eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny z podziałem na trzy zadania dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Olsztynek: Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny z podziałem na trzy zadania dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce
Numer ogłoszenia: 104983 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny z podziałem na trzy zadania dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. 1 Preparat do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. 60 L 2 Płyn do mycia i polerowania szyb 20 L 3 Preparat do mycia podłóg ceramicznych wykonanych z PCV. 150 L 4 Preparat do pielęgnacji i czyszczenia mebli 150 szt. 5 Mleczko do szorowania armatury sanitarnej 150 L 6 Kostka zapachowa do WC (wrzutka) 500 szt. 7 Mydło w płynie 600 L 8 Granulki do udrażniania kanalizacji 50 kg 9 Preparat do codziennego mycia posadzek zabezpieczonych powłoką akrylową 660 L 10 Balsam do rąk 90 L 11 Preparat akryl 50 L 12 Środek do gruntowego czyszczenia urządzeń sanitarnych 50 L 13 Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - windy 10 szt. II. 1 Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 60 kg. 2 Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 800 kg. 3 Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 120 L 4 Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 100 L 5 Preparat przeznaczony do usuwania tłustych zabrudzeń- kuchnia. 135 L 6 Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia 50 L 7 Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 15 L 8 Preparat do utrzymania higieny w kuchni 90 kg. 9 Preparat myjący do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 150 kg 10 Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 50 L 11 Preparat dezynfekujący do kuchni 40 szt. 12 Preparat do usuwania zapieczonego tłuszczu - kuchnia 15 L III. 1 Ręcznik papierowy w rolce (rozmiar S). 500 szt. 2 Ręcznik papierowy składany Zetka. 2600 kart. 3 Papier toaletowy do dozowników rednica rolki 180mm. 4900 szt. 4 Zmywak metalowy do naczyń kuchennych druciak. 170 szt. 5 Zmywaki (szorstkie typu Delicato) do szorowania 300 szt. 6 Serwetki śniadaniowe (gastronomiczne 370 opak. 7 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 35l 400 opak. 8 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 60l 250 opak. 9 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 120l 250 opak. 10 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 160l 250 opak. 11 Wkłady zapachowe do odświeżaczy drzwiowych 50 szt. 12 Pasta do mycia rąk na sucho 3 Szt. 13 Gąbki do mycia szorstką mikrfibrą 20 opak. 14 Ścierki z mikrofibrą do szyb i luster 200 szt. 15 ścierki do sprzątania do jednorazowego użytku 20 opak. 16 ścierki do sprzątania do wielokrotnego użytku 80 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty 2.Wypełniony stosowny formularz cenowy 3.Wypełniony stosowny opis zamówienia 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 5.aktualne karty charakterystyki produktu tj. ulotki informacyjne instrukcji użycia potwierdzających wymagane przez Zamawiającego parametry zaoferowanych środków, produktów, nazwę producenta, itd.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, 2.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp., 3.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa,w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian 4.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć, w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego budynek administracji szpitala lok.02.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego budynek administracji szpitala nr.26 pok.nr.02.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalne środki do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. 60 L 2 Płyn do mycia i polerowania szyb 20 L 3 Preparat do mycia podłóg ceramicznych wykonanych z PCV. 150 L 4 Preparat do pielęgnacji i czyszczenia mebli 150 szt. 5 Mleczko do szorowania armatury sanitarnej 150 L 6 Kostka zapachowa do WC (wrzutka) 500 szt. 7 Mydło w płynie 600 L 8 Granulki do udrażniania kanalizacji 50 kg 9 Preparat do codziennego mycia posadzek zabezpieczonych powłoką akrylową 660 L 10 Balsam do rąk 90 L 11 Preparat akryl 50 L 12 Środek do gruntowego czyszczenia urządzeń sanitarnych 50 L 13 Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - windy 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalne środki myjące do utrzymania higieny w kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 60 kg. 2 Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 800 kg. 3 Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 120 L 4 Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 100 L 5 Preparat przeznaczony do usuwania tłustych zabrudzeń- kuchnia. 135 L 6 Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia 50 L 7 Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 15 L 8 Preparat do utrzymania higieny w kuchni 90 kg. 9 Preparat myjący do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 150 kg 10 Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 50 L 11 Preparat dezynfekujący do kuchni 40 szt. 12 Preparat do usuwania zapieczonego tłuszczu - kuchnia 15 L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do utrzymania czystości, higieny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ręcznik papierowy w rolce rozmiar 500 szt. 2 Ręcznik papierowy składany Zetka. 2600 kart. 3 Papier toaletowy do dozowników średnica rolki 180mm 4900 szt. 4 Zmywak metalowy do naczyń kuchennych druciak. 170 szt. 5 Zmywaki (szorstkie typu Delicato do szorowania 300 szt. 6 Serwetki śniadaniowe gastronomiczne 370 opak. 7 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 35l 400 opak. 8 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 60l 250 opak. 9 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 120l 250 opak. 10 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 160l 250 opak. 11 Wkłady zapachowe do odświeżaczy drzwiowych 50 szt. 12 Pasta do mycia rąk na sucho 3 Szt. 13 Gąbki do mycia szorstką mikrfibrą 20 opak. 14 Ścierki z mikrofibrą do szyb i luster 200 szt. 15 ścierki do sprzątania do jednorazowego użytku 20 opak. 16 ścierki do sprzątania do wielokrotnego użytku 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.