eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Szczecin: Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy
Numer ogłoszenia: 105248 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512386, faks 91 4512398.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy. Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 euro. Zamawiający nie przewiduje zastosowania zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS-u), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp - według załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł wraz z dowodem potwierdzającym jej opłatę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4340 ul. Narutowicza 10A 70-231 Szczecin bud. 19, pok. 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek Nr 18, pok. nr 5 - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Delegatury Inspektoratu Wojskowej Ochrony Ppoż w Szczecinie (ul. Narutowicza 10a).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Szczecinie (ul. Potulicka 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Delegatury Wojskowej Komendy Transportu w Szczecinie (ul. Narutowicza 10a).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Wojskowej Komendy Uzupełnień w Szczecinie (ul. Kopernika 17a).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Wojskowego Sądu Garnizonowego w Szczecinie (ul. Piotra Skargi 34).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Wojskowej Pracowni Psychologicznej w Szczecinie (ul. Kopernika 17a).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie (ul. Narutowicza 17b).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Wojskowego Biura Emerytalnego w Szczecinie (ul. Głowackiego 5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Rejonu Obsługi Abonentów w Szczecinie (ul. Narutowicza 10).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników JW. 4340 w Szczecinie (ul. Narutowicza 10a).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Grupy Zabezpieczenia JW. 4340 w Stargardzie Szczecińskim (ul. 11 listopada 3c).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Grupy Zabezpieczenia JW. 4340 w Choszcznie (ul. Dąbrowszczaków),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań medycyny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.