eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytniki › Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105159 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Szczytniki: Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527569-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytniki, krajowy numer identyfikacyjny 25085502100000, ul. Szczytniki 139, 62865 Szczytniki, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 625 001, faks 627 625 274, e-mail sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szczytniki.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IOŚ.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki".2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Radliczyce o dłg. 0,530 km : a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe, b) cięcie pielęgnacyjne - podkrzesanie krzewów, w tym : cięcie pielęgnacyjne, usunięcie z poboczy wysokiej trawy, c) roboty ziemne, w tym : roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernym, ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. I-II, oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, d) jezdnia o nawierzchni asfaltowej, w tym remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej gr. 5 cm 30 % powierzchni, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm, skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1 grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, e) roboty wykończeniowe, w tym formowanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 cm lub destruktu gr. 10 cm dostarczonego samochodami samowyładowawczymi, plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy, f) oznakowanie pionowe, w tym pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze iinformacyjne o pow. ponad 0,3 m2, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu, g) inwentaryzacja powykonawcza. 2.1.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa) - dostępność : nieograniczona - kategoria ruchu : KR1 - prędkość projektowa : 40 km/h - szerokość jezdni : 3,50 m - szerokość pobocza : 2x0,5 m 2.2. Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Strużka o dłg. 0,430 km : a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe, b) cięcie pielęgnacyjne - podkrzesanie krzewów, w tym : cięcie pielęgnacyjne, usunięcie z poboczy wysokiej trawy, c) roboty ziemne, w tym : roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernym, ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. I-II, d) jezdnia o nawierzchni asfaltowej, w tym remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej gr. 5 cm 50 % powierzchni, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1 grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, e) roboty wykończeniowe, w tym : formowanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 10 cm, plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy, f) oznakowanie pionowe, poziome, w tym : pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu, g) inwentaryzacja powykonawcza. 2.2.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa) - dostępność : nieograniczona - kategoria ruchu : KR1 - prędkość projektowa : 40 km/h - szerokość jezdni : 3,00 m - szerokość pobocza : 2x0,5 m 2.3. Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Murowaniec o dłg. 0,630 km : a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe, zabezpieczenie znaków geodezyjnych, b) cięcie pielęgnacyjne - podkrzesanie krzewów, w tym : usunięcie z poboczy wysokiej trawy, c) roboty ziemne, w tym : roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernym, ręczne formowanie nasypów w gr. kat. I-II, d) jezdnia, w tym : mechaniczne profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV, koryta o głęb. 10 cm wykonywane na całej szerokości przy użyciu równiarki samojezdnej, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm, e) roboty wykończeniowe, w tym : formowanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 lub destruktu gr. 10 cm dostarczonego samochodami samowyładowawczymi, formowanie poboczy z gruntu kat. I-II gr. 10 cm dostarczonego samochodami samowyładowawczymi, plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gruntach kat. I - III wraz z uzupełnieniem ziemią, f) oznakowanie pionowe, poziome, w tym : pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,0 6 m3 betonu. 2.3.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa) - dostępność : nieograniczona - kategoria ruchu : KR1 - prędkość projektowa : 40 km/h - szerokość jezdni : 3,50 m - szerokość pobocza : 2x1,0 m 2.4. Przebudowę drogi w miejscowości Szczytniki o dłg. 0,205 km oraz włączenie do drogi krajowej nr 12 : 2.4.1. Przebudowę drogi w miejscowości Szczytniki o dłg. 0,205 km : a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe, zabezpieczenie znaków geodezyjnych, b) roboty rozbiórkowe, w tym : roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6 - 10 cm włączenia w drogi asfaltowe, c) usunięcie krzewów i karczowanie pni, w tym : mechaniczne karczowanie krzaków powyżej 60 % powierzchni, usunięcie z poboczy wysokiej trawy powyżej 60 % powierzchni, d) remont cząstkowy, w tym : wykonanie remontu cząstkowego o nawierzchni tłuczniowej na istniejącej podbudowie o średniej grubości 5 cm z kruszywa łamanego 0-31,5, e) poszerzenia nawierzchni jezdni, w tym : roboty ziemne wykonywane koparkamipodsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, f) roboty nawierzchniowe, w tym profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 cm układana mechanicznie rozściełaczem grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1-2 grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, g) krawężniki, obrzeża, w tym : krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem-piaskowej wraz z ławą betonową C8/10, obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, h) chodniki, w tym : mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika w gr. kat. I-IV, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, chodniki z kostki betonowej kolor czerwony gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, i) roboty wykończeniowe, w tym : formowanie poboczy z gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowawczymi, formowanie poboczy gr. