Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Warszawa: Budowa budynku Komisariatu Policji w Markach, przy ul. Sportowej 8 wraz
z zagospodarowaniem terenu, drogami, kotłownią i instalacjami wewnętrznymi: gazową z punktem redukcyjno-pomiarowym, wod.-kan., c.c.w. i cyrkulacji, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, c.o., elektryczną, teletechniczną oraz sieciami i przyłączami wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej i deszczowej
Numer ogłoszenia: 104915 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, fax 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.policja.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Komisariatu Policji w Markach, przy ul. Sportowej 8 wraz z zagospodarowaniem terenu, drogami, kotłownią i instalacjami wewnętrznymi: gazową z punktem redukcyjno-pomiarowym, wod.-kan., c.c.w. i cyrkulacji, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, c.o., elektryczną, teletechniczną oraz sieciami i przyłączami wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. Roboty przygotowawcze i ziemne. 2. Budowa stanu surowego budynku komisariatu. 3. Montaż instalacji wewnętrznych: - centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, - wodno-kanalizacyjnej, - kotłowni gazowej, - gazowej, - elektrycznej, - odgromowej, - strukturalnej, - kontroli dostępu, - dozoru wizyjnego CCTV, - punktu dystrybucyjnego. 4. Roboty wykończeniowe. 5. Wykonanie przyłączy do sieci miejskich: - wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej. 6. Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego. 7. Wykonanie robót drogowych, zieleni i zagospodarowania terenu. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie dokumentów wymaganych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 9. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 15 250,00 PLN Wniesienie wadium wymagane będzie przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy, - dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca \spełnia\ albo \nie spełnia\ poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. podpisanego oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z podaniem funkcji przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykazać min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w kierowaniu robotami w każdej z n/w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, teleinformatycznej i drogowej. Osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. b. oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit. a są niekarane i nie toczy się wobec nich żadne postępowanie karne, c. dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2a, tj. uprawnienia budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, teleinformatycznej i drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr. 156 poz. 1128 z późn zmianami), W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń. d. aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (Dz.U. z 2001 r nr 5 poz. 42 z późn. zmianami) - dla kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w każdej z w/w specjalności, W przypadku zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wykonawca może złożyć równoważny dokument odpowiednio do kraju, jaki reprezentuje. e. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - min. jedna robota budowlana w zakresie wykonania (wybudowania) obiektu kategorii XII, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3, UWAGA: w zakresie wykazu wykonanych robót budowlanych Zamawiający dokona punktacji (na potrzeby oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) przyznając po 2 pkt za każdą dodatkową robotę budowlana (powyżej jednej wymaganej)w zakresie wykonania (wybudowania) obiektu kategorii XII, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może otrzymać maksymalnie do 10 pkt. f. dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit. e zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualną na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przedmiotowym postępowaniu polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: 1. każdy z wykonawców - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b, c, d, e; 2. wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 (bez oświadczenia z pkt 1a); 3. podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia; ustanowieniu pełnomocnika i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, zgodnie z art. 22 i art. 24.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzór wniosku na stronie: http://zamowienia.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.