eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót malarskich w budynku Ratusza Urzędu Dzielnicy Włochy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Warszawa: Wykonanie robót malarskich w budynku Ratusza Urzędu Dzielnicy Włochy
Numer ogłoszenia: 105243 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, fax 022 575 89 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót malarskich w budynku Ratusza Urzędu Dzielnicy Włochy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przygotowanie pomieszczeń do prac malarskich - ręczne przenoszenie ładunków (mebli, itp.), b) zabezpieczenie pomieszczeń folią (okna, podłogi, drzwi, nie wyniesiony sprzęt), c) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, d) uporządkowanie pomieszczeń po malowaniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) złożą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: - wykonali co najmniej 1 robotę malarską lub ogólnobudowlaną o wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000 zł brutto 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie oddzielnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z ubiegających się wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie oddzielnie. 4) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wykazać co najmniej 1 robotę malarską lub ogólnobudowlaną o wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000 zł brutto. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek 5) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia; Kierownik robót musi być wpisany na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika robót oraz aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej 1 wykonawca musi dysponować kierownikiem robót z uprawnieniami podanymi powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://www.ud-wlochy.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. Nr 213, piętro II, Cena SIWZ wynosi 9,00 zł W przypadku przesłania SIWZ pocztą, Wykonawca ponosi dodatkowo koszty opłaty pocztowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Miejsce składania ofert: w siedzibie zamawiającego pok. Nr 213, piętro II,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.