eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › DOSTAWA WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU KUCHENNEGO ( 36/ZP/16 )

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Zgierz: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU KUCHENNEGO ( 36/ZP/16 )
Numer ogłoszenia: 105071 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106800 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU KUCHENNEGO ( 36/ZP/16 ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu kuchennego. Wykaz przedmiotu zamówienia oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Parametry przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ. 1. Produkty winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych lub zbiorczych opakowaniach; 2. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu powinny być oznakowane, zgodnie z przepisami o ogólnym bezpieczeństwie produktów. 3. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu podlegają oznakowaniu w formie nadruków, etykiet lub ulotek informacyjnych w sposób widoczny, czytelny i trwały. 4. Oznakowanie powinno zawierać: 1) określenie do kontaktu z żywnością lub wskazania określające zastosowanie materiałów i wyrobów lub symbol, którego wzór zawiera załącznik do ustawy, 2) informacje o warunkach użytkowania materiałów i wyrobów, jeżeli jest to niezbędne dla zdrowia lub życia człowieka. 5. Materiały i wyroby wytworzone z zastosowaniem nowych substancji powinny być dodatkowo oznakowane w sposób określony w pozwoleniu. 6. Oznakowanie umieszcza się w odniesieniu do materiałów i wyrobów wprowadzanych do obrotu: 1) detalicznego - w formie nadruku umieszczonego bezpośrednio na materiałach i wyrobach lub na ich opakowaniu albo na etykietach lub ulotkach informacyjnych dołączonych do materiałów i wyrobów, 2) hurtowego - w sposób określony w pkt 1 oraz w dokumentach dołączonych do partii materiałów i wyrobów. 7. Produkt powinien posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. 8. Zamawiany towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. 9. Dostawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego na swój koszt od poniedziałku do piątku zgodnie z zamówieniem, w godz.: 8.00 - 14.00. Dostawy za pośrednictwem kuriera realizowane tylko i wyłącznie z odbiorem jakościowym i ilościowym. 10. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) typ, model i nazwy producentów produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne (w stosunku do tych, gdzie Zamawiający podał przykładowy model asortymentu), pod warunkiem, że spełniają one określone w załączniku nr 7 do SIWZ parametry, a ich standard techniczny i jakościowy nie jest gorszy od opisanego przez Zamawiającego. PRAWO OPCJI: Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do dni 30.10.2016r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 10 dni od daty powiadomienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.12.00 - Zastawa stołowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, Ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118867,20

  • Oferta z najniższą ceną: 118867,20 / Oferta z najwyższą ceną: 233072,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.