Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1049 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Nowe: Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic na terenie miasta i Gminy Nowe w okresie od 01.12.2016 do 31.03.2017 oraz od 01.12.2017 do 31.03.2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342880
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348340, 355498
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe, krajowy numer identyfikacyjny
9235103800000, ul.
Pl. Św. Rocha
5,
86170
Nowe, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 33 37 210, faks
52 33 28 466, e-mail
fundusze@gminanowe.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminanowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic na terenie miasta i Gminy Nowe w okresie od 01.12.2016 do 31.03.2017 oraz od 01.12.2017 do 31.03.2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IKS.271.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic na terenie miasta i Gminy Nowe w okresie od 01.12.2016 do 31.03.2017 oraz od 01.12.2017 do 31.03.2018, poprzez usuwanie śniegu i/lub likwidację śliskości pośniegowej i/lub gołoledzi z ciągów pieszych przyległych do chodników nieruchomości będących własnością Gminy Nowe a nie administrowanych przez PUM Sp. z o.o. (Nowe) oraz usuwanie śniegu i/lub likwidacje śliskości pośniegowej i/lub gołoledzi z jezdni ulic miasta Nowe jak i również z dróg wiejskich na terenie Gminy według zasad określonych w formularzu ofertowym. Rozliczenie następować będzie według godzinowych stawek pracy sprzętu, ludzi oraz ilości użytego materiału określonego w formularzu ofertowym. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - 9 Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - 2 Usługi usuwania oblodzeń 3. Zasady wykonywania usługi 3.1 Teren miasta i Gminy został podzielony na trzy strefy kolejności oczyszczania ulic z śniegu i usuwania gołoledzi: I strefa - Skrzyżowania: ulic Leśnej z Myśliwskiej, ulicy Wiatracznej z Myśliwską, ulice Wiślana i Rybaki, Komierowskiego z krajową E 91, Komierowskiego z Kolejową. Podjazdy : ul. Owocowa , ul. Nowy Świat - podjazd przy ZESI, Podgórna Schody przy ulicy: Leśnej, Brzozowej, Podgórnej, Obywatelskiej, Garbuzy, Spacerowej, Ślusarskiej, Nad skarpą, Wierzbowa- Aleja 3-go Maja, Aleja 3-go Maja + Przejście przez teren PKP do ul. Dworcowej oraz od Jeziora czarownic do Osiedla Myśliwskiego, schody od posterunku Policji do ul. Podgórnej. Chodniki do odśnieżania i usuwania gołoledzi: ul. Bydgoska prawa i lewa strona, ul. Bydgoska i przy Parku, Kolejowa i Aleja 3-go Maja przy cmentarzu, ul. Kolejowa, ul. Nowa, cały plac rynku wraz chodnikami (wg wskazań zamawiającego), ul. Wojska Polskiego - plac parkingowy, obwodnica o/m Nadwiślańskie II, Tczewska prawa i lewa strona do wjazdu na o/m Myśliwskie, Pl. Św. Rocha, Gdańska -amfiteatr, ul. Tczewska od parkingu przy J. Czarownic do drogi gminnej na osiedlu w Bochlinie oraz ul. Bydgoska od Posterunku Policji za Zakłady Mięsnych NOVE + za przejście dla pieszych. Chodnik przy ul. Komierowskiego Ulice: Gdańska, Rynek, Wojska Polskiego, Grudziądzka, Kościuszki, Obwodnica, Zduńska, Gen. Komierowskiego, Kolejowa, Sportowa, Fabryczna, Nowa, Dworcowa, Aleja 3-go Maja, Nowy Świat, Owocowa, Wiatraczna, ulice wokół Hali Widowiskowo- Sportowej, Osiedle Jana Pawła wraz ulicami przyległymi, Hallera, Ślusarska II strefa - ulice: Wąska, Poprzeczna, Kuchczyńskiego, Myśliwska, Zielona, Brzozowa, Jesionowa, Leśna, Modrzewiowa, Orzechowa, Cisowa, alejka za fabryka KLOSE oraz chodnik przy ul. Kolejowej wraz z chodnikiem od stadionu miejskiego do działek wzdłuż drogi wojewódzkiej, 1000-Lecia, 9-go Maja, Kniatek, Wiślana. III strefa - pozostałe ulice i chodniki miasta Nowe, drogi gminne na terenie gminy Nowe. 3.2 Oferent zobowiązuje się przystąpić do usuwania śniegu i/lub likwidowania gołoledzi w miejscach określanych jako: o I strefa odśnieżania zimowego- - niezwłocznie od momentu ustania opadów śniegu i/lub przyczyn powodujących gołoledź po uzgodnieniu z przedstawicielem Urzędu Gminy Nowe (Burmistrza Nowego lub Kierownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska), o II strefa odśnieżania zimowego- niezwłocznie od momentu ustania opadów śniegu i/lub przyczyn powodujących gołoledź po uzgodnieniu z przedstawicielem Urzędu Gminy Nowe (Burmistrza Nowego lub Kierownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska),. o III strefa odśnieżania zimowego- na wyraźne polecenie przedstawiciela Urzędu Gminy w Nowem (Burmistrz Nowego, Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) 3.3 Przez okres zimowy Wykonawca na terenie miasta ustawi 20 pojemników na piasek zmieszany z chlorkiem sodu przeznaczony do usuwania gołoledzi na skrzyżowaniach i strefie I i II według wskazań Zamawiającego i/lub według zaistniałych potrzeb. 