eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE STRZEGOM.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105020 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Strzegom: WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE STRZEGOM.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 515137-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, krajowy numer identyfikacyjny 89071837200000, ul. ul. Rynek 38, 58150 Strzegom, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16, e-mail strzegom@strzegom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE STRZEGOM.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIiZP.271.10.2017.MP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom." Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w dwóch placówkach edukacyjnych na terenie gminy Strzegom: Publicznym Przedszkolu w Stanowicach oraz budynku Szkolno-Przedszkolnym w Jaroszowie. Przedsięwzięcie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - budynek szkolno - przedszkolny w Jaroszowie, w tym: - Zadanie Nr 1: Prace termomodernizacyjne w budynku szkolno - przedszkolnym w Jaroszowie, - Zadanie Nr 2: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkolno - przedszkolnym w Jaroszowie; CZĘŚĆ 2: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom -Publiczne Przedszkole w Stanowicach, w tym: - Zadanie Nr 1: Prace termomodernizacyjne w Publicznym Przedszkolu w Stanowicach, - Zadanie Nr 2: Wymiana instalacji elektrycznej w Publicznym Przedszkolu w Stanowicach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych części, to jest na CZĘŚĆ1 i/lub na CZĘŚĆ 2. CZĘŚĆ 1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - budynku Szkolno - Przedszkolnego w Jaroszowie: CZĘŚĆ 1 obejmuje wykonanie prac projektowych, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w podziale na dwa zadania: Zadanie Nr 1: obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku szkolno-przedszkolnego w Jaroszowie, Jaroszów 37, w tym m.in.: 1. sporządzenie dokumentacji projektowej, obejmującej zakres planowanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę zgodnie z zakresem opisanym w audycie energetycznym i PFU, 2. wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku zgodnie z audytem, PFU i wykonaną dokumentacją projektową w tym m.in.: ? wymianę istniejącego źródła ciepła na nowe, oparte o kocioł na pellet z automatycznym podawaniem paliwa i automatyką pogodową wraz z dostosowaniem pomieszczeń, ? kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania, ? wymianę istniejącej stolarki okiennej na nową wraz z montażem nawiewników ciśnieniowych, ? wymianę istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową, ? docieplenie stropodachu płaskiego z wykonaniem nowego pokrycia dachowego papą, ? docieplenie ścian zewnętrznych, ? docieplenie ścian w gruncie z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej i opaski wokół budynku z kostki betonowej, ? kompleksową modernizację instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej, ? docieplenie stropu nad pomieszczeniami do nieogrzewanego strychu z wykonaniem nowej podłogi z płyt OSB, ? wykonanie nowej instalacji elektrycznej niezbędnej do funkcjonowania nowej kotłowni, ? wykonanie w kotłowni wentylacji grawitacyjnej wyposażonej w nawiewniki ciśnieniowe sterowane ręcznie, ? dostarczenie i montaż osłon na grzejniki, ? wykonanie tynków elewacyjnych cienkowarstwowych mineralnych barwionych w masie wraz z cokołami z tynku mozaikowego, ? wykonanie nowych obróbek dachowych na tytanowo-cynkowe, ? wymiana parapetów zewnętrznych na tytanowo-cynkowe, ? wymiana rynien i rur spustowych na tytanowo-cynkowe, ? wymiana parapetów wewnętrznych z płyty postforming, ? prace towarzyszące ( w tym uzupełnienia ubytków po robotach demontażowych i montażowych instalacji), ? roboty rozbiórkowe i porządkowe, ? dostawa i montaż zadaszeń systemowych nad wejściami, ? demontaż i ponowny montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, lampy, kamery itp. Dokumentacja dla zadania 1 obejmuje: - Audyt energetyczny, - Program Funkcjonalno - Użytkowy. Zadanie Nr 2 obejmuje wymianę instalacji elektrycznej w budynku szkolno-przedszkolnym w Jaroszowie, Jaroszów 37, w tym m.in.: a) sporządzenie dokumentacji projektowej, obejmującej zakres planowanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/dokonania zgłoszenia robót zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym na wymianę instalacji elektrycznej. Projekty instalacji elektrycznej powinny być spójne z dokumentacją dotyczącą zadania nr 1, b) wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową w tym m.in.: ? wyniesienie układu pomiaru energii elektrycznej na zewnątrz budynku, ? wykonanie wewnętrznych linii zasilających do rozdzielnic przedszkola i biblioteki, ? zabudowę wyłączników przeciwpożarowych budynku, ? wymianę rozdzielnic elektrycznych, ? wymianę i przebudowę instalacji oświetlenia, ? wymianę instalacji gniazd wtyczkowych, ? wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, ? wykonanie ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej, ? wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej, ? remont instalacji odgromowej budynku oraz uziemienia, ? wykonanie instalacji przyzywowej, ? wykonanie instalacji alarmowej, ? przecieranie istniejących oraz uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, ? malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi po zakończeniu robót. Dokumentacja dla zadania 2 obejmuje: - Program Funkcjonalno - Użytkowy instalacji elektrycznej. CZĘŚĆ 2: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom -Publiczne Przedszkole w Stanowicach Część 2 obejmuje wykonanie prac projektowych, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w podziale na dwa zadania: Zadanie Nr 1 obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola w Stanowicach, ul. Świebodzka 6, w tym m.in.: a) sporządzenie dokumentacji projektowej, obejmującej zakres planowanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę zgodnie z zakresem opisanym w audycie energetycznym i PFU, b) wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku zgodnie z audytem, PFU i wykonaną dokumentacją projektową w tym m.in.: ? wymianę istniejącego źródła ciepła na nowe - pompę ciepła w układzie glikol-woda z pionowymi odwiertami wraz z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby instalacji nowego źródła ciepła, ? kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania, ? wymianę istniejącej stolarki okiennej na nową wraz z montażem nawiewników ciśnieniowych, ? wymianę istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową, ? docieplenie ścian wewnętrznych kotłowni i na poddaszu od pomieszczeń nieogrzewanych, ? wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy oraz docieplenie stropodachu, ? docieplenie ścian zewnętrznych, ? docieplenie ścian w gruncie z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej, ? kompleksową modernizację instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej, ? docieplenie stropu do nieogrzewanego strychu z wykonaniem nowej podłogi z płyt OSB, ? docieplenie stropu do nieogrzewanego poddasza z wykonaniem nowej podłogi z płyt OSB, ? docieplenie dachu skośnego z wykonaniem nowego wykończenia pomieszczeń płytami gk, ? wykonanie nowej instalacji elektrycznej, dostosowanie pomieszczeń na potrzeby nowego źródła ciepła z wykonaniem nowej instalacji trzyfazowej dla pompy ciepła i zwiększeniem mocy zasilania związanym z instalacją pomp ciepła, ? w pomieszczeniu technicznym pomp ciepła wykonanie wentylacji grawitacyjnej, ? dostarczenie i montaż osłon na grzejniki, ? wykonanie tynków elewacyjnych cienkowarstwowych mineralnych barwionych w masie wraz z cokołami z tynku mozaikowego, ? wykonanie nowych obróbek dachowych na tytanowo-cynkowe, ? wymiana parapetów zewnętrznych na tytanowo-cynkowe, ? wymiana rynien i rur spustowych na tytanowo-cynkowe, ? wymiana parapetów wewnętrznych, ? wykonanie opaski z kostki betonowej, ? prace towarzyszące ( w tym uzupełnienia ubytków po robotach demontażowych i montażowych instalacji), ? roboty rozbiórkowe i porządkowe, ? dostawa i montaż zadaszenia systemowego nad wejściem, ? demontaż i ponowny montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, lampy, kamery, daszki, itp. Dokumentacja dla zadania 1 obejmuje: - Audyt energetyczny, - Program Funkcjonalno - Użytkowy. Zadanie Nr 2 obejmuje wymianę instalacji elektrycznej w budynku Publicznego Przedszkola w Stanowicach, ul. Świebodzka 6, w tym m.in.: a) sporządzenie dokumentacji projektowej, obejmującej zakres planowanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/dokonania zgłoszenia robót zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym na wymianę instalacji elektrycznej. projekty instalacji elektrycznej powinny być spójne z dokumentacją dotyczącą zadania nr 1, b) wymianę instalacji elektrycznej w budynku zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową w tym m.in.: ? wyniesienie układu pomiaru energii elektrycznej na zewnątrz budynku, ? wykonanie wewnętrznej linii zasilającej do rozdzielnicy głównej przedszkola, ? zabudowę wyłącznika przeciwpożarowego przedszkola, ? wymianę rozdzielnic instalacji elektrycznej przedszkola, ? wymianę i przebudowę instalacji oświetlenia ogólnego, ? wymianę instalacji gniazd wtyczkowych, ? wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, ? wykonanie ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej, ? wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej, ? remont instalacji odgromowej budynku oraz uziemienia, ? wykonanie instalacji przyzywowej, ? przecieranie istniejących oraz uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, ? malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi po zakończeniu robót. Dokumentacja dla zadania 2 obejmuje: Program Funkcjonalno - Użytkowy instalacji elektrycznej. 2. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: ? sporządzenie w uzgodnieniu z Zamawiającym dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi warunkami, opiniami, zezwoleniami, badaniami, uzgodnieniami branżowymi, uzgodnieniami rzeczoznawców, pozwoleniami, w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę, dokonanie zgłoszenia robót, uzgodnienie dokumentacji z Konserwatorem Zabytków. Zamawiający wymaga akceptacji dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, ? opracowanie i zgłoszenie we właściwych organach programu robót geologicznych w celu wykorzystania ciepła ziemi, ? wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, ? wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, ? dokonanie rozruchu i regulacji wszystkich zamontowanych urządzeń. opracowanie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń i zasad korzystania z instalacji znajdującej się w obiekcie, szkolenie obsługi, uzyskanie branżowych odbiorów technicznych, uporządkowanie terenu budowy, ? uzyskanie mapy do celów projektowych jeśli będzie wymagana, ? obsługę geodezyjną zadania, ? obsługę archeologiczną zadania jeśli będzie wymagana, ? wykonanie i zarejestrowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektów, ? przeszkolenie użytkowników budynków poddanych termomodernizacji w zakresie oszczędności energetycznej oraz korzystania z infrastruktury budynku (lista obecności, materiały ze szkolenia, protokół), ? organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, ? sporządzenie planu BIOZ, ? utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, ? uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, ? doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, ? opłaty za zajęcie chodnika i pasa drogowego, ? obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Demontowane elementy metalowe, grzejniki, itp. o ile zostaną zakwalifikowane przez inspektora nadzoru do odzysku wykuć z otworów, oczyścić i złożyć w miejscu wskazanym przez właściciela obiektu. 