposoby finansowania. 1. ZADANIE 1 obejmuje budowę ciągu pieszo-rowerowego w tym dwukierunkowej drogi rowerowej i chodnika wzdłuż Alei Wojska Polskiego począwszy od skrzyżowania Alei Wojska Polskiego z ul. Legnicką do skrzyżowania drogi gminnej 110810D (Aleja Wojska Polskiego) z drogą krajową nr 5 strona prawa jadąc od ul. Legnickiej. 1.1. Zadanie nr 1 dofinansowane jest w ramach Osi Priorytetowej nr 3 ,,Gospodarka niskoemisyjna", Działania nr 3.4 ,,Wdrażanie strategii niskoemisyjnych", Poddziałania nr 3.4.4 ,,Wdrażanie strategii niskoemisyjnych - ZIT AW", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 1.2. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: - usunięcie drzew i krzewów na działkach nr 309; 565 obręb Śródmieście nr 3. - robót przygotowawczych, rozbiórkowych i demontażowych, - korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża, podbudowy, - nowej nawierzchni drogi rowerowej z betonu asfaltowego - nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej, - budowa zatoki autobusowej wraz montażem wiaty przystankowej dwusegmentowej, - montaż elementów małej architektury, - montaż krawężników betonowych, obrzeży betonowych,, - regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni, -wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzenie z dnia 22 czerwca 2016 r. znak: KD.7121.2.89.2016.2, (wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy). - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego. - materiały z rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane do 2 km. - usunięcie drzew i krzewów zgodnie z decyzją Nr 114/2016 z dnia 13.06.2016 r., syg. ROŚ.613.41.2016, oraz Decyzją Nr 30/2017 r. z dnia 15.02.2017 r., syg. 613.41.2016 r. oraz Postanowieniem Nr 37/2017 z dnia 02.03.2017 r., syg. ROŚ.613.41.2016. - usunięcie krzewów na podstawie Decyzji Nr 106/2016 z dnia 07.06.2016 r. syg. ROŚ.613.85.2016 oraz Decyzji Nr 36/2017 z dnia 02.03.2017 r. syg. ROŚ.613.85.2016. - wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z Decyzją Nr 786/2016 z dnia 27 czerwca 2016 roku znak:WB.6740.803.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. - należy pokryć koszty niezbędnej dokumentacji konserwatorskiej wykonanej w oparciu o badania archeologiczne na podstawie pisma W/N.5183.1283.2016.JK. 1.3. Symbole CPV: - 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę - 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej - 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni - 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania - 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego - 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.4. Dokumenty związane: - projekt budowlany "Budowa ścieżki rowerowej, przebudowa ciągów pieszych wraz z budową odcinka oświetlenia drogowego i odcinka kanalizacji deszczowej wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu" realizowana w ramach zadania pn.: "Ograniczenie indywidualnego ruchu zmotoryzowanego w centrum miasta poprzez budowę ścieżki rowerowej oraz przebudowę ciągów pieszych wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu" - projekt wykonawczy "Budowa ścieżki rowerowej, przebudowa ciągów pieszych wraz z budową odcinka oświetlenia drogowego i odcinka kanalizacji deszczowej wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu" realizowana w ramach zadania pn.: "Ograniczenie indywidualnego ruchu zmotoryzowanego w centrum miasta poprzez budowę ścieżki rowerowej oraz przebudowę ciągów pieszych wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu", branża drogowa, sanitarna, elektryczna, - projekt docelowej organizacji ruchu, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, - pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 786/2016 z dnia 27 czerwca 2016 roku znak:WB.6740.803.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. 2. ZADANIE 2 obejmuje roboty budowlane - zjazdy oraz kształtowanie terenu - zieleń i nie jest objęte dofinansowaniem. 2.1. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe - budowa zjazdów z kostki granitowej - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - humusowanie z obsianiem trawą - pierwsze koszenie trawy 2.2. Symbole CPV: - 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę - 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni - 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 2.3. Dokumenty związane: - projekt budowlany "Budowa ścieżki rowerowej, przebudowa ciągów pieszych wraz z budową odcinka oświetlenia drogowego i odcinka kanalizacji deszczowej wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu" realizowana w ramach zadania pn.: "Ograniczenie indywidualnego ruchu zmotoryzowanego w centrum miasta poprzez budowę ścieżki rowerowej oraz przebudowę ciągów pieszych wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu" , - projekt wykonawczy "Budowa ścieżki rowerowej, przebudowa ciągów pieszych wraz z budową odcinka oświetlenia drogowego i odcinka kanalizacji deszczowej wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu" realizowana w ramach zadania pn.: "Ograniczenie indywidualnego ruchu zmotoryzowanego w centrum miasta poprzez budowę ścieżki rowerowej oraz przebudowę ciągów pieszych wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu", branża drogowa, - projekt docelowej organizacji ruchu, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża drogowa, - pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 786/2016 z dnia 27 czerwca 2016 roku znak:WB.6740.803.