Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-14
Skwierzyna: Wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Numer ogłoszenia: 104916 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresach : - projekty decyzji dotyczące powierzchni do 1 ha lub obiektu liniowego o długości do 0,5 km - 120 szt. - projekty decyzji dotyczące powierzchni powyżej 1 ha lub inwestycji powodującej oddziaływanie na środowisko oraz obiektu liniowego o długości do 0,5 do 1 km - 10 szt. - projekty decyzji dotyczące powierzchni powyżej 1 ha lub inwestycji powodującej oddziaływanie na środowisko oraz obiektu liniowego o długości powyżej 1 km -10 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający planuje wykonywanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, w ilościach nie przekraczających 20 % wartości podstawowej zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od pobrania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej ( dokument wydany nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) 2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia( nadzoru urbanistycznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje) 3) Uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, uprawniające do prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia. 4) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów lub Architektów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z: - zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Budowa drogi wraz z oświetleniem ulicy Św. Ojca Pio w Domaszowicach oraz budowa budynku wielofunkcyjnego z OZE w Masłowie Drugim
- Przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego poprzez zasilanie wodami opadowymi z terenu wsi Wierzchlas
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.