eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Wyjazd integracyjny dla osób usamodzielnianych i dzieci z rodzin zastępczych do Dychowa organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Nowa Sól: Wyjazd integracyjny dla osób usamodzielnianych i dzieci z rodzin zastępczych do Dychowa organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 104904 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Piłsudskiego 65, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4574330, faks 068 4574331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprnowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd integracyjny dla osób usamodzielnianych i dzieci z rodzin zastępczych do Dychowa organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego (imprezy turystyczno - integracyjnej dla osób usamodzielnianych i dzieci z rodzin zastępczych) pn. Wyjazd integracyjny dla osób usamodzielnianych i dzieci z rodzin zastępczych do Dychowa organizowany w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli. Ilość uczestników wyjazdu: 23 osoby usamodzielniane i dzieci z rodzin zastępczych w wieku 15-25 lat (+ 2 pracowników PCPR - koszt wyjazdu pracowników PCPR powinien zostać uwzględniony w cenie zaoferowanej za wyjazd osób niepełnosprawnych). Termin organizacji wyjazdu: 18.05.2012r. - 20.05.2012r. Miejsce wykonania: Dychów w województwie lubuskim. Wykonawca zapewni w szczególności: wyżywienie, zakwaterowanie, transport, udział w wyjeździe specjalistów (psycholog lub pedagog lub terapeuta lub higienistka lub ratownik medyczny) do przeprowadzenia zajęć oraz dostęp do podstawowych leków, tj. przeciwbólowych, przeciwgorączkowych, rozkurczowych, przeciwbiegunkowych, materiałów opatrunkowych, na chorobę lokomocyjną oraz środków przeciw insektom i po ukąszeniu. Zakwaterowanie: 2 noclegi w ośrodku o standardzie tożsamym z dwugwiazdkowym pensjonatem (ośrodkiem), pokoje 2 i 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju. Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka. Dla 2 pracowników PCPR pokoje jednoosobowe z pełnym węzłem sanitarnym oraz TV. Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka. UWAGA ! ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, ABY WYKONAWCA ZAŁĄCZYŁ DO OFERTY SZCZEGÓŁOWY OPIS MIEJSCA WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA. Wyżywienie: suchy prowiant na drogę w obie strony (woda niegazowana 500 ml, 1 jabłko i 2 wafelki w czekoladzie), śniadania (w formie szwedzkiego stołu), obiady (dwa dania, bukiet surówek, kompot (sok) + woda niegazowana podczas każdego posiłku), podwieczorki, kolacje (w formie szwedzkiego stołu). Nieograniczona ilość wody mineralnej podczas pobytu. Pierwsze świadczenie: obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie w dniu wyjazdu. Transport: Wykonawca jest zobowiązany przywieźć całą grupę autokarem klimatyzowanym klasy LUX z Nowej Soli do Dychowa (miejsca zakwaterowania), a po zakończeniu pobytu odwieźć ją z powrotem; zbiórka w dniu wyjazdu o godz. 16:00 przy ul. Towarowej w Nowej Soli (obok dworca PKS). Wyjazd w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi o godzinie 16:15 z parkingu, powrót (wyjazd) z Dychowa (miejsca zakwaterowania) w dniu zakończenia świadczenia usługi o godzinie 11:00. W przypadku, gdy uczestnik, po przyjeździe na parking przy ul. Towarowej, nie zostanie odebrany przez opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany dowieźć uczestnika do jego miejsca zamieszkania na terenie powiatu nowosolskiego, Kadra: specjalistów do prowadzenia warsztatów i zajęć: psychologa,pedagoga,innego specjalistę posiadającego odpowiednie przygotowanie do przeprowadzenia warsztatów oraz higienistkę,pielęgniarkę,ratownika medycznego do przeprowadzenia zajęć oraz opieki pielęgniarskiej w razie wystąpienia takiej potrzeby, Minimalny program pobytu: 1) organizacja spływu kajakowego z 2 przewodnikami, 2) organizacja warsztatów nt. Integracja grupy z psychologiem,pedagogiem,innym specjalistą posiadającym odpowiednie przygotowanie do przeprowadzenia warsztatów zakończonych raportem z obserwacji, 3) zajęć z higienistką,pielęgniarką,ratownikiem medycznym z zakresu udzielania pierwszej pomocy, 4) wieczoru integracyjnego z D.J. i karaoke, Ubezpieczenie: NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 10.000,00 złotych lub śmierć na sumę minimalnie 5.000,00 złotych; OC Prywatne - suma ubezpieczenia minimalnie 10.000,00 złotych. Koszty wstępów oraz dojazdów: Cena wyjazdu winna obejmować koszt spływu kajakowego i ewentualnych dojazdów do miejsca organizowanych działań. Cel warsztatów: integracja oraz wzmacnianie poczucia własnej wartości. Dokumentowanie wykonania zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji fotograficznej potwierdzającej przebieg każdego działania na płycie CD w 2 egzemplarzach. Sugerowany przez Zamawiającego plan wyjazdu i pobytu: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty jego propozycje na program wyjazdu. Ostateczny harmonogram wyjazdu zostanie ustalony i przyjęty w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i będzie obejmował co najmniej wszystkie elementy wyjazdu wskazne w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 1 zadanie w zakresie usług organizowania wyjazdów turystycznych / wycieczek rodzajem odpowiadające przedmiotowemu zamówieniu, tj. z uwzględnieniem przeprowadzenia w ramach wyjazdu zajęć z zakresu rozwoju osobistego, o wartości min. 10.000,00 zł brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) należy ponadto dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: 1. zmiany (przesunięcia) terminu realizacji umowy ze względu na obiektywne okoliczności uniemożliwiające wyjazd większości osób z grupy, 2. zmniejszenia się z przyczyn obiektywnie niezależnych od Zamawiającego, ilości osób uczestniczących w wyjeździe i w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia się wartości zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ftp.pcprnowasol.nazwa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 65, 67-100 Nowa Sól, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 11:15, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 65, 67-100 Nowa Sól, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wyjazd organizowany w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.