eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105201 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Radom: Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517756-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Miasta Radomia - krajowy numer identyfikacyjny: 67022345100000, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, województwo: mazowieckie, tel.: 0-48 3620283, faks: 0-48 3620289, e-mail: bzp@umradom.pl. Skarb Państwa - krajowy numer identyfikacyjny: 67022345100000, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, województwo: mazowieckie, tel.: 0-48 3620283, faks: 0-48 3620289, e-mail: bzp@umradom.pl.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny 670223451, ul. ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. (48)3620283, faks (48)3620289, e-mail bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa (w zakresie zadań zleconych i realizowanych przez Prezydenta Miasta Radomia) przeprowadzi w całości, w imieniu i na rzecz obu stron Gmina Miasta Radomia. W następstwie wyboru wykonawcy każdy uczestnik porozumienia zobowiązany jest zawrzeć umowę na wykonanie powyższej usługi z wybranym wykonawcą w zakresie zamówionych dla jego potrzeb usług.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.226.2017.EF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy miasta Radomia i Skarbu Państwa. Zamówienie podzielone jest na dziesięć części: ? 1 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości prawa własności i prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Radomia przeznaczonych do zbycia na rzecz użytkownika wieczystego oraz w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 18 szt. operatów: z czego 10 szt. dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 8 szt. dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 2 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości niezabudowanych, bądź zabudowanych lecz bez uwzględnienia wartości budynków i budowli posadowionych na gruncie, położonych na terenie miasta Radomia w celu ustanowienia trwałego zarządu, dla potrzeb Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 3 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Radomia, w tym w szczególności w obrębach: Obozisko, Śródmieście 1, zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej większej niż 500 m2 w celu ustanowienia prawa trwałego zarządu, z uwzględnieniem nakładów poniesionych na zabudowę, odbudowę, nadbudowę, przebudowę lub remont obiektów budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dla potrzeb Skarbu Państwa. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno-użytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 4 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Radomia, w tym w szczególności w obrębach: Dzierzków 1 (dzielnica Sadków), Stare Miasto, Gołębiów, w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 87 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 5 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 5 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych położony na terenie miasta Radomia w celu aktualizacji lub naliczenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 77 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 40 szt. operatów z czego: 20 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 20 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa ? 6 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Radomia na potrzeby określenia wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności przechodu, przejazdu, drogi koniecznej, przesyłu, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 12 szt. operatów z czego: 9 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 7 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych na terenie miasta Radomia przeznaczonych do: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym; - nabycia do zasobu Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa; - zamiany, darowizny, zwrotu; - wynajęcia, dzierżawy, użytkowania, użyczenia itp. w trybie przetargowym i bezprzetargowym, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 73 szt. operatów z czego: 66 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 7 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. ? 8 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej do 500m2, położonych na terenie miasta Radomia (w tym odrębne określenie wartości gruntu, budynków i budowli) przeznaczonych do: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym; - nabycia do zasobu Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa; - zamiany, darowizny; - wynajęcia, dzierżawy, użytkowania, użyczenia itp. w trybie przetargowym i bezprzetargowym, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno-użytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 14 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. ? 9 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej większej niż 500m2, położonych na terenie miasta Radomia (w tym odrębne określenie wartości gruntu, budynków i budowli) przeznaczonych do: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym; - nabycia do zasobu Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa; - zamiany, darowizny; - wynajęcia, dzierżawy, użytkowania, użyczenia itp. w trybie przetargowym i bezprzetargowym, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno-użytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 15 szt. operatów z czego: 12 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa; ? 10 część zamówienia - przedmiotem zamówienia jest określenie wysokości odszkodowania za poniesioną rzeczywistą szkodę lub wartości rynkowej prawa własności nieruchomości w związku z realizacją roszczeń wynikających z art. 36 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2016 roku, poz. 778 z późn. zm.), dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 2 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 70300000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część 1 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 1 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 2 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część 3 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 3 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: część 4 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 4 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: część 6 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10050.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wycena Nieruchomości Bożena Szeliga, , Cerekiew ul. Leśna 30, 26-652, Zakrzew, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10200.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Gmina Miasta Radomia: wartość umowy - 7 650,00 zł Skarb Państwa: wartość umowy - 2 550,00 zł

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: część 7 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT31563.74
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wycena Nieruchomości Bożena Szeliga, , Cerekiew, ul. Leśna 30, 26-652, Zakrzew, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22630.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22630.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25550.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Gmina Miasta Radomia: wartość umowy - 20 460,00 zł Skarb Państwa: wartość umowy - 2 170,00 zł

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: część 8 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 8 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: część 9 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 9 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). Do upływu terminu składania ofert, tj. do 05.06.2017r. do godz. 12:30 w zakresie 9 części zamówienia wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Wycena Nieruchomości Bożena Szeliga, Cerekiew ul. Leśna 30, 26-652 Zakrzew z zaoferowaną ceną: 18 000,00 zł. Przedmiotowa cena była niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług. Wobec powyższego Wykonawca został wezwany w dniu 06.06.2017r. do złożenia (w terminie do 09.06.2017r.) wyjaśnień w trybie art. 90 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający miał na celu ustalenie, czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień, w związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę tego Wykonawcy na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym "Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień (...), że oferta zawiera rażąco niską cen lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia". W związku z tym, że Zamawiający nie miał możliwości wyboru innej oferty, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: część 10 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie 10 części zamówienia) nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2017r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie w/w części zamówienia, postanowiono jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 5 częśc zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie, w zakresie 5 części zamówienia nie zakończy się udzieleniem zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie w/w części, wpłynęła 1 oferta. Postępowanie rozstrzygnięte zostało w dniu 20.06.2017r. Jako najkorzystniejszą w części 5 zamówienia uznano ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: Wycena Nieruchomości Bożena Szeliga, 26-652 Zakrzew. W dniu 23.06.2017r. Wykonawca poinformował, iż odstępuje od podpisania umowy na wykonanie operatów szacunkowych w zakresie 5 części zamówienia. W związku z tym, że Zamawiający nie może wybrać kolejnego Wykonawcy, niniejsze postępowanie, w zakresie 5 części zamówienia nie zakończy się udzieleniem zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.