Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Siedlce: ZORGANIZOWANIE WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CHEMIA - WIEM, UMIEM, ROZUMIEM, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Numer ogłoszenia: 104900 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CHEMIA - WIEM, UMIEM, ROZUMIEM, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu Chemia - wiem, umiem, rozumiem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 63511000-4 organizacja wycieczek). 2.Wyjazdy edukacyjne stanowią integralną część procesu dydaktycznego i mają na celu zarówno rozszerzenie wiedzy uczniów, jak i uatrakcyjnienie samego procesu nauczania. W ramach wyjazdu edukacyjnego uczniowie zwiedzą wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zakład produkcyjny, poznają jego strukturę, od zarządzania i kierowania zakładem, poprzez działalność w poszczególnych pionach zakładu, aż po produkcję i wytwarzanie surowców na liniach produkcyjnych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację jedno - i dwudniowych wyjazdów edukacyjnych. Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie, będzie zobowiązany do zapewnienia w szczególności: 1)transportu, obejmującego również rozwiezienie uczniów do domów po zakończeniu wyjazdów (w promieniu do 5 km od punktu docelowego); 2)wyżywienia; 3)noclegu, w przypadku gdy wynika to z opisu przedmiotu zamówienia; 4)wstępu do zakładów produkcyjnych, w tym także ewentualne wynagrodzenie dla pracowników zakładu produkcyjnego zaangażowanych w prowadzenie wizyt; 5)opieki przedstawiciela organizatora wyjazdu, polegającej w szczególności na pilotowaniu przejazdu, wprowadzaniu uczestników wyjazdu na teren zakładów oraz do miejsc podawania posiłków na trasie przejazdu, kwaterowaniu w miejscach noclegowych itd.; 6)ubezpieczenia NW wszystkich uczestników wyjazdów. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian kolejności realizacji poszczególnych punktów programu, wynikających z bieżących, niedających się przewidzieć wcześniej okoliczności (tj. przyczyny pogodowe, organizacyjne, warunki drogowe, sugestie uczestników wyjazdu) pod warunkiem, że wszystkie punkty programu zostaną zrealizowane w sposób określony w SIWZ. Opisana zmiana programu wyjazdu nie skutkuje zmianą treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Zamawiający informuje, iż uzyskał wstępną zgodę zakładów chemicznych na przeprowadzenie wizyt na ich terenie w terminach wskazanych w niniejszej SIWZ. Zadaniem Wykonawcy jest ostateczne potwierdzenie możliwości przeprowadzenia wizyt, dokonanie niezbędnych formalności i uzgodnień a także ewentualne pokrycie kosztów pobytu w zakładach. 6.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia listy obecności wszystkich uczestników wycieczki, potwierdzonej podpisem każdego uczestnika. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu (autobusu lub busa) w przypadku gdyby transport nie mógł być realizowany przy użyciu pierwotnie podstawionego pojazdu. 8.Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym programy i terminy poszczególnych wyjazdów, ilość uczestników oraz standard usług gastronomicznych i noclegowych, określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 9.Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania (części): 1)ZADANIE NR 1, obejmujące organizację następujących wyjazdów edukacyjnych: ZSP nr 3 im. S. Staszica w Siedlcach - Fabryka Fajansu we Włocławku (2 grupy); Salezjańskie LO im. H. Sienkiewicza w Sokołowie Podlaskim - Fabryka Fajansu we Włocławku; I KLO im. Św. Rodziny w Siedlcach - Fabryka Fajansu we Włocławku; I LO im. M. Skłodowskiej - Curie w Sokołowie Podlaskim - Fabryka Fajansu we Włocławku; IV LO im. Hetmana S. Żółkiewskiego w Siedlcach - Fabryka Papieru Rolls Sp. z o.o. Włocławku; 2)ZADANIE NR 2, obejmujące organizację następujących wyjazdów edukacyjnych: ZSP nr 4 im. K. Wielkiego w Siedlcach - Zakłady dr Ireny Eris w Piasecznie; I LO im. A. Mickiewicza w Węgrowie - Zakłady dr Ireny Eris w Piasecznie; 3)ZADANIE NR 3, obejmujące organizację następujących wyjazdów edukacyjnych: II LO im. Św. Królowej Jadwigi w Siedlcach - Zakłady Chemiczne Alwernia S.A. w Alwerni k/ Krakowa; I LO im. B. Prusa w Siedlcach - Zakłady Chemiczne Alwernia S.A. w Alwerni k/ Krakowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał usługi polegające na organizacji co najmniej 5 wyjazdów (wycieczek), jednodniowych lub dłuższych, krajowych lub zagranicznych dla grup zorganizowanych liczących co najmniej 20 osób każda
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, leżących w szczególności po stronie szkół uczestniczących w Projekcie lub zakładów chemicznych, które są celem wyjazdów, dopuszcza się zmianę terminów przeprowadzenia poszczególnych wyjazdów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Ogólny UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu innowacyjnego Chemia - wiem, umiem, rozumiem Nr Projektu WND-POKL.03.03.04-00-081/10, Nr umowy dofinansowania UDA-POKL.03.03.04-00-081/10-01, realizowanego przez Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, współfinansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu Oświaty. Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia. 2. Termin przeprowadzenie poszczególnych wyjazdów edukacyjnych określa załącznik nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1, obejmujące organizację następujących wyjazdów edukacyjnych: ZSP nr 3 im. S. Staszica w Siedlcach - Fabryka Fajansu we Włocławku (2 grupy); Salezjańskie LO im. H. Sienkiewicza w Sokołowie Podlaskim - Fabryka Fajansu we Włocławku; I KLO im. Św. Rodziny w Siedlcach - Fabryka Fajansu we Włocławku; I LO im. M. Skłodowskiej - Curie w Sokołowie Podlaskim - Fabryka Fajansu we Włocławku; IV LO im. Hetmana S. Żółkiewskiego w Siedlcach - Fabryka Papieru Rolls Sp. z o.o. Włocławku;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2, obejmujące organizację następujących wyjazdów edukacyjnych: ZSP nr 4 im. K. Wielkiego w Siedlcach - Zakłady dr Ireny Eris w Piasecznie; I LO im. A. Mickiewicza w Węgrowie - Zakłady dr Ireny Eris w Piasecznie;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3, obejmujące organizację następujących wyjazdów edukacyjnych: II LO im. Św. Królowej Jadwigi w Siedlcach - Zakłady Chemiczne Alwernia S.A. w Alwerni k/ Krakowa; I LO im. B. Prusa w Siedlcach - Zakłady Chemiczne Alwernia S.A. w Alwerni k/ Krakowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa i wymiana parownika w agregacie wody lodowej
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- Remont dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne) wraz z wymianą podłogi w budynku sanitarno-sportowym przy Szkole Podstawowej nr 7
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Leśnej w Siedlcach
- Dostawa preparatów i wyrobów stosowanych do dezynfekcji sprzętu medycznego, urządzeń i powierzchni
- Dostawa testów diagnostycznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
- Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.