To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105163 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Katowice: Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach przy ul. Goetla 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525798-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 10.02.2017r. dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza, krajowy numer identyfikacyjny
81461300000, ul.
ul. Goetla
2,
40749
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
0-32 255 61 31, faks
0-32 255 61 31, e-mail
zsz2murcki@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach przy ul. Goetla 2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/406/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu sanitariatów dziewcząt obok klatki schodowej i sanitariatów chłopców (pomieszczenie nr 15) na parterze budynku, w szczególności: 1. Roboty budowlane: o roboty rozbiórkowe, demontażowe i wykończeniowe, o skucie ok.10 m2 płytek ściennych i ułożenie oblicowania z płytek ściennych o wymiarach 50 x 20 cm, o wykucie z muru kratek wentylacyjnych, o wywiezienie gruzu i utylizacja, o wymiana fug na ścianach i na podłodze, o wymiana kratek wentylacyjnych, o wymiana drzwi w kabinach i jednych drzwi drewnianych z ościeżnicą, o dwukrotne malowanie ościeżnic i drzwi pozostałych, o dwukrotne malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni, o malowanie rur wod-kan i c.o., o malowanie grzejników typu fawir. o wymiana pojemników na mydło i ręczniki papierowe. 2. Instalacje sanitarne: o demontaż ustępu z miską fajansową, o demontaż postumentu pod umywalkę, o demontaż umywalki, o demontaż baterii, o demontaż pisuarów, o demontaż podejść odpływowych, o demontaż grzejnika żeliwnego członowego, o montaż grzejnika członowego z odzysku, o montaż umywalek z baterią, o montaż postumentu pod umywalkę, o montaż muszli ustępowej typu kompakt wraz z deską sedesową, o montaż pisuaru z zaworem spłukującym. 3. Instalacje elektryczne: o roboty demontażowe, o montaż i demontaż tymczasowej instalacji, o demontaż starych opraw oświetleniowych świetlówkowych z kloszem, o demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych hermetycznych, o demontaż puszek instalacyjnych podtynkowych, o demontaż przewodów wtynkowych, o wykucie bruzd, o wykonanie przebić, o ułożenie przewodów w bruzdach, o przygotowanie podłoża pod osprzęt i oprawy oświetleniowe, o montaż osprzętu, o montaż opraw oświetleniowych, o pomiary kontrolne. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-0
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45300000-0,
45430000-0,
45453000-7,
45330000-9,
45442100-8,
45430000-0,
45315100-9,
45315600-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28378.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ZP/20/24 Dostawa szwów chirurgicznych
- Zakup i dostaw szaf telekomunikacyjnych
- Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników GIG PIB
- Zakup umundurowania dla funkcjonariuszy Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach
- DOSTAWA OSPRZĘTU DO APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII I KOAGULACJI
- Wyk. dok. proj. i robót bud. zw. z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.