eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › remont budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Orzechowie, Łabędziu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Wąbrzeźno: remont budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Orzechowie, Łabędziu
Numer ogłoszenia: 105135 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno , ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Orzechowie, Łabędziu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont 2 budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu we wsiach Orzechowo i Łabędź. Budynek świetlicy wiejskiej w Orzechowie - zakres robót budowlanych obejmuje m. in. 1) remont kominów i gzymsów, 2) docieplenie stropodachu wentylowanego - 167,50 m2, 3) remont pokrycia dachowego - jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną - 193,00 m2; 4) wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich; 5) instalacja odgromowa; 6) izolacja i docieplenie ściany fundamentowej i cokołu - 54,00 m2; 7) remont zewnętrznego zejścia do kotłowni; 8) docieplenie ścian zewnętrznych - 340,15 m2; 9) remont instalacji: - elektrycznej wewnętrznej, - wodno-kanalizacyjnej, - c.o. 10) prace remontowe wewnętrzne, w tym: - wykonanie gładzi szpachlowych (dwuwarstwowych) - 769,43 m2 ; - okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi - 301,08 m2; - licowanie ścian płytkami - 97,63 m2; - posadzki z płytek ceramicznych - 69,00 m2; - posadzki z tworzyw sztucznych - 201,58 m2; 11) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 12) zagospodarowanie terenu: - opaska wokół budynku -17,00 m2; - utwardzenie terenu - chodniki - 41,00 m2, - utwardzenie terenu - wjazd -170,50 m2. Wykonawca zakupi i wyposaży budynek świetlicy wiejskiej w następujące elementy wyposażenia: 1)stoliki świetlicowe kwadratowe o wymiarach min. 80 cm x 80 cm x 73 cm, blat z płyty w kolorze olcha, stelaż metalowy w kolorze czarnym - 25 szt. 2)krzesła świetlicowe o konstrukcji metalowej (rurka o średnicy min. 32 mm w kolorze czarnym) z drewnianym siedziskiem i oparciem w kolorze olcha - 100 szt. 3)witryna chłodnicza o szerokości min. 54 cm, wysokości min. 134 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, wymuszona cyrkulacja powietrza, rozmrażanie automatyczne, półki w środku druciane minimum 5 szt., klasa energetyczna A - 2 szt. 4)kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna o szerokości min. 50 cm, wysokości min. 80 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, zapalarka w pokrętle, klasa energetyczna A - 2 szt. 5)meble kuchenne, stojące długości 6,40 m, wiszące długości 7,30 m, płyta meblowa laminowana w kolorze grusza, blat żaroodporny o grubości min. 28 mm. Zestaw mebli obejmuje także wbudowany pochłaniacz o szerokości i kolorystyce analogicznej do kuchenki gazowo-elektrycznej - 1 kpl. 6)stół do tenisa, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 18 mm, pokryty emalią matową, wzmocniony skrzynią metalową z kątownika stalowego, nogi stołu wykonane z kształtownika stalowego, zespół jezdny złożony z czterech łożyskowanych i skrętnych kółek - 2 szt. Budynek świetlicy wiejskiej w Łabędziu - zakres robót budowlanych obejmuje m. in. 1) remont instalacji: - elektrycznej wewnętrznej, - wodno-kanalizacyjnej, 2) prace remontowe wewnętrzne, w tym: - wykonanie gładzi szpachlowych (dwuwarstwowych) - 223,20 m2 ; - okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi 104,95 m2; - licowanie ścian płytkami - 40,50 m2; - posadzki z paneli podłogowych - 80,30 m2; - posadzki z płytek ceramicznych - 22,40 m2; 3) prace zduńskie - przestawienie pieców kaflowych; 4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 5) prace na zewnątrz budynku, w tym - montaż zadaszenia nad wejściem - 1 kpl. 6) montaż urządzeń zabawowych (karuzela 4 osobowa - 1 kpl. ważka pojedyncza -1 kpl. huśtawka 2 osobowa - 1 kpl.). Wykonawca zakupi i wyposaży budynek świetlicy wiejskiej w następujące elementy wyposażenia: 1)stoliki świetlicowe kwadratowe o wymiarach min. 80 cm x 80 cm x 73 cm, blat z płyty w kolorze olcha, stelaż metalowy w kolorze czarnym - 20 szt. 2)krzesła świetlicowe o konstrukcji metalowej (rurka o średnicy min. 32 mm w kolorze czarnym) z drewnianym siedziskiem i oparciem w kolorze olcha - 85 szt. 3)witryna chłodnicza o szerokości min. 54 cm, wysokości min. 134 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, wymuszona cyrkulacja powietrza, rozmrażanie automatyczne, półki w środku druciane minimum 5 szt., klasa energetyczna A -2 szt. 4)kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna o szerokości min. 50 cm, wysokości min. 80 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, zapalarka w pokrętle, klasa energetyczna A - 2 szt. 5)meble kuchenne, stojące długości 5,10 m, wiszące długości 6,00 m, płyta meblowa laminowana w kolorze grusza, blat żaroodporny o grubości min. 28 mm. Zestaw mebli obejmuje także wbudowany pochłaniacz o szerokości i kolorystyce analogicznej do kuchenki gazowo-elektrycznej - 1 kpl. 6)stół do tenisa, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 18 mm, pokryty emalią matową, wzmocniony skrzynią metalową z kątownika stalowego, nogi stołu wykonane z kształtownika stalowego, zespół jezdny złożony z czterech łożyskowanych i skrętnych kółek - 2 szt. 2.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej; 2) wykonania odbiorów kominiarskich; 3) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami; 4) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 5) poniesienia kosztów zużytej wody i energii elektrycznej; 6) uporządkowania i niwelacji terenu po zakończeniu inwestycji; 7) wywiezienia i utylizacji gruzu i materiałów rozbiórkowych. 3.Szczegółowy opis robót budowlanych i wyposażenia dla każdej ze świetlic zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiary robót; 4) wykaz wyposażenia świetlic. Uwaga: zamawiający zamieszcza również przedmiary robót w wersji ATH z których wykonawcy mogą skorzystać. 4.Wykonawca po wykonaniu robót sporządzi kosztorys powykonawczy i przekaże go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. 5.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. W wykazie wymagane jest podanie nazwy producenta, precyzyjne i jednoznaczne określenie typu urządzenia lub materiału. Do wykazu załączyć należy atesty, deklaracje zgodności producenta, aprobaty techniczne itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem był remont, budowa, przebudowa budynków użyteczności publicznej o wartości robót brutto równej i przekraczającej kwotę 300.000 zł. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót budowlanych na kilku obiektach w ramach 1 umowy o wartości równej i przekraczającej kwotę 300,000,00 zł. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - za wystarczające uznane będzie przedłożenie stosownego potwierdzenia odbiorcy robót (referencje, protokoły odbioru robót budowlanych, inne dokumenty z których wynika należyta realizacja robót);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej należącym do właściwej izby samorządu zawodowego;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300.000.00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1) jeżeli wystąpią wady w dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania poprawek, zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej a ich konsekwencją będzie zmiana rozwiązań technicznych (technologicznych i materiałowych) wykonania robót lub ich elementu a dokonywanie zmian w dokumentacji uniemożliwi lub istotnie wstrzyma realizację robót zmianie ulegnie odpowiednio sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy; 2) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia; 3) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanych robót zmianie ulegnie sposób i termin wykonania robót; 4) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; 5) jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec sposób i terminy realizacji robót; 6) jeżeli na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub nieścisłości w dokumentacji projektowej konieczne będą roboty zamienne i zaniechane korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przynoszące korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy lub jeżeli zamawiający zrezygnuje z realizacji części robót stanowiących przedmiot umowy zmianie może ulec zakres (zmniejszenie lub zwiększenie), sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy; 7) jeżeli wykonawca z przyczyn organizacyjnych i technicznych zrealizuje roboty budowlane w terminie krótszym niż przewidziany w niniejszej umowie zmianie ulegnie termin zakończenia robót. 8) jeżeli w okresie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku VAT zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia wykonawcy (wartość netto pozostaje bez zmian); 9) jeżeli zaistnieje konieczność zmian w stosunku do osoby wskazanej przez zamawiającego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz osoby wskazanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno I piętro pokój nr 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.