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. UWAGA: Zamawiający informuje, że ze względu na planowaną przebudowę linii energetycznej przez TAURON Dystrybucja S.A wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia robót budowlanych od terenu PKP do drogi krajowej nr 5. Realizacja pozostałych prac zostanie uzgodniona przy tworzeniu harmonogramu robót. II. OPIS dotyczący Zadań: 1. Kostka kamienna i betonowa, krawężniki kamienne, oraz znaki z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Wykonawca przekaże je zamawiającemu tj. (złoży krawężniki, kostkę, na paletach) w miejscu wskazanym przez zamawiającego. W cenie oferty należy przewidzieć sortowanie zwarzenie i transport w/w elementów na odległość do 2 km. 2. Kratki, włazy, oznakowanie wraz ze słupkami z demontażu należy przekazać protokolarnie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75. 3. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, STWiORB), stanowiącej Załącznik do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 4. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Dokładny zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robot nie może stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 7. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 8. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, 4) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, 5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 6) demontaż obiektów tymczasowych, 7) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 8) Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Telefonia DIALOG Sp. z o.o., ORANGE POLSKA SA, Dolnośląska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy firmie TAURON Dystrybucja S.A., Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu, Zakład w Wałbrzychu, Wodociągom i Kanalizacji Sp. z o.o. w Strzegomiu. Ze względu na planowaną przebudowę linii energetycznej od skrzyżowania Al. Wojska Polskiego z ul. Legnicką do terenu PKP na Al. Wojska Polskiego przez Tauron Dystrybucja S.A. wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia placu budowy Tauron Dystrybucja S.A. celem skablowania sieci. 10. Z uwagi na to, że na tym samym terenie budowy, będzie realizowany projekt związany z realizacją zadania "SZLAK KAMIENIA" polegający m.in. na budowie "Alei Rzeźb" biegnącej wzdłuż ulicy Aleja Wojska Polskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Dworcową do ul. Kolejowej Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy w celu koordynacji prac z wykonawcą "Alei Rzeźb" w tym również udostępnienia placu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie udostępniać teren budowy obcym wykonawcom do prowadzenia robót związanych z usunięciem kolizji i/lub wymianą sieci infrastruktury podziemnej, dostawcom i wykonawcom robót budowlanych, wykonujących prace na innych zleceniach Zamawiającego. 11. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanych ulicach również w trakcie realizacji inwestycji. 12. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. z późn. zm.). 13. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 14. Obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót . Wykonawca przedłoży Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1) na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego: - mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w czterech egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - szkice geodezyjne powykonawcze w czterech egzemplarzach 2) szkice robocze geodezyjne na zakończenie etapu realizacji robót, zgodnie z harmonogramem realizacji robót. Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. 15. Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty z zakresu przebudowy oświetlenia drogowego. 17.Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowił będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym. 18. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, nie gorszych niż opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 19. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 2 000 000 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 20. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) roboty nawierzchniowe i wykończeniowych, c) roboty związane z wprowadzeniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, d) roboty kanalizacyjne, e) roboty elektryczne. 21. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 20 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 22. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 20 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 23. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 20 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 20 czynności. 24. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45233200-1, 45314300-4, 45316110-9, 45311100-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1624163.69
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., spbdim@wp.pl, ul. Częstochowska 12, 58-100, Świdnica, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2103399,34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2103399,34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2103399,34
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: w zakresie: budowa oświetlenia ulicznego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.