eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Przebudowa skrzyżowania ulic Kozielskiej, Londzina, Mariańskiej i Mikołaja w Raciborzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Racibórz: Przebudowa skrzyżowania ulic Kozielskiej, Londzina, Mariańskiej i Mikołaja w Raciborzu.
Numer ogłoszenia: 105227 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, fax 032 7550725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulic Kozielskiej, Londzina, Mariańskiej i Mikołaja w Raciborzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ulic Kozielskiej, Londzina, Mariańskiej i Mikołaja w Raciborzu. Zakres merytoryczny obejmuje wykonanie: 1). Nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych mastyksowo-grysowych 4 375 m2 2). Nawierzchni z kostki brukowej betonowej 8 cm - 3 859 m2 3). Nawierzchni z kostka kamiennej 10 cm - 868 m2 4). Kanały z rur PVC śr. 200 i śr. 315 - 233 mb 5). Zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej z rur PCW śr. 160mm - 200 mb 6). Przebudowa sieci gazowej śr.225 mm, 90 mm, 63 mm - 347 mb 7). Przebudowa sieci wodociągowej śr. 250 mm, 110 mm,63 mm - 270 mb 8). Przebudowa oświetlenia ulicznego 22 oprawy - 400 mb 9). Przebudowa sieci teletechnicznej TP S.A. - 620m i Netia S.A.- 330 m - 950 mb 10). Powierzchnia terenów zielonych - 1 660 m2 11). Sadzenie drzew i krzewów - 500 szt 12). Organizacja ruchu zastępczego i docelowego: ozn .pionowe 194 szt ,ozn. poziome 324 m2 Podstawowe dane techniczne: 1). Przebudowa skrzyżowania (podwójne rondo-typu /nerka/) obejmuje odcinki o długość: ul. Kozielska ok. 82 mb, ul. Głubczycka ok. 47 mb, ul. Londzina ok. 110 mb, ul. Mariańska ok. 42 mb, ul. Mikołaja ok. 32 mb 2). Szerokość jezdni ronda (bez opaski) 5 m, 3). Szerokość kanału ruchu wlotu na rondo zmienna od 3,5 do 4,0 m, 4). Szerokość wylotu z ronda zmienna od 3,5 do 4,5 m, 5). Konstrukcję nawierzchni podwójnego ronda oraz ulic: Londzina, Głubczyckiej, Kozielskiej przyjęto dla kategorii ruchu KR 6 (SMA, beton asfaltowy), 6). Konstrukcję nawierzchni ul. Mariańskiej przyjęto dla kategorii ruchu KR 4 (SMA, beton asfaltowy), 7). Konstrukcję nawierzchni ul. Mikołaja przyjęto dla kategorii ruchu KR 3(SMA, beton asfaltowy), 8). Konstrukcja nawierzchni na parkingu, chodnikach i na dojazdach z kostki betonowej na podbudowie, 9). Konstrukcja nawierzchni powierzchni przejezdnych, miejsc postojowych i zatoki autobusowej z kostki granitowej na podbudowie, Dane dotyczące stosowanych materiałów i technologii 1). Warstwa ścieralna z SMA 2). Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe (dot.: nawierzchni podwójnego ronda oraz ulic: Londzina, Głubczyckiej, Kozielskiej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 40 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności : 1). Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań z zakresu budowy, remontu lub przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni co najmniej 4 000 000 m3, każde z nich. 2). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego z zamówienia. W szczególności: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 1 000 000 PLN. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 4. Kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia potwierdzające Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ wraz z załącznikami udostępnia się bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.bipraciborz.pl. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże komplet materiałów przetargowych w wersji papierowej w terminie do 5 dni od dnia złożenia wniosku o ich wydanie. Papierowa wersja materiałów przetargowych zostanie przekazana tym Wykonawcom, którzy wpłacą w Kasie Urzędu Miasta przy ul. Stefana Batorego 6 w Raciborzu lub przelewem kwotę 800,00 brutto. Komplet materiałów przetargowych w wersji papierowej można uzyskać przesyłką pocztową za pobraniem po uprzednim skierowaniu pisemnego wniosku o wydanie SIWZ (Zamawiający dopuszcza faks: 032 755 07 09, e-mail: zamowienia@um.raciborz.pl ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.