eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › 15/P/2016 Dostawa elementów opakowań transportowych - puszek i bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-27

Otwock: 15/P/2016 Dostawa elementów opakowań transportowych - puszek i bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
Numer ogłoszenia: 105054 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 273 17 00, 273 17 01, faks 22 718 03 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 15/P/2016 Dostawa elementów opakowań transportowych - puszek i bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM elementów opakowań transportowych tj. puszek metalowych ze stali ocynkowanej z wiekiem zawalcowywanym zdzieralnym i odcinanym (transport po stronie Wykonawcy i na jego koszt) oraz bębnów (hoboków) z blachy stalowej do pakowania radiofarmaceutyków (transport po stronie Zamawiającego), spełniających wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i inne warunki, szczegółowo określone w specyfikacji technicznej dla każdego z elementów opakowań. Dostawa każdego rodzaju ww. elementów stanowi samodzielną część zamówienia. 1) CZĘŚĆ 1 - Dostawa puszek metalowych z wiekiem zawalcowywanym odcinanym i puszek metalowych z wiekiem zawalcowywanym zdzieralnym - 150 000 sztuk Rodzaj wieka puszki (odcinane, zdzieralne) Zamawiający będzie określał każdorazowo w zamówieniu. 2) CZĘŚĆ 2 - Dostawa bębnów (hoboków) stalowych z wiekiem zdejmowanym - 10 000 sztuk Bębny (hoboki) lakierowane zewnętrznie/wewnętrznie na wybrany kolor oraz z nadrukiem między tłoczeniami wzmacniającymi pobocznicy wg specyfikacji dołączonej do SIWZ. Kolor lakierowania bębna (hoboka) i nadruk Zamawiający będzie określał każdorazowo w zamówieniu. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie przez okres 3 lat od daty podpisania umowy, w systemie zleceń jednostkowych, w terminach podyktowanych zapotrzebowaniem Zamawiającego i każdorazowo przez niego wskazywanych. Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianych elementów opakowań zawarte są w Załączniku A i B do SIWZ. Wykonawca dostarczy w trakcie trwania umowy: 150 000 sztuk - puszek metalowych z zawalcowywanym wiekiem odcinanym i puszek metalowych z zawalcowywanym wiekiem zdzieralnym 10 000 sztuk- bębnów (hoboków). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wyżej wymienionej, szacunkowo określonej ilości zamawianych elementów opakowań, a Wykonawcy/om z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.84.00-9, 44.61.60.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części niniejszego zamówienia. 2. Ustala się wadium dla części zamówienia w następujących wysokościach: CZĘŚĆ 1 - Dostawa puszek metalowych z wiekiem zawalcowywanym odcinanym i puszek metalowych z wiekiem zawalcowywanym zdzieralnym -150 000 sztuk - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN) CZĘŚĆ 2 - Dostawa bębnów (hoboków) stalowych z wiekiem zdejmowanym - 10 000 sztuk - 12 000,00 (słownie: dwanaście tysięcy PLN) 3. Wykonawca wnosi wadium w dowolnie wybranej, z niżej wymienionych, formie: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Raiffeisen Bank Polska Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: Wadium - Dostawa elementów opakowań transportowych - puszek i bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM Nr sprawy 15/P/2016 Część/Części Nr ... Nazwa części ... (wpisać numer/ry i nazwę/y części, której/ych wadium dotyczy) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1804 z późn. zm.) w terminie do 06.05.2016 r. do godz. 11:00. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 2) - 5): w kasie Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Nie wymaga się składania dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia w dostawie elementów opakowań takiego typu jak te, które stanowią przedmiot którejkolwiek części niniejszego zamówienia. Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu minimum dwóch zrealizowanych dostaw na terenie kraju w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, elementów opakowań takiego typu jak te, które stanowią przedmiot którejkolwiek części niniejszego zamówienia (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6). Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezbędne jest przedstawienie przez każdy z tych podmiotów wykazu dwóch wykonanych dostaw na terenie kraju w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, takich elementów opakowań jak te, które stanowią przedmiot którejkolwiek części niniejszego zamówienia wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, oraz przedstawienie Zamawiającemu zobowiązania tych podmiotów do uczestniczenia wraz z Wykonawcą w wykonywaniu zamówienia w sposób zapewniający wykorzystanie posiadanego w tej dziedzinie doświadczenia i wiedzy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest, aby przynajmniej jeden z tych Wykonawców samodzielnie spełniał ww. warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Nie wymaga składania dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Nie wymaga składania dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Nie wymaga składania dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w załączniku A i/lub B do SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje wprowadzanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zmianami). 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zasady aneksowania umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w powyższym pkt. 2, opisano w § 5 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy również w przypadku zaistnienia siły wyższej, mającej wpływ na jej realizację.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7, Budynek Nr 24, Pok. 114 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 11:00, miejsce: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7, Budynek Nr 24, Pok. 122 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa puszek metalowych z wiekiem zawalcowywanym odcinanym i puszek metalowych z wiekiem zawalcowywanym zdzieralnym - 150 000 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa puszek metalowych z wiekiem zawalcowywanym odcinanym i puszek metalowych z wiekiem zawalcowywanym zdzieralnym. Szczegółową specyfikację techniczna zamawianych elementów opakowań zawiera Załącznik A do SIWZ. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie przez okres 3 lat od daty podpisania umowy, w systemie zleceń jednostkowych, w terminach podyktowanych zapotrzebowaniem Zamawiającego i każdorazowo przez niego wskazywanych. Rodzaj wieka puszki (odcinane, zdzieralne) Zamawiający będzie określał każdorazowo w zamówieniu. Wykonawca dostarczy w trakcie trwania umowy łącznie 150 000 sztuk puszek metalowych z zawalcowywanym wiekiem odcinanym i puszek metalowych z zawalcowywanym wiekiem zdzieralnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.84.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa bębnów (hoboków) stalowych z wiekiem zdejmowanym - 10 000 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia są bębny (hoboki) lakierowane zewnętrznie/wewnętrznie na wybrany kolor oraz posiadające nadruk między tłoczeniami wzmacniającymi pobocznicy wg specyfikacji dołączonej do SIWZ. Kolor lakierowania bębna (hoboka) i nadruk Zamawiający będzie określał każdorazowo w zamówieniu. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie przez okres 3 lat od daty podpisania umowy, w systemie zleceń jednostkowych, w terminach podyktowanych zapotrzebowaniem Zamawiającego i każdorazowo przez niego wskazywanych. Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianych elementów opakowań zawarte są w Załączniku B do SIWZ. Wykonawca dostarczy w trakcie trwania umowy łącznie 10 000 sztuk bębnów (hoboków).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.