eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Zakup serwera dla SGG oraz stanowisk komputerowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Oświęcim: Zakup serwera dla SGG oraz stanowisk komputerowych
Numer ogłoszenia: 105153 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83089 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup serwera dla SGG oraz stanowisk komputerowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe, ergonomiczne określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Opisując przedmiot zamówienia wskazano wymagania minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach co najmniej takich jak wskazano w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. 3. Zaoferowany sprzęt musi ponadto: - być nieużywany, nieuszkodzony i kompletny, - posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, - zawierać (w zestawie) wszelkie (tj. niezbędne do prawidłowego użytkowania): sterowniki, certyfikaty, przewody, kable itp., - spełniać wymagania określone obowiązującymi przepisami, w tym być zgodny odpowiednio z: - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 r. nr 155 poz. 1089). W szczególności przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. - ROHS, Energy Star, TCO. 4. Warunki z tytułu rękojmi oraz gwarancji zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ). 5. Wykonawca (po zawarciu umowy) zobowiązany będzie do dostarczenia, rozładunku i wniesienia sprzętu objętego przedmiotem zamówienia na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 48.21.95.00 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 30.23.61.11 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) 30.23.71.00 - Części komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.55.11.00 - Podłączenia telefoniczne 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOKOMP - Andrzej Salamon, ul. Browarna 27/16, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69370,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81182,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.