Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Tarnów: Dostawy implantów ortopedycznych.
Numer ogłoszenia: 105270 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, faks 014 6310337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy implantów ortopedycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy implantów ortopedycznych dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. (Sprawa AE/ZP-27-34/09).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (co najmniej 1 dostawa). UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy]..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 09:50, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13 pokój nr 13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.4.2004 r. (Dz.U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 z poźniejszymi zmianami)), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.2.Oświedczenie,że Wykonawca dostarczy Zamawiającemu odpowiednie instrumentarium (posiadające ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania) na okres obowiązywania umowy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: : Pakiet Nr 1 - Wkręty kaniulowane..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty kaniulowane częściowo gwintowane w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Wkręty kostkowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wkręty kostkowe samogwintujące - gniazdo krzyżowe w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Wkręty do kości łódkowatej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości łódkowatej krzyżowe w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Wkręty do kości gąbczastej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości gąbczastej krzyżowe w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Wkręty do kości korowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości korowej krzyżowe - wkręty do kości korowej sześciokątne - wkręty do kości korowej samogwintujące w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Groty i druty..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Grot Steinmanna - Druty Kirschnera - Drut do wiązania odłamów - Podkładki pod wkręty w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Gwoździe sródszpikowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Gwóźdź śródszpikowy blokowany do kości udowej, piszczelowej, ramieniowej - Śruby zaślepiające - Wkręty blokujące, samogwintujące w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Płytki podporowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki podporowe do bliższej nasady kości piszczelowej w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9- Śrubopłytki, śruby dociskowe, druty Kirschnera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śrubopłytki ześlizgowe szyjkowe, kondylarne kłykciowe - Śruby dociskowe - Druty Kirschnera z gwintowanym końcem w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10- Płytki modelowane do ramienia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki modelowane anatomicznie do bliższej nasady ramienia, śruby z gwintowaną głową i końcami samowiercącymi lub samogwintującymi - płytki profilowane blokująco-kompresyjne anatomicznie ukształtowane do dalszej nasady kości piszczelowej w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Implanty do rekonstrukcji przedniego wiązadła krzyżowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Śruby biowchłanialne z kopolimedu kwasu mlekowego i glikolowego z gwintem na całej długości lub zakończone główką - biowchłanialne implanty mocowane prostopadle do kanału udowego w ilościach i rozmiarach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Wymiana posadzek na I piętrze Zespołu Szkół Technicznych w Tarnowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Budowa ul. Bora Komorowskiego wraz z odcinkiem ul. Boryczki - I etap - dokumentacja"
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar w pomieszczeniach Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2024
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów, protez wraz z oprzyrządowaniem do zabiegów
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
- Materiały i sprzęt jednorazowy na potrzeby ortopedii dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.