Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Mikstat: Budowa zbiornika retencyjnego
Numer ogłoszenia: 105112 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Przedborów, Przedborów 49, 63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320499 w. 42, fax 062 7320500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedborow.lasypanstwowe.poznan.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika retencyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika retencyjnego oraz do celów przeciw pożarowych. Główne parametry zbiornika: - powierzchnia lustra wody - 0,45ha - pojemność zbiornika - 5400m3 - długość grobli - 365,0m - szerokość korony grobli - 5,0m Projekt obejmuje również wykonanie między innymi: - opasek pojedynczych z kiszki faszyn o śr. 20 cm w gruncie kat III, - darniowanie skarp na płask pasem o szerokości 0,50m powyżej kiszki faszynowej, - obsianie skarp i korony grobli oraz wyspy w ziemi urodzajnej nad kiszką faszynową, - przepust typu P-2/100 cm L = 8,0m - przepust typ PP-3/100 cm L = 12 m z zastawką betonową - bystrotok z płyt betonowych typ \JOMBO\ - studnia czerpalna dla celów p. pożarowych z kręgów bet. Ø 1500mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -Projekt techniczny - załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt techniczny część rysunkowa - załącznik nr 2 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenie o dysponowaniu następującym sprzętem i maszynami: - żuraw samochodowy do 6.0 t - koparka gąsienicowa o poj. łyżki 0.25m3 - koparka gąsienicowa o poj. łyżki 0.60m3 - spycharka gąsienicowa 74kW - pompa spalinowa o wydajności 50 m3/h - agregat prądotwórczy - betoniarka elektryczna lub spalinowa - samochód skrzyniowy 5t - ciągnik kołowy 37kW (50KM) - przyczepa skrzyniowa 3.5t - samochód dostawczy 0.9t b) Oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i udokumentowana przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów i oświadczeń: a)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie \spełnia\ - \nie spełnia\.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Wypełniony kosztorys nakładczy - załącznik nr 6 do SIWZ 4. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 5. Oświadczenie o dysponowaniu następującym sprzętem i maszynami: - żuraw samochodowy do 6.0 t - koparka gąsienicowa o poj. łyżki 0.25m3 - koparka gąsienicowa o poj. łyżki 0.60m3 - spycharka gąsienicowa 74kW - pompa spalinowa o wydajności 50 m3/h - agregat prądotwórczy - betoniarka elektryczna lub spalinowa - samochód skrzyniowy 5t - ciągnik kołowy 37kW (50KM) - przyczepa skrzyniowa 3.5t - samochód dostawczy 0.9t 6. Oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i udokumentowana przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przedborow.lasypanstwowe.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedborów Przedborów 49 63-510 Mikstat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 12:50, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedborów Przedborów 49 63-510 Mikstat (sekretariat Nadleśnictwa).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.08.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.