eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masą mineralno - asfaltową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Choceń: Remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masą mineralno - asfaltową
Numer ogłoszenia: 105236 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, fax 054 2846487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masą mineralno - asfaltową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masą mineralno - asfaltową Zakres robót: - 8000 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 8000 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 8000 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej 2928C Modlibórz - Kłóbka - Chodecz w miejscowości Modlibórz odc. dł. 1600 mb, - 5200 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 5200 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 5200 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej 2814C Samszyce - Izbica Kujawska, w miejscowości Świszewy odc. dł. 1040 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w kwocie 3000 zł słownie: trzy tysiące złotych, które należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego KDBS O/Włocławek 79 9550 0003 2001 0075 4192 0003, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) przedmiot działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia, c) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty budowlane (budowy, przebudowy, remonty dróg), odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) dysponują niżej wymienionym sprzętem: - wytwórnia do wytwarzania mieszanek mineralno - bitumicznych, - 1 szt. koparko - ładowarki (poj. łyżki koparki 0,4 m3/poj. łyżki ładowarki 1,0 m3), - 1 szt. równiarki (100 KM), - 1 szt. szczotki mechanicznej, - 1 szt. walca drogowego ogumionego (masa min. 15 Mg), - 2 szt. walców stalowych samojezdnych (masa min. 10 Mg), - 1 szt. skrapiarki do bitumu (poj. zbiornika min. 4 Mg), - 1 szt. układarki masy bitumicznej (szerokość układania min 4 m), - 2 szt. samochodów ciężarowych samowyładowczych (o ładowności 10-15 Mg), - 1 szt. samochodów dostawczych osobowo - ciężarowych (ładowność 750 kg lub 8 osób), - 2 szt. zagęszczarek płytowych (40 kN), - 1 szt. piły do cięcia asfaltu, - 1 szt. laboratorium stałe lub udokumentowany dostęp do usług laboratoryjnych. e) dysponują osobami na stanowisku: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i conajmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierownik budowy, - kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i conajmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierownik robót. f) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej co najmniej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. g) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. h) wnieśli wadium. i) udzielają 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty końcowego odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony druk (Oferta), wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, h) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ i) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ j) Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, k) Informacji z banku lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, m) Potwierdzenie wniesienia wadium (przelew, poręczenie, gwarancje), n) Oświadczenie Oferenta o udzieleniu gwarancji na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru robót. o) Wykonawcy składający ofertę wspólnie na podstawie art. 23 Prawa zamówień publicznych, zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia: ­ umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, ­ dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.