eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 6 lat w wysokości 2 350 000,00 zł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Proszowice: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 6 lat w wysokości 2 350 000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 104958 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Proszowicki, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3861846, fax 012 3862933.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.proszowice.upow.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 6 lat w wysokości 2 350 000,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 6 lat w wysokości 2.350.000,00 zł, z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne w wysokości 1.050.000 zł, dokapitalizowanie SPZOZ w Proszowicach 750 000 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 550.000 zł. - Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. - Kredyt zostanie spłacony w równych ratach po 135 000 złotych, płatnych w okresach kwartalnych, przy czym pierwsza rata zostanie zapłacona po dwudziestoczteromiesięcznym okresie karencji, w 27 miesięcy od dnia zaciągnięcia kredytu (30 września 2009 r.), zaś ostatnia rata będzie równa 55 000 złotych. - Odsetki będą płatne od salda kredytu, w terminie płatności rat kapitałowych, przy czym pierwsze odsetki będą płatne w 12 miesięcy od dnia zaciągnięcia kredytu (30 września 2008 r.) - dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale. - Oprocentowanie kredytu będzie zmienne - za dany (kwartalny) okres odsetkowy równe sumie b + m, gdzie: b - stopa bazowa, równa średniej arytmetycznej z pięciu kolejnych notowań stóp WIBOR 3M, z których ostatnie bezpośrednio poprzedza dzień spłaty odsetek za poprzedni okres odsetkowy, oraz dzień zaciągnięcia kredytu za pierwszy okres odsetkowy, m - stała marża banku. - Prowizja będzie zapłacona w dniu postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego, od całej kwoty kredytu. - Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny in blanco. Zamawiający uzyskał pozytywną opinię RIO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 72.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1. Wykonawca powinien być bankiem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 , poz. 665 z późn. zm.), 2. Spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części IV SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części III SIWZ, przy czym: 1) ocena spełniania warunku, o którym mowa w części III pkt 1 SIWZ, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu, o których mowa w części IV pkt 3 - z dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 3 SIWZ, powinno wynikać, że Wykonawca posiada zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych, 2) ocena spełniania pozostałych warunków, o których mowa w części III pkt 2 SIWZ, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych w zakresie objętym zamówieniem lub dokument równoważny, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem \za zgodność z oryginałem\ oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 i 3 powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w uwadze 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.upow.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Proszowicach ul. 3 Maja 72 32-100 Proszowice II piętro, pok. 66.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Proszowicach ul. 3 Maja 72 32-100 Proszowice Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.