3. UWAGI OGÓLNE DO TECHNOLOGII I MATERIAŁÓW: Rozwiązania materiałowo-technologiczne związane z termomodernizacją budynku zaprojektować i wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie zmniejszenia zapotrzebowania na energię cieplną co najmniej na poziomie określonym w audycie energetycznym. Na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym planowane do wbudowania materiały i urządzenia. 4. Informacje dodatkowe 1) Zamawiający informuje, iż posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane z tytułu własności. Oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane zostanie sporządzone i przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy. 2) W trakcie realizacji prac budowlanych należy zapewnić bezkolizyjne dojście do obiektu użytkownikom budynku. 3) Warunki wejścia w teren działki oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego należy uzgodnić z właścicielem - do uzyskania kosztem i staraniem Wykonawcy. 5. Przedstawione w PFU opracowania są tylko materiałem wyjściowym i pomocniczym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmiany w stosunku do przedstawionych wymagań pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań alternatywnych oraz uzyskania przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych uzgodnień z osobami trzecimi. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych założeń PFU, poprzez wykonanie własnych obliczeń technologicznych i konstrukcyjnych dla zadań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. W przypadku wyniknięcia rozbieżności w rozwiązaniach przedstawionych przez Zamawiającego w PFU a opracowanymi przez Wykonawcę, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. Przed wykonaniem dokumentacji dokonać szczegółowych pomiarów. 6. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować w sposób nienarażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. 7. Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia przedszkolne. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie przedszkoli należy uzgadniać z dyrektorami tych placówek. 8. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (PFU, PFU instalacji elektrycznej, audytach), oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia oraz wykonanie ewentualnej korekty regulacji c.o. w sezonie grzewczym oraz przed zakończeniem sezonu grzewczego, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 10. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 11. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 12. W terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Harmonogram powinien zwierać poszczególne elementy robót , które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. Wzór formularza harmonogramu stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca może wprowadzić dodatkowe podpunkty, jednak powinny one stanowić wyodrębnione części, które można odebrać i rozliczyć. W harmonogramie należy uwzględnić : ? fakturowanie częściowe - maksymalnie 4 faktur częściowych oraz fakturę końcową, ? ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 20% wynagrodzenia, ? regulację instalacji c.o. należy wykonać w okresie grzewczym, ? wykonanie instalacji c.o. oraz instalacji elektrycznej i wszystkich robót wewnętrznych do 20.12.2017r., 13. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy kosztorys, sporządzony w oparciu o załączony wzór harmonogramu, zawierający stawki roboczogodziny i wysokość narzutów. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż : Część 1 - 670 000,00 zł Cześć 2 - 710 000,00 zł Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 15. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.). 16. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 17. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45320000-6 Roboty izolacyjne 45443000-4 Roboty elewacyjne 45312310-3 Ochrona odgromowa 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 18. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty związane z dociepleniem ścian, dachu, stropów b) Roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej c) Roboty związane z wykonaniem obróbek blacharskich d) Roboty związane z wykonaniem instalacji c.o. e) Roboty zwiane z montażem stolarki okienno-drzwiowej f) Roboty związane z wykonaniem pokryć dachowych g) Roboty związane z wykonaniem elewacji h) Roboty związane z wykonaniem opasek wokół budynków i) Roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej j) Roboty wykończeniowe i rozbiórkowe 19. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 20. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności w trakcie realizacji zamówienia: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 21. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności. 22. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45300000-0, 45100000-8, 45400000-1, 45453000-7, 45316000-5, 45331100-7, 45320000-6, 45443000-4, 45312310-3, 45233250-6, 45421000-4, 45262100-2, 45261000-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - budynek szkolno - przedszkolny w Jaroszowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT547453.43
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Budowlano-Instalacyjnych ""KOPACZ" Bogdan Kopacz , b.kopacz@wp.pl, ul. Dembińskiego 1-3, 58-150, Strzegom, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 814000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 814000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1699998.63
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom -Publiczne Przedszkole w Stanowicach
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT583879.55
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Budowlano-Instalacyjnych ""KOPACZ" Bogdan Kopacz , b.kopacz@wp.pl, ul. Dembińskiego 1-3, 58-150, Strzegom, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 893795.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 893795.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2099530.30
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.