eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń trawniki i pobocza - rejon Bierunia Starego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Bieruń: Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń trawniki i pobocza - rejon Bierunia Starego
Numer ogłoszenia: 105105 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189296 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń trawniki i pobocza - rejon Bierunia Starego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: KOD WSZ (CPV): 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie miejskich trawników i poboczy oraz zagospodarowanie skoszonej trawy i liści - rejon Bierunia Starego, obejmujące swoim zakresem w szczególności: a) Skoszenie trawy z trawników i poboczy do uzyskania równej powierzchni cięcia. b) Wycięcie samosiewów drzew pospolitych gatunków (akacja, jesion, topola) o obwodach pnia do 5 cm włącznie mierzonych na wysokości 130 cm; krzewów; odrostów z pni. c) Zebranie i usunięcie odpadów nie ulegających biodegradacji. d) Zebranie skoszonej trawy z miejsc przyległych do trawników i poboczy np. chodników, ulic. e) Zebranie trawy i gałęzi w stosy - nie dotyczy trawników klasy IV. f) Zebranie z trawników i poboczy skoszonej trawy, śmieci, liści, gałęzi. g) Przekazanie zebranej trawy, liści i gałęzi do kompostowni a śmieci na składowisko odpadów. h) Jesienne sprzątnięcie z trawników liści, gałęzi i śmieci. 2. Zależnie od maksymalnych częstości koszeń trawniki podzielono na następujące klasy: TRAWNIK CZĘSTOŚĆ KOSZEŃ MAKSYMALNIE DO: ILOŚĆ (m2) Klasa I 7/rok 7 991 Klasa II 3/rok 92 318 Klasa III 3/rok 13 450 Klasa IV 1/rok 16 217 Pobocza 2/rok 32 142 Trawniki, pobocza - zebranie liści 1/rok 50 000 3. Ogólny zakres szerokości koszenia poboczy przedstawia poniższa tabela: CHARAKTER POBOCZA SZEROKOŚĆ KOSZENIA OD KRAWĘDZI JEZDNI Pobocze na równym terenie tzn. nachylenie jest mniejsze lub równe 5% 3 m na prostych odcinkach, 4 m w środku łuku zakrętu (lub do linii upraw na terenach rolniczych) Pobocze ze skarpą tzn. nachylenie jest większe od 5% Do podnóża skarpy, lecz nie dalej niż 12 m Pobocze z rowem odwadniającym Cały rów do wierzchołka skarpy zewnętrznej lecz nie dalej niż 14 m 4. Przy realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest: a) Poinformować, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, właścicieli samochodów parkujących przy trawnikach, o terminach koszenia (np. ulotki wywieszane w miejscu koszeń lub w pobliżu). b) Zwrócić szczególną uwagę na drzewa rosnące na terenie koszonym. Jeżeli nie posiada ono zabezpieczenia przy podstawie pnia to należy zachować wokół niego strefę ochronną nie koszonej trawy o szerokości 5 cm. W przypadku zniszczenia nasadzeń wykonawca dokona nasadzenia tożsamego w zakresie gatunku i wieku, a w przypadku drzew i krzewów w wieku 10 lat i powyżej, zostanie naliczona kara administracyjna zgodnie z przepisami ustawy o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220 z późn. zm.) c) Prowadzić szczegółowy obmiar prac. Zapisy te będą podstawą finansowego rozliczenia. 5. W/w prace będą zlecane przez inspektora GK wg potrzeb (w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bieruniu) w dwóch trybach: a) tryb podstawowy - zlecenie przesłane pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną - czas realizacji do 72 godzin od wysłania zlecenia przez zamawiającego; b) tryb priorytetowy - zlecenie przekazane telefonicznie w pilnych przypadkach (w miarę możliwości potwierdzone faksem lub pocztą elektroniczną) - czas realizacji do 24 godzin od wysłania zlecenia przez zamawiającego. 6 Zamawiający zastrzega sobie: a) Możliwość wprowadzenia zmian w ilości zleconych powierzchni do koszenia (w zakresie do 20% powierzchni danego trawnika). b) Ustalanie kolejności koszenia poszczególnych trawników. c) Możliwość zmian w lokalizacji powierzchni do koszenia - dotyczy pozycji tereny imprez w załączniku 6 do SIWZ. O wszelkich w/w zmianach wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony (tj. do 24 godzin przed rozpoczęciem danego koszenia). 7. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia dla zadania znajduje się w harmonogramie koszenia i we wzorze umowy, które stanowią załącznik do SIWZ. Załączony harmonogram jest dokumentem jedynie orientacyjnym, a założone w nim terminy mogą ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych. 8. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 9. Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 8%. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 12. W/w prace zostaną każdorazowo zlecane przez inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej. Powstałe przy realizacji zamówienia odpady zagospodaruje wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARALIA Bogusława Janota, ul. Irysowa 8, 43-140 Lędziny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87990,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105810,20

  • Oferta z najniższą ceną: 105810,20 / Oferta z najwyższą ceną: 105810,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.