3.4 Do obowiązków Wykonawcy (na polecenie Zamawiającego) należy po zaprzestaniu opadów śniegu z ulic przy pomocy sprzętu mechanicznego usunąć śnieg z powierzchni jezdni, gromadząc go na poboczu ulic. 3.5 Celem wyeliminowania gołoledzi należy: o Plac Rynku wraz z chodnikami znajdującymi się w obrębie starego miasta przesypywać samym piaskiem (bez dodatku: chlorku sodu i/lub soli). o Pozostałe jezdnie, ulice, skrzyżowania ulic przesypywać piaskiem z dodatkiem chlorku sodu lub solą (w zależności od potrzeb, na podstawie doświadczenia Wykonawcy). 3.6 Na żądanie Zamawiającego należy przystąpić do usunięcia zgromadzonego śniegu przez wywiezienie go na wskazane przez Zamawiającego miejsce. 3.7 Usuwanie śniegu i/lub gołoledzi z ciągów pieszych polegać ma na oczyszczeniu chodników przyległych do nieruchomości będących własnością Gminy Nowe lecz nie będące w zarządzie administracji PUM Nowe przez zgarnięcie śniegu, posypywanie piaskiem likwidując gołoledź oraz skuwanie zadeptanego śniegu. 3.8 Oferent zobowiązany jest po zakończeniu okresu zimowego (wiosną) zebrać i usunąć użyty w "akcji zimowej" piasek ze wszystkich chodników, a następnie przedstawić rozliczenie za sprzątanie po okresie zimowym. 3.8.1 Rozliczenie następować będzie miesięcznie na podstawie godzinowej pracy sprzętu i ludzi i ilości użytego materiału do "akcji zimowej" w oparciu o podpisane przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Nowem (Burmistrz Nowego, Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy w Nowem) tygodniowych raportów określających miejsce pracy, ilość godzin pracy sprzętu i ludzi oraz ilości zużytego materiału w rozbiciu na każdy dzień tygodnia od poniedziałku do niedzieli. Raporty należy przedkładać w każdy poniedziałek za miniony tydzień w którym prowadzona była "akcja zimowa". 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu po uzgodnieniu z upoważnionymi pracownikami UG Nowe (Burmistrz Nowego, Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. 4. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim i Zamawiającemu, które powstały w wyniku wykonywanych prac przez Wykonawcę w czasie realizacji usługi. 5. Wywóz koszy ulicznych z terenu miasta należy przyjąć maksymalnie 2 razy w tygodniu (termin wywozu do uzgodnienia z Zamawiającym). 6. Jeżeli nie wystąpią opady śniegu i/lub gołoledzi, sprzątanie miejsc określonych w pkt.3.1 odbywać będzie się na wyraźne polecenie zamawiającego (Burmistrza Nowego, lub Kierownika Gospodarki Komunalnej i Inwestycji). Wyłoniony wykonawca ma obowiązek dokonania czynności sprzątania ulic i chodników według zasad określonych w SIWZ na bieżące utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Nowe. 7. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia usług wszelkie aktualne obowiązujące przepisy dotyczące ochrony środowiska, prawa o ruchu drogowym, o drogach publicznych, prawa budowlanego i inne związane z zakresem wykonywanych prac. 8. Zamawiający wskazuje miejsca składowania piasku użytego w akcji zimowej na terenie składowiska odpadów w Milewie lub inne (gm. Nowe). 9. Zamawiający nie przewiduje organizacji wizji lokalnej. Wykonawcy w każdym czasie mogą dokonać wizji lokalnej na terenie Gminy w celu zapoznania się z jego specyfiką, strukturą. 9.1 Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną ponosi Wykonawca. 10. Zamawiajacy nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 13. Wymagania Zamawiającego w związku z w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp: Zamawiajacy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w rozdziale 23 SIWZ w zakresie realizacji zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT360459.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 320 000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.