Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Szczecin: Remont zespołu dźwigów osobowych wraz z robotami towarzyszącymi i serwisowaniem w budynku SDM KORAB Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8
Numer ogłoszenia: 104907 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809400, fax 091 4809575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zespołu dźwigów osobowych wraz z robotami towarzyszącymi i serwisowaniem w budynku SDM KORAB Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : 1) Remontu zespołu dźwigów osobowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Studenckiego Domu Marynarza Korab Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8, 2) serwisowanie starych dźwigów i wymienionych już od czasu przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego robót 3) serwisowanie zespołu dźwigów wraz z pogotowiem dźwigowym przez okres od odbioru końcowego robót do końca gwarancji tj. 36 miesięcy . 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wymianę 3 szt. dźwigów, w tym: -demontaż istniejących dźwigów osobowych ZUD W-wa typ OFA - 11 przystanków -dostawę nowych dźwigów wraz z montażem, -wykonanie prac budowlanych i elektrycznych, -wykonanie wszystkich niezbędnych prac podstawowych i towarzyszących związanych z przedmiotem zamówienia -uzyskanie certyfikacji UDT-Cert, -rejestracja dźwigów przez UDT Oddział Sz-n, -przygotowanie projektu i uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, -wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, protokołów badań, sprawdzeń, świadectw, atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na zastosowane urządzenia i materiały budowlane. 2)Serwisowanie zespołu dźwigów (jedna maszynownia) tj. konserwacja bieżącą wraz z całodobowym pogotowiem dźwigowym oraz naprawami nie objętymi gwarancją : -starych dźwigów osobowych ZUD W-wa typ OFA - 11 przystanków od czasu przekazania placu budowy do odbioru końcowego robót (tj do czasu przekazania do Urzędu Dozoru Technicznego w Szczecinie (UDT) ostatniego dźwigu osobowego, -wymienionych przez Wykonawcę dźwigów przez okres gwarancji tj 36 miesięcy liczonych od czasu protokolarnego odbioru końcowego robót, zgodnie z zakresem czynności określonym : w instrukcji konserwacji dźwigów osobowych danego producenta, przepisami Dozoru Technicznego. Dźwignice i przenośniki. Wymagania ogólne : DT-DE-90-WO p. 2, 3, 7 obowiązki konserwatora
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed otwarciem ofert wadium w wysokości 15 000 zł. (piętnaście tysięcy) 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu, który należy wpłacić przelewem na konto w banku PEKAO S.A.VII Oddział Szczecin nr 16124018641111000022055615 (liczy się data zaksięgowania kwoty na rachunku Zamawiającego), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 3.Dokument wniesienia wadium winien być opisany: Wadium do przetargu nieograniczonego na Remont zespołu dźwigów osobowych wraz z robotami towarzyszącymi i serwisowaniem w budynku SDM KORAB Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8. 4.Oryginały gwarancji i poręczeń należy zdeponować w kasie Zamawiającego w godzinach od 10.00 do 14.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w ust. 2 oraz którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, a w szczególności: 1) wykonali min. 2 prace w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia ( min 70% wartości oferty brutto dla każdej z tych prac), 2) wykonali co najmniej 2 roczne usługi przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych tożsamych jak objętych zamówieniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (min 100% wartości oferty dla usługi serwisowej brutto dla każdej z tych usług), 3) dysponują całodobowym pogotowiem dźwigowym, 4) posiadają autoryzację serwisową producenta oferowanych dźwigów, 5) posiadającą System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2001 6) dysponują po 1 osobie zdolnej do wykonania zamówienia a) do pelnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i spełniającą inne wymagania wynikające z ustawy Prawo budowlane, b) która posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniajace do eksploatacji urzadzeń, instalacji i sieci elektroenergetychnych o napięciu do 1 kV, 7 ) posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ (tylko w przypadku składania oferty wspólnej), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary, nie dotyczy przedsiębiorców będącymi osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub części zamówienia na zał. nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum po jednej osobie posiadającej wymagane uprawnienia : a) do pełnienia funkcji kierownika robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, załaczajac do oferty kserokopie wymaganych uprawnień wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, załączając do oferty kserokopie wymaganych uprawnień, 9) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie np. referencje lub inne dokumenty, (zał. nr 5 do SIWZ), Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu minimum dwóch robót spełniających powyższe warunki tz. montaż zespołu dźwigów składający się z min. trzech dźwigów o wartości min. 70 % wartości oferty brutto dla każdej z tych robót. 10) wykaz usług serwisowych dźwigów osobowych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość oferty brutto na usługi, dla każdej z tych usług) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje lub inne dokumenty (zał. nr 6 do SIWZ), 11) kserokopie posiadanych autoryzacji serwisowych producenta oferowanych dźwigów, 12) kserokopię certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością. 13) kserokopię ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Ponadto oferta musi zawierać : 1) formularz oferty wypełniony w sposób nie budzący wątpliwości, sporządzony zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 SIWZ - zał. nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument ; 2) kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej wraz z podsumowaniem, wykazem materiałów i sprzętu (sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót- zał. nr 8 do SIWZ), 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podatku VAT (zał. nr 3 do SIWZ). 4) kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. stawka 1 roboczogodziny przy naprawach nie objętych gwarancją - 5
- 3. narzut kosztów zakupów materiałów użytych przy naprawach nie objetych gwarancją - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Szczecinie Dział Techniczny pok. nr 72 ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie Dział Techniczny pok. nr 72 ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jawne otwarcie ofert nastapi 10.06.2008 o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 58 (Sala Tradycji)
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie wsi Gminy Żarów
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie w zakresie budowy szybu windowego i montażu windy zewnętrznej oraz remont łazienek dla potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.