To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105090 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych dla 5 sztuk urządzeń służących do monitorowania eksploatacji kopalin o nazwie: system pomiarowy - autonomiczny zespół rejestrująco - pomiarowy, zwanych dalej urządzeniami AZRP, będących własnością zamawiającego, a użytkowanych na terenie podziemnych zakładów górniczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530427-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001169-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy, krajowy numer identyfikacyjny
33224500000, ul.
ul. Poniatowskiego
31,
40055
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 736 17 04, 736 19 00, faks
327 361 705, e-mail
przetargi@wug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych dla 5 sztuk urządzeń służących do monitorowania eksploatacji kopalin o nazwie: system pomiarowy - autonomiczny zespół rejestrująco - pomiarowy, zwanych dalej urządzeniami AZRP, będących własnością zamawiającego, a użytkowanych na terenie podziemnych zakładów górniczych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych 5 sztuk urządzeń służących do monitorowania eksploatacji kopalin o nazwie: system pomiarowy - autonomiczny zespół rejestrująco - pomiarowy, zwanych dalej urządzeniami AZRP, będących własnością zamawiającego, a użytkowanego na terenie podziemnych zakładów górniczych zlokalizowanych na terenie całego kraju, w szczególności w zakresie: 1) dokonywania niezbędnych zmian w lokalizacji urządzenia AZRP na terenie podziemnego zakładu górniczego, w którym urządzenie jest zainstalowane - zgodnie z poleceniem zamawiającego lub - przypadkach zagrażających bezpieczeństwu życia lub zdrowia ludzi, mienia lub środowiska - zgodnie z poleceniem osób dozoru ruchu danego podziemnego zakładu górniczego. Usługa realizowana będzie według potrzeb, 2) wyinstalowania i wytransportowania urządzenia AZRP ze wskazanego podziemnego zakładu górniczego oraz transportu i zainstalowania urządzenia w innym wskazanym przez zamawiającego podziemnym zakładzie górniczym, w związku z art. 172 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2016 r., poz. 1131 z późn. zm.). Usługa realizowana będzie według potrzeb, 3) wyinstalowania i wytransportowania urządzenia AZRP z podziemnego zakładu górniczego i dostarczenia go do siedziby zamawiającego oraz transport urządzenia AZRP z siedziby zamawiającego do wskazanego przez zamawiającego podziemnego zakładu górniczego i jego instalacja w podziemnym zakładzie górniczym, w związku z art. 172 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2016 r., poz. 1131 z późn. zm.). Usługa realizowana będzie według potrzeb, 4) wyinstalowania i wytransportowania urządzenia AZRP z podziemnego zakładu górniczego do siedziby wykonawcy w celu wykonania usługi przeglądu, konserwacji, kalibracji oraz naprawy, a po wykonaniu tych czynności transport urządzenia AZRP do wskazanego podziemnego zakładu górniczego i jego instalacja w podziemnym zakładzie górniczym. 5) przeglądu, konserwacji, kalibracji - w ramach których wykonawca zobowiązany będzie do sczytania danych z modułu pamięci urządzenia AZRP i utworzenia kopii danych na nośniku zewnętrznym. Kopie danych przekazywane będą do Departamentu Energomechanicznego Wyższego Urzędu Górniczego. Po sczytaniu i skopiowaniu danych, w szczególności będzie miało miejsce czyszczenie urządzenia, przewodów połączeniowych, czujników, wymiana filtrów, przegląd instalacji elektrycznej, kalibracja czujników pomiarowych oraz sprawdzanie poprawności działania urządzenia AZRP po przeprowadzonych pracach. Po tych czynnościach wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić weryfikację odmierzania czasu wraz z synchronizacją zegara modułu pamięci. Usługa realizowana będzie ok 12 razy w odniesieniu do jednego urządzenia AZRP w okresie trwania umowy, za wyjątkiem urządzenia o nr fabrycznym 01/2014, dla którego usługa realizowana będzie ok 7 razy w okresie trwania umowy, 6) naprawy: a) na zgłoszenie w przypadku awarii urządzenia AZRP - usługa realizowana będzie według potrzeb, b) zauważone przez wykonawcę podczas wykonywania usługi przeglądu, konserwacji lub wzorcowania - usługa realizowana będzie według potrzeb, 7) gotowość serwisową na zgłoszenie w przypadku awarii urządzenia AZRP, rozumianą jako dostępność służb technicznych przez całą dobę, we wszystkie dni w roku. Czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie awarii dokonane przez pracownika zamawiającego lub osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego nastąpi w terminie zaproponowanym przez wykonawcę, nie dłuższym jednak niż 24 godziny (termin ten sanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w pkt 17 SIWZ, czas reakcji krótszy niż 24 godziny jest dodatkowo punktowany) od chwili dokonania zgłoszenia awarii, o której mowa w pkt 6 lit. a, za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej lub faksu. Przez czas reakcji rozumie się przybycie przedstawiciela wykonawcy w celu usunięcia awarii do podziemnego zakładu górniczego, w którym znajduje się urządzenie, które uległo awarii. Po przybyciu na miejsce zgłoszenia przedstawiciel wykonawcy zobowiązany jest usunąć awarię na miejscu niezwłocznie lub, w przypadku gdy awarii nie da się usunąć na miejscu przedstawiciel wykonawcy zobowiązany jest poinformować zamawiającego niezwłocznie o konieczności naprawy w siedzibie wykonawcy. W przypadku konieczności naprawy w siedzibie wykonawcy, wykonawca zobowiązany jest określić w terminie 3 dni od daty dokonania zgłoszenia awarii zakres naprawy, w szczególności przedmiot naprawy, koszt naprawy, w tym koszt części zamiennych lub podzespołów urządzenia oraz czas jaki potrzebuje do przeprowadzenia naprawy i powiadomić o tym zamawiającego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu. Usługa gotowości serwisowej realizowana będzie według potrzeb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50000000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, której łączna cena ofertowa brutto wynosi 284 454,00 zł. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. zadania wynosi 280 765,59 zł. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.