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 - 0,5m oraz gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowawczymi, plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy, j) oznakowanie pionowe, w tym : pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,0 6 m3 betonu, k) inwentaryzacja powykonawcza. 2.4.1.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa) - dostępność : nieograniczona - kategoria ruchu : KR1 - prędkość projektowa : 40 km/h - szerokość korony : 6,00 m - szerokość jezdni : 3,50 - 5,00 m - szerokość pobocza : 2x0,5 -1,25 m 2.4.2. Przebudowę zjazdu publicznego z drogi krajowej nr 12 (działka 23/2) na drogę dojazdową (działka nr 278) w km 293+884, budowa zjazdu indywidualnego w km 293+853 i w km 293+957 oraz rozbiórka zjazdów w km 293+848 i km 293+895 w miejscowości Szczytniki : a) wymagania ogólne, w tym projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenie robót, b) roboty przygotowawcze, w tym : - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym, - zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny, w tym usunięcie ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 10 cm z wywozem w zakresie wykonawcy, - roboty rozbiórkowe, w tym : zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych, rozebranie słupków do znaków, usuwanie poziomego oznakowania drogowego, rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami z wywozem w zakresie wykonawcy, c) roboty ziemne, w tym : - wykopy, w tym : roboty ziemne wykonywane koparkami zgarniakowymi 0,60 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi w zakresie wykonawcy, - nasyp, w tym : zakup pospółki na nasyp - roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. łyżki 1,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi w zakresie wykonawcy grunt kat. I-II, formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV, zagęszczanie nasypów grunt sypki kat. I-III, d) podbudowy, w tym : - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, w tym : mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, w tym : mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej podbudowa zasadnicza, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum.) w-wa wiążąca, skropienie warstw niebitumicznych emulsją asfaltową podbudowa zasadnicza, skropienie warstw bitumicznych emulsją asfaltową w-wa wiążąca, - podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego, w tym : podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm, umocnienie poboczy warstwą z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/25 mm warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm, - podbudowa i ulepszone podłoże z mieszanki kruszywa związanego cementem, w tym warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej cementem klasy C3/4 grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, e) nawierzchnia, w tym : - nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa ścieralna, w tym nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S (KR1-2) warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca, w tym nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa wiążąca asfaltowa grubość po zagęszczeniu 5 cm, - nawierzchnia z destruktu asfaltowego, w tym nawierzchnia z destruktu bitumicznego warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm, f) roboty wykończeniowe, w tym : - umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków , w tym humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm, - przepusty pod zjazdami, w tym roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku w zakresie wykonawcy, przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa, przepusty rurowe po zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm, brukowanie skarp przekopów i nasypów na podsypce z piasku, g) oznakowanie drogi i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym : - oznakowanie poziome, w tym oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - oznakowanie gładkie linia P-1e, - oznakowanie pionowe, w tym : słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm, przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacjach projektowych, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiarach robót, - projekcie organizacji ruchu. Uwaga: dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowych, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać dokumentację powykonawczą (1 egz.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót. 5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT333802.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"ROL-DRÓG" Zakład Usługowo-Produkcyjny Roboty Drogowo-Budowlane inż. Rafał Świątek, roldrog@op.pl, Rajsko 2, 62-860, Opatówek, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 504855,38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 504855,38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 504855,38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.