eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, III ETAP REALIZACJI WYSTAWY

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Toruń: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, III ETAP REALIZACJI WYSTAWY
Numer ogłoszenia: 105213 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75271 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, III ETAP REALIZACJI WYSTAWY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji III etapu wystawy stałej pt. Toruń i jego historia - w Domu Eskenów zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż we wskazanych w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy, terminach. 2. Przedmiot zamówienia został opisany przez: a) Projekt plastyczny wystawy stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w zakresie odnoszącym się do sal nr 1 (306) i nr 2 (308), b) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu, uzgodnienia go z Zamawiającym, uwzględniającego współpracę z Wykonawcą elementów wystawienniczo - aranżacyjnych i Wykonawcą projektów tablic graficznych i programów multimedialnych. 4. Koordynatorem prac jest Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do informowania na bieżąco Zamawiającego o wszelkich rozmowach pomiędzy nim a wykonawcami poszczególnych elementów wystawy. 5. W przypadku użycia w projekcie nazw własnych Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu o podobnych parametrach. Wybór producenta jest zależny od Wykonawcy. 6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich prac elektrycznych określonych w projekcie, a także takich, które bezpośrednio nie wynikają z projektu, a są niezbędne do zrealizowania zamówienia w zakresie ustalonym z wykonawcą elementów aranżacji oraz wszystkich robót związanych z przygotowaniem do podłączenia sprzętu multimedialnego. Prace te muszą spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa oraz nie mogą zakłócać estetyki ekspozycji. 7. Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy: a) 1.09.2014 - wykonawca elementów aranżacji rozpoczyna montaż na salach wystawowych, b) 30.09.2014 - termin zakończenia montażu elementów niezbędnych do montażu sprzętu multimedialnego, ustalonych w trakcie uzgadniania harmonogramu, c) 1.10.2014 - 10.10.2014 - montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego, d) 11.10.2014-20.10.2014 - wgranie programów multimedialnych przy udziale ich autorów, e) na czas montażu sprzętu multimedialnego oraz dalszych prac związanych z wgraniem programów i wykonywaniem ostatecznych poprawek Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z pozostałymi wykonawcami, f) do 30.10.2014 r. ostateczne zgłoszenie prac do odbioru. 8. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu sprzętu i pozostałych wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. 9. Praca w budynku może odbywać się: a) w dni powszednie od 8.30 do 16.00, jeżeli na salach będą przechowywane eksponaty praca będzie się odbywać pod nadzorem pracowników Zamawiającego, b) w soboty i niedziele od 8.30 do 16.00 pod warunkiem, że na salach nie będą przechowywane eksponaty, c) prace głośne, które mogłyby zakłócać zwiedzanie udostępnionych zwiedzającym sal wystawowych mogą się odbywać w poniedziałki lub inne dni do godz. 10.00. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołów konieczności. 11. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 14. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Audiotech S. Kamiński A. Urbaniak Sp.J, ul. Chrzanowskiego 62, 51-141 Wrocław, ul. Chrzanowskiego 62, 51-141 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198030,00

  • Oferta z najniższą ceną: 198030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 498002,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.