eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Muszyna: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - etap III
Numer ogłoszenia: 105057 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63159 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 18 4714009, faks 18 4777921.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - etap III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jak i zakresem zarazem jest zamierzenie inwestycyjne - zagospodarowania terenów nadbrzeża Popradu w Muszynie- etap III, na terenie działek nr 226/6, 226/7, 1150/4, 201/1, 202/2, 203/1. Zapopradzie położone jest na lewym brzegu Popradu oddalone o ok.1km od muszyńskiego rynku i było przedwojennym centrum życia uzdrowiskowego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu nadbrzeża Popradu w Muszynie, zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym Zagospodarowania Terenów Zielonych - Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna- Etap III, obejmujących: 1.Alejki i ścieżki spacerowe. 2.Plażę z płyt kamiennych. 3. Kąciki wypoczynkowe z ławeczkami. 4.Parking. 5.Stawy rekreacyjne z molem, mostkiem i ścieżkami pomiędzy elementami wodnymi. 6.Strumyk. 7.Ścieżkę spacerową na drewnianych palisadach, wyniesioną na wysokość 1 m ponad poziom gruntu. 8.Bramę drewnianą /pergolę drewnianą w kształcie okręgów. 9.Platformę widokową nad zbiornikiem wodnym z przeszkleniem w dnie i balustradą ze szkła bezpiecznego. 10. Nasadzenia roślinne oraz wykonanie trawników. 11.Oświetlenie terenu wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i systemu monitoringu wizyjnego. 12.Zaopatrzenie terenu w wodę poprzez studnię wierconą oraz przyłącz wodociągowy. 13.Figury z kamienia naturalnego. 14.Elementy małej architektury (kosze, ławki, tablice informacyjne, stojaki na rowery). Charakterystyczne parametry obiektów: Dz. nr ew. 226/6, 226/7, 1150/4 Powierzchnia projektowanego terenu = 19 108m2 Ścieżki z kostki brukowej = 753 m2 Nawierzchnie z kamienia naturalnego = 151 m2 Plaża = 53 m2 Staw duży = 240 m2 Staw mały = 38 m2 Ścieżka wyniesiona 1m nad poziom gruntu- ok. 17mb, 2,50m szer. Mostek -ok.5-5,20mb, 1,20m szer. Molo - ok.5mb, 1,20m szer. Powierzchnia trawników -9567m2 (należy założyć trawniki wokół planowanej inwestycji, pozostałą część oczyścić z ewentualnych resztek budowlanych i skosić ) Powierzchnia pod obsadzenia roślin -1076m2 Ilość roślin - 4223 szt. W tym: Byliny - 1692szt Krzewy ozdobne -2485szt Drzewa wysokie - 46szt Dz. nr ew.201/1, 202/1, 203/1 Powierzchnia projektowanego terenu : 7050 m2 Powierzchnia ścieżek z kostki brukowej: 193 m2 Powierzchnia ścieżek z kamienia: 482 m2 Powierzchnia rabat: 1049 m2 Powierzchnia trawnika: 5326m2 Razem rośliny -5760szt. W tym: Byliny-728szt Krzewy ozdobne-4980szt. Drzewa- 52szt Elementy małej architektury: - kosze: nie mniej niż 46 szt. - ławki : nie mniej niż 46 szt. - tablice informacyjne: nie mniej niż 5 szt. - stojaki na rowery: nie mniej niż 6 szt. Figury z kamienia naturalnego: nie mniej niż 10 szt. Lampy: nie mniej niż 65 szt. Kamery : nie mniej niż 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy Zagospodarowania Terenów Zielonych. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. Założenia: 1.Zakres prac projektowych przewiduje sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wizualizacją zgodnie z przepisami prawa polskiego, a w szczególności: z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programem funkcjonalno-użytkowym (Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 wraz z późn. zm.) obejmującą między innymi: a.wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 z pózn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 25, poz. 133), b.wykonanie projektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012.462 ), c.wykonanie projektu wykonawczego dla całego zakresu opracowania, d.wykonanie przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389), e.wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, f.opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126), g.wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programem Funkcjonalno - Użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 wraz z późń. zm.), h.uzyskanie: wszelkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym decyzji pozwolenia wodnoprawnego i pozwolenia na budowę oraz uzyskanie zgody na wycinkę drzew. 2.Po uzyskaniu stosownych pozwoleń Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu do akceptacji oryginalną dokumentacje projektową w wersji pisemnej w ilościach 4 kpl. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD całość w formacie PDF oraz opisy w formacie edytowalnym WORD w wersji 97 lub wyższej, rysunki w formacie dwg., zdjęcia w formacie JPG. 3.Zakres robót budowlanych przewiduje wykonanie całości robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Zagospodarowania Terenów Zielonych, realizowanych na podstawie sporządzonej przez wykonawcę dokumentacji projektowej zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami. 4.Wykonawca dokona zgłoszenia robót budowlanych lub złoży wniosek o wydanie pozwolenia na budowę. 5.Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych. 6.Wykonawca wykona cały zakres robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7.Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą wykonaną zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenie oraz dokumentację fotograficzną - opatrzoną datą i opisem, obrazująca przebieg realizacji robót z uwzględnieniem specyfikacji robót. 8.Wykonawca po zakończeniu poszczególnych elementów robót objętych pozwoleniem na budowę dokona skutecznego zgłoszenia bądź wystąpi z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie realizacji zamówienia, potwierdzenie przyjęcia obiektu do użytkowania bądź decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.50 - Badanie gruntu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.14.51.13 - 45.14.51.13 45.14.51.20 - 45.14.51.20 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARK -M Sp. z o.o.,33-340 Stary Sącz, ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1466069,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2345917,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2345917,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2358895,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.