eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murów › " Dowóz uczniów z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych i kart przejazdu w ramach przewozów regularnych oraz dowóz uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiździu ( z podziałem na dwie części)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105204 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Murów: " Dowóz uczniów z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych i kart przejazdu w ramach przewozów regularnych oraz dowóz uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiździu ( z podziałem na dwie części)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531729-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów, krajowy numer identyfikacyjny 53141317100000, ul. ul. Dworcowa 2, 46030 Murów, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032, e-mail przetargi@murow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.murow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Dowóz uczniów z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych i kart przejazdu w ramach przewozów regularnych oraz dowóz uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiździu ( z podziałem na dwie części)"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Zp.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1 " Dowóz uczniów z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych i kart przejazdu - w ramach przewozów regularnych, 1. Sprzedaż biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i dzieci do przedszkoli na terenie Gminy Murów. 2. Przewóz dzieci i młodzieży w ramach przewozów regularnych w formie zakupu biletów miesięcznych i kart przejazdu na terenie Gminy Murów we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 4 września 2017r.do 21 czerwca 2019r, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. 3. Zamówienie będzie realizowane w ramach przewozów regularnych w Krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.). 4. Dopuszcza się, o ile będą miejsca w autobusach/busach, przewozy innych osób w ramach przewozów regularnych, które będą ponosić koszty przejazdu na rzecz przewoźnika, z zastrzeżeniem zapisów ustawy z 20 czerwca1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego ( Dz. U. z 2012r. poz. 1138 z późn. zm.). 5. Uczeń nie może być wcześniej w placówce oświatowej niż pół godziny przed godziną rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w szkole. Faktyczne godziny odjazdów autobusów wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli, 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz uczniów do szkół i przedszkoli, 7. Ilość i wielkość pojazdów na danej trasie należy dostosować do ilości przewożonych uczniów i dzieci do przedszkoli, 8. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli i z powrotem wynosi 247osób w tym: 223 uczniów i dzieci przedszkolnych dowożonych w formie zakupu biletów miesięcznych i 24 dzieci dowożonych do przedszkoli nie objętych biletami miesięcznymi. Podane liczby osób są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie, 9. Wykonawca winien tak skalkulować liczbę miejsc siedzących dla osób dojeżdżających do placówek oświatowych, aby nie dopuszczać do sytuacji, żeby inne osoby chcące skorzystać z przewozu nie miały zagwarantowanego przewozu. 10. Osoby nie objęte przedmiotem zamówienia chcące skorzystać z przewozu w ramach przewozów regularnych, na terenie gminy Murów, będą ponosić koszty przejazdu na rzecz przewoźnika, z zastrzeżeniem zapisów ustawy z 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego ( Dz. U. z 2012. poz. 1138 z późn. zm.). 11. Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu uczniów i odbiór wynikających z organizacji pracy szkoły lub przedszkola, 12. W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dniu rekolekcji, dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątanie świata, w przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy je wkalkulować w cenę biletów, 13. Ostateczna ilość kursów powrotnych wynikająca z organizacji pracy szkoły z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych pomiędzy Dyrektorami szkół i przedszkoli a Wykonawcą. 14. Zamawiający najpóźniej 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi ( w danym miesiącu ) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów. 15. Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi ( w danym miesiącu) dostarczy do poszczególnych szkół i przedszkoli bilety miesięczne zgodnie z wykazem uczniów i dzieci przedszkolnych zgodnie z imiennym wykazem uczniów. 16. Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca . Zakupiony, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 17. Wykonawca na podstawie imiennej listy uczniów zakupionych biletów będzie wystawiał fakturę i przekaże ją Zamawiającemu, 18. Rozkład jazdy autobusów musi przewidywać przystanki w miejscowościach określonych w zestawieniu. Na przystankach, o których mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca jest zobowiązany umieścić dodatkową informację ( obok zwykłego rozkładu jazdy) o godzinach odjazdu i przyjazdów w ramach niniejszej umowy, 19. Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej trasie -opiekę na trasie dowożenia zapewnia Zamawiający, 20. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym . W przypadku nie możności zrealizowania przewozu przez Wykonawcę pokryje on dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 21. Uczniowie z miejscowości: Młodnik, Radomierowice, Święciny, Grabice dojeżdżający do Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu winni być dowiezieni do przystanku autobusowego - zatoczka autobusowa ul. Lipowa 68. Zadanie nr 2 -" Dowóz uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej do sali gimnastycznej w Zagwiździu" zakres zamówienia obejmuje: 1. Przewóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego z Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiździu przy ul. Lipowej1 zgodnie z harmonogramem przejazdów opracowanym przez Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu w terminie do 26 sierpnia 2017r. Harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy, 2. Ilość kursów: 13 kursów tygodniowo. 1 kurs należy rozumieć jako dowóz z Publicznej Szkoły Podstawowej do sali i powrót. 1 kurs - 1,80km. 3. Orientacyjna liczba uczniów przewożona jednym kursem- od 18 do 20 osób 4. Podane liczby uczniów oraz ilość kursów w tygodniu są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym, 5. Wykonawca musi dysponować minimum 1 autobusem z kierowcą- z ilością miejsc siedzących zapewniającą obsługę wymaganej ilości uczniów, 6. Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunowi, opiekę w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający, 7. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowe koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego, 8. Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym i transporcie osób, 9. Zamawiający nie dopuszcza wykonania usługi w ramach regularnej komunikacji autobusowej za sprzedażą biletów miesięcznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV: 34980000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dowóz uczniów z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych i kart przejazdu - w ramach przewozów regularnych,
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT20493700.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A., jolak@pks.opole.pl, ul. Rodziewiczówny 1, 45-348, Opole, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PLN

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202930.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: " Dowóz uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiździu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1218800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji SamochodowejS.A., jolak@pks.opole.pl, ul. Rodziewiczówny 1, 45-348, Opole, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.