eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Wykonanie i dostawa kopii sprzętu artyleryjskiego do Skansenu Artylerii Królestwa Polskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Ostrołęka: Wykonanie i dostawa kopii sprzętu artyleryjskiego do Skansenu Artylerii Królestwa Polskiego.
Numer ogłoszenia: 104961 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce , pl. Gen. Józefa Bema 8, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 764 54 43, faks 0-29 764 35 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa kopii sprzętu artyleryjskiego do Skansenu Artylerii Królestwa Polskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Wykonanie i dostawa kopii sprzętu artyleryjskiego do Skansenu Artylerii Królestwa Polskiego 2. Eksponaty muzealne objęte przedmiotem zamówienia wymienione są w poniższym wykazie: 1) Armata 6-funtowa artylerii lekkiej z lawetą, wzór 1805 - kopia - lufa, laweta z okuciami (łoże, 2 koła z osią) z wyciorem i grajcarem 2) Jednoróg 3-funtowy artylerii lekkiej z lawetą, wzór 1805 - kopia - lufa, laweta z okuciami (łoże, 2 koła z osią) z wyciorem i grajcarem 3) Jednoróg ? pudowy (10-funtowy) artylerii pieszej z lawetą, przodkarą i jaszczykiem, wzór 1805 - kopia - lufa, laweta z okuciami (łoże, 2 koła z osią) z wyciorem i grajcarem, przodkara i jaszczyk (4 koła z osiami, dyszel) 4) Jednoróg ? pudowy (10-funtowy) artylerii pieszej bez lawety - kopia - lufa 5) Jednoróg ? pudowy (10-funtowy) artylerii konnej z lawetą, wzór 1805 - kopia -lufa, laweta z okuciami (łoże, 2 koła z osią) z wyciorem i grajcarem 6) Jednoróg ? pudowy (20-funtowy) artylerii pozycyjnej wzór 1805 bez lawety - kopia -lufa 7) Moździerz 6-funtowy Köehorna na łożu - kopia - lufa łoże (bez wozu moździerzowego) 8) Wyrzutnia 2,5 calowych rakiet, tzw. Bema, wz. 1819 - kopia - cała konstrukcja 3. Zamówienie obejmuje: 3.1. opracowanie projektu wykonawczego z wykorzystaniem dokumentacji załączonej przez Zamawiającego, 3.2. wykonanie kopii dział w skali 1:1, zgodnie z projektem wykonawczym po wcześniejszym zaakceptowaniu tego projektu przez Zamawiającego, 3.3. dostawę kopii dział na miejsce ich docelowej ekspozycji oraz ich ustawienie zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego scenariuszem. 4. Lokalizacja skansenu: Ostrołęka - Forty Bema - u zbiegu ulic Warszawskiej i Stacha Konwy, działka nr ew. 10319/7 (całość zajmuje obszar 7,1543 ha). Skansen zlokalizowany będzie na powierzchni ok. 300 m2 w strefie B (teren oznaczony zielonym zakreskowaniem na mapie). Obecnie w miejscu inwestycji trwają roboty konserwatorsko-budowlane pomnika-mauzoleum oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu zielonego. 5. Skansen Artylerii Królestwa Polskiego usytuowany będzie na terenie, który jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. 6. Wykonane działa muszą być w pełni funkcjonalne i przystosowane do strzelania czarno prochowego. 8. Kopie dział historycznych, ponieważ będą stanowić ekspozycję skansenowską na wolnym powietrzu, winny być wykonane z wysokiej jakości materiałów odpornych na działanie zewnętrznych warunków atmosferycznych, z uwzględnieniem następujących wymagań: 1) elementy drewniane (m.in. łoża, osie kół) - z drewna liściastego (dąb lub buk) sezonowanego, impregnowanego, wykonane w sposób charakterystyczny dla okresu historycznego, bez znamion współczesności, 2) lufy - odlew żeliwny z żeliwa na stalowym rdzeniu, tj. konstrukcja umożliwiająca bezpieczne oddanie pokazowych strzałów podczas uroczystości historycznych, 3) stalowy rdzeń lufy - rura stalowa, wysokociśnieniowa, grubościenna, bezszwowa, 4) osłony otworów zapałowych (zatyczki do luf) z blachy cynkowej lub mosiężnej, zabezpieczające przed dostępem osób niepowołanych, 5) lufy jednorogów - w kolorze imitującym mosiądz, 6) wszelkie spawy - wykonane tak, aby nie były widoczne, 7) elementy metalowe: detale kute, łańcuchy, wkręty itp. winny być wykonane ręcznie w sposób charakterystyczny dla okresu historycznego, bez znamion współczesności, 8) elementy drewniane - malowane trwałą farbą kryjącą do drewna (do użytku zewnętrznego), 9) elementy metalowe - malowane trwałą farbą kryjącą do metalu (do użytku zewnętrznego). 9. Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie, na każdym etapie, pod nadzorem merytorycznym osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy odbędzie się w terminie i godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. 11. Wykonawca z udzieli na wykonany przedmiot umowy gwarancji na okres 24 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.81.00.00 - Wyroby rękodzielnicze 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 44.31.65.00 - Wyroby kute .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę obejmującą wykonanie kopii broni historycznej z okresu do 1850 r. na wartość min. 10.000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów). (Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać ten warunek łącznie) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków i dokumentach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy. 2) Formularz cenowy. 3) Stosowne pełnomocnictwo - jeśli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne pisma nie jest osobą upoważnioną do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy na podstawie aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W trakcie realizacji Umowy, postanowienia w niej zawarte mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy czym zmiany te mogą dotyczyć: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b. wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac, które nie wynikaz okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, c. wystąpienie okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a - c, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Zmiana wysokości ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 4) Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 5) Zmiana z przyczyn zależnych od zmian w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 6) W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Wykorzystanie Walorów Naturalnych i Kulturowych dla Rozwoju Turystyki i Rekreacji - Działanie 6.1. Kultura - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. 2. W/w zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej Umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. 3. Zmiana postanowień Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, pl. gen. J. Bema 8, 07-410 Ostrołęka..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, pl. gen. J. Bema 8, 07-410 Ostrołęka, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.