To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105037 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Kudowa-Zdrój: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój w 2 półroczu 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57727-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kudowa-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny
89071792900000, ul.
ul. Zdrojowa
24,
57350
Kudowa-Zdrój, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 661 926, faks
748 661 351, e-mail
kudowa@kudowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kudowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój w 2 półroczu 2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH z TERENU GMINY KUDOWA-ZDRÓJ w terminie od 01-07-2017 roku do 31-12-2017 roku. 1. Cykliczne odbieranie wszystkich odpadów komunalnych (zmieszanych i posegregowanych) z terenu gminy Kudowa - Zdrój od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Kudowa - Zdrój; 2. Transport odpadów zmieszanych oraz odpadów biodegradowalnych z pojemników brązowych odebranych z nieruchomości niezamieszkałych i przekazanie ich do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych tj. do punktu przeładunkowego Przedsiębiorstwa Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z/s Zawiszów 5, 58-100 Świdnica zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Sierpowej; 3. Transport odpadów posegregowanych odebranych z nieruchomości niezamieszkałych i przekazanie ich do punktu doczyszczania zlokalizowanego przy ul. Fredry 8 w Kudowie-Zdroju. Rozładunek surowców wtórnych przez Wykonawcę powinien następować w miejscach gromadzenia poszczególnych frakcji na terenie w/w punktu; 4. Zakup nowych pojemników w przypadku: konieczności wymiany pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na nowe, zwiększenia ilości pojemników w poszczególnych punktach zbiórki odpadów komunalnych, rozstawianie, przemieszczanie i utrzymanie sanitarnego pojemników na terenie miasta, magazynowanie wolnych pojemników oraz zakup worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 5. Wykonanie usługi winno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.), - ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2016. poz. 250 z późn. zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 672 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. - uchwałą nr XXIII/138/16 Rady Miejskiej Kudowy-Zdroju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie: Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kudowa- Zdrój oraz uchwałą nr XXIII/141/16 Rady Miejskiej Kudowy-Zdroju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie: szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Kudowa-Zdrój i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi gospodarowanie odpadami komunalnymi zamieszczonymi na stronie: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl/dokument,iddok,6543,idmp,6,r,r http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl/dokument,iddok,6546,idmp,6,r,r - oraz postanowieniami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Dolnośląskiego 2012. 6. Zamawiający dodatkowo informuje, że Wykonawca w celu zapewnienia prawidłowego i ciągłego świadczenia usługi winien dysponować: a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników typu 110, 120, 240, 1100 litrów umożliwiającym odbiór zmieszanych odpadów komunalnych w tym: co najmniej jeden pojazd do odbioru ww. odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów górzystych (25 % dróg gminnych o stopniu nachylenia do 12 % w tym drogi o szerokości 3m) b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w tym: co najmniej 1 pojazdem do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z pojemników o poj. 120, 240 i 1100 litrów, oraz co najmniej 1 pojazdem do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych w systemie workowym, Gabaryty obu pojazdów nie mogą przekraczać wymiarów bram wjazdowych do hal, w których następować będzie wyładunek posegregowanych odpadów tj. 3,50m wysokości i 2,90m szerokości jak również umożliwiają wyładunek odebranych odpadów w sposób uwzględniający obniżoną wysokości hal wynoszących: hala nr 1 - 3.35 m, hala nr 2 - 3.40 m c) co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej. UWAGA! Powyższy wykaz pojazdów jest informacją dla wykonawców, która wynika z wymagań ukształtowania terenu i utrudnień w manewrowaniu pojazdami ze względu na szerokości dróg dojazdowych do posesji oraz rozmieszczenie miejsc do gromadzenia odpadów komunalnych, wymiarów obiektów, w których następować będzie wyładunek selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
90513100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT147576.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 134242.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.