To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105201 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Radom: Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia
i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517756-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Miasta Radomia - krajowy numer identyfikacyjny: 67022345100000, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, województwo: mazowieckie, tel.: 0-48 3620283, faks: 0-48 3620289,
e-mail: bzp@umradom.pl.
Skarb Państwa - krajowy numer identyfikacyjny: 67022345100000, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, województwo: mazowieckie, tel.: 0-48 3620283, faks: 0-48 3620289,
e-mail: bzp@umradom.pl.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny
670223451, ul.
ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(48)3620283, faks
(48)3620289, e-mail
bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa (w zakresie zadań zleconych i realizowanych przez Prezydenta Miasta Radomia) przeprowadzi w całości, w imieniu i na rzecz obu stron Gmina Miasta Radomia. W następstwie wyboru wykonawcy każdy uczestnik porozumienia zobowiązany jest zawrzeć umowę na wykonanie powyższej usługi z wybranym wykonawcą w zakresie zamówionych dla jego potrzeb usług.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.226.2017.EF
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy miasta Radomia i Skarbu Państwa. Zamówienie podzielone jest na dziesięć części: ? 1 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości prawa własności i prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Radomia przeznaczonych do zbycia na rzecz użytkownika wieczystego oraz w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 18 szt. operatów: z czego 10 szt. dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 8 szt. dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 2 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości niezabudowanych, bądź zabudowanych lecz bez uwzględnienia wartości budynków i budowli posadowionych na gruncie, położonych na terenie miasta Radomia w celu ustanowienia trwałego zarządu, dla potrzeb Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 3 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Radomia, w tym w szczególności w obrębach: Obozisko, Śródmieście 1, zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej większej niż 500 m2 w celu ustanowienia prawa trwałego zarządu, z uwzględnieniem nakładów poniesionych na zabudowę, odbudowę, nadbudowę, przebudowę lub remont obiektów budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dla potrzeb Skarbu Państwa. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno-użytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 4 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Radomia, w tym w szczególności w obrębach: Dzierzków 1 (dzielnica Sadków), Stare Miasto, Gołębiów, w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 87 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 5 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 5 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych położony na terenie miasta Radomia w celu aktualizacji lub naliczenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 77 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 40 szt. operatów z czego: 20 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 20 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa ? 6 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Radomia na potrzeby określenia wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności przechodu, przejazdu, drogi koniecznej, przesyłu, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 12 szt. operatów z czego: 9 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 7 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych na terenie miasta Radomia przeznaczonych do: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym; - nabycia do zasobu Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa; - zamiany, darowizny, zwrotu; - wynajęcia, dzierżawy, użytkowania, użyczenia itp. w trybie przetargowym i bezprzetargowym, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 73 szt. operatów z czego: 66 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 7 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 8 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej do 500m2, położonych na terenie miasta Radomia (w tym odrębne określenie wartości gruntu, budynków i budowli) przeznaczonych do: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym; - nabycia do zasobu Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa; - zamiany, darowizny; - wynajęcia, dzierżawy, użytkowania, użyczenia itp. w trybie przetargowym i bezprzetargowym, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno-użytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 14 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. ? 9 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej większej niż 500m2, położonych na terenie miasta Radomia (w tym odrębne określenie wartości gruntu, budynków i budowli) przeznaczonych do: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym; - nabycia do zasobu Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa; - zamiany, darowizny; - wynajęcia, dzierżawy, użytkowania, użyczenia itp. w trybie przetargowym i bezprzetargowym, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno-użytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 15 szt. operatów z czego: 12 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa; ? 10 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wysokości odszkodowania za poniesioną rzeczywistą szkodę lub wartości rynkowej prawa własności nieruchomości w związku z realizacją roszczeń wynikających z art. 36 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2016 roku, poz. 778 z późn. zm.), dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 2 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
70300000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: część 1 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 1 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: część 2 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 2 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: część 3 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 3 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: część 4 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 4 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: część 6 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: część 7 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31563.74 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22630.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: część 8 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 8 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: część 9 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 9 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). Do upływu terminu składania ofert, tj. do 05.06.2017r. do godz. 12:30 w zakresie 9 części zamówienia wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Wycena Nieruchomości Bożena Szeliga, Cerekiew ul. Leśna 30, 26-652 Zakrzew z zaoferowaną ceną: 18 000,00 zł. Przedmiotowa cena była niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług. Wobec powyższego Wykonawca został wezwany w dniu 06.06.2017r. do złożenia (w terminie do 09.06.2017r.) wyjaśnień w trybie art. 90 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający miał na celu ustalenie, czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień, w związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę tego Wykonawcy na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym "Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień (...), że oferta zawiera rażąco niską cen lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia". W związku z tym, że Zamawiający nie miał możliwości wyboru innej oferty, Zamawiający postanowił jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: część 10 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 10 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: 5 częśc zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie, w zakresie 5 części zamówienia nie zakończy się udzieleniem zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie w/w części, wpłynęła 1 oferta. Postępowanie rozstrzygnięte zostało w dniu 20.06.2017r. Jako najkorzystniejszą w części 5 zamówienia uznano ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: Wycena Nieruchomości Bożena Szeliga, 26-652 Zakrzew. W dniu 23.06.2017r. Wykonawca poinformował, iż odstępuje od podpisania umowy na wykonanie operatów szacunkowych w zakresie 5 części zamówienia. W związku z tym, że Zamawiający nie może wybrać kolejnego Wykonawcy, niniejsze postępowanie, w zakresie 5 części zamówienia nie zakończy się udzieleniem zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zielona Czytelnia przy Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- "KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku Nr 3".
- KWP RADOM - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
- Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu - etap V
- ,,Modyfikacja urządzenia do nauki katapultowania samolotu PZL-130 ORLIK dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2024 r.''
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.