eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego dla poszczególnych jednostek Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-32/D/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Białystok: Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego dla poszczególnych jednostek Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-32/D/2007
Numer ogłoszenia: 105232 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, fax 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego dla poszczególnych jednostek Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-32/D/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia poniżej 211 000 tys. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: a) Zadanie nr 1: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), b) Zadanie nr 5: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), lub w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą sumie tych kwot. W zadaniach 2, 3 i 4 Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: dla zadania nr 1: 400 000,00 zł, dla zadania nr 2: 5 000,00 zł, dla zadania nr 3: 15 000,00 zł, dla zadania nr 4: 10 000,00 zł, dla zadania nr 5: 50 000,00 zł, a w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, w szczególności: a) wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż: dla zadania 1: 500 000,00 zł, dla zadania 5: 50 000,00 zł, lub w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą sumie tych kwot. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: 1) oświadczenie Wykonawca, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawca o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 5 do SIWZ), 3) oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu komputerowego podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE - na druku Formularza oferty (certyfikaty lub deklaracje zgodności Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia), 4) oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 3, ppkt. 5 SIWZ (na druku Formularza oferty), 5) zobowiązanie do zawarcia pisemnej umowy o treści przedstawionej w załączonym do specyfikacji wzorze (Załącznik Nr 7), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na druku Formularza oferty). DOKUMENTY: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumentu pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) - tylko w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik inny niż prokurent; pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli gdziekolwiek w ofercie lub składanych łącznie z nią dokumentach jest wymagany podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, podpis ten musi być tak złożony aby tożsamość osoby go składającej była identyfikowalna. c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniem ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda dokumentu: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: dla zadania nr 1: 400 000,00 zł, dla zadania nr 2: 5 000,00 zł, dla zadania nr 3: 15 000,00 zł, dla zadania nr 4: 10 000,00 zł, dla zadania nr 5: 50 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru druku - zał. nr 6 do SIWZ. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dokumentu: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy : dla zadania 1: 500 000,00 zł, dla zadania 5: 50 000,00 zł, lub w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą sumie tych kwot, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) Wykonawca składając dokumenty sporządzone w języku obcym składa je wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.uwb.edu.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok piętro I, p. 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Urzędnik - kompetentny doradca w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich 2004-2006 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, umowa nr: DWF_2_1.1_202. Projekt: 1.3.1 \Rozwój regionalnej infrastruktury edukacyjnej poprzez budowę terenowej stacji naukowo-dydaktycznej Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku, zlokalizowanej w Gugnach, gmina Trzciane.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAWY KOMPUTEROWE I WYPOSAŻENIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych i wyposażenia. Zakres zamówienia poniżej 211 000 tysięcy euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.50-4, 30.26.00.00-9, 30.23.10.00-7, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY DLA STACJI TERENOWEJ W GUGNACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla stacji terenowej w Gugnach tj. jeden zestaw komputerowy, jeden monitor, jedna drukarka, wyposażenie do zestawu (oprogramowanie - licencja Corell Draw X3 - EDU; Corell Draw X3 - EDU).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.50-4, 30.23.10.00-7, 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA NOTEBOOKÓW DLA STACJI TERENOWEJ W GUGNACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czterech notebooków dla stacji terenowej w Gugnach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA NOTEBOOKÓW I WYPOSAŻENIA DLA ZAKŁADU EKONOMETRII I STATYSTYKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa trzech notebooków i wyposażenia dla Zakładu Ekonometrii i Statystyki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA NOTEBOOKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szesnastu notebooków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.