eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Częściowa wymiana okien drewnianych na okna PCV w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Zabrzu przy ul. Dalekiej 2 - w ramach termomodernizacji budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Zabrze: Częściowa wymiana okien drewnianych na okna PCV w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Zabrzu przy ul. Dalekiej 2 - w ramach termomodernizacji budynku
Numer ogłoszenia: 105139 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana okien drewnianych na okna PCV w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Zabrzu przy ul. Dalekiej 2 - w ramach termomodernizacji budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa wymiana okien drewnianych na okna PCV w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Zabrzu przy ul. Dalekiej 2 - w ramach termomodernizacji budynku, w tym : 1.demontaż okien drewnianych ; 2.montaż nowych okien z PCV w starym budynku szkoły; 3.wymiana parapetów wewnętrznych ; 4.roboty wykończeniowe (tynkarsko-malarskie) wraz z odwozem materiałów z rozbiórki ; Profil okien powinien być zbliżony wyglądem do profilu okien już wymienionych wcześniej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w cz.IV SIWZ nazwą producenta. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych jest on zobowiązany załączyć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych ( część D wg Spisu zawartości oferty) oraz zgodę projektanta na zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych podanych w w/w wykazie ( część E wg Spisu zawartości oferty

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.400,00 PLN, ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych), zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 10.06.2008 r. do 09.07.2008 r. Sposób i forma wniesienia wadium zgodnie z SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 1.1); 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 2 wykonanych robót polegających na wymianie okien w budynkach, o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każdy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 2) oraz dokumenty (Załączniki nr 2.(1-n)), potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów (Załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; C) Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyły następujące osoby : 1 Kierownik budowy: min. 1 osoba. D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1.Kierownik budowy: -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Załącznik nr 3.(1-n)), -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 3.(1-n).a),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze pok. 307 tel. 032 37 33 389.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze pok. 305 tel. 032 37 33 537.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.