eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › sukcesywne dostawy opatrunków przylepnych, produktów farmaceutycznych w tym Glatirameru( Copaxone), Kalcimimetyku (Mimpara ), oraz wyrobów włókninowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Końskie: sukcesywne dostawy opatrunków przylepnych, produktów farmaceutycznych w tym Glatirameru( Copaxone), Kalcimimetyku (Mimpara ), oraz wyrobów włókninowych
Numer ogłoszenia: 104897 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy opatrunków przylepnych, produktów farmaceutycznych w tym Glatirameru( Copaxone), Kalcimimetyku (Mimpara ), oraz wyrobów włókninowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: opatrunków przylepnych 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: produktów farmaceutycznych tj Glatiramer ( Copaxone) 3.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: produktów farmaceutycznych tj. Kalcimimetyki ( Mimpara ) 3.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: wyrobów włókninowych pełnobarierowych 3.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: wyrobów włókninowych ogólnoszpitalnych 3.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: wyrobów włókninowych sterylne 3.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: osłon foliowych i włókninowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - w zakresie wybranych przez wykonawcę, wypełniony i podpisany przez wykonawcę. A.2) Formularz cenowy w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań, wypełnione i podpisane przez wykonawcę. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - wg załączonego wzoru. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B i D dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1) sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP . Oświadczenie to należy potwierdzić załączeniem do oferty kserokopii właściwych dokumentów, zgodnie z obowiązującym prawem. H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie Strona www.zoz.konskie.pl E-mail tomasz.milcarz @ zoz.konskie.pl Godziny urzędowania 7: 25 do 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: opatrunków przylepnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opatrunek sterylny przezroczysty do mocowania i ochrony wkłuć z wycięciem,lub nacięciem 6 x 7cm, lub 6x 8 cm szt.180000 2.Opatrunek sterylny przezroczysty do mocowania i ochrony wkłuć 10 x 12cm lub 10 x 15cm z foli szt. 7500 3.Plastry opatrunkowe na folii wodoodporne 24 szt. zestaw w rozmiarach 72x25mm,72x19mm,57x16mm, 38x10mm op.1800 4.Przylepiec mocujący z folii 1,25cm x 9,14m ,lub z przezroczystej porowatej foli 1,25 X 9,10m szt.1500 5.Przylepiec chirurgiczny z włókniny elastic 5cm x 10m szt. 2100 6.Przylepiec chirurgiczny z włókniny elastic10cm x 10m szt. 750 7.Przylepiec chirurgiczny z włókniny elastic 15cm x 10m szt. 1050 8.Przylepiec chirurgiczny z włókniny elastic 20cm x 10m szt. 750 9.Przylepiec mocujący z włókniny 5cm x 5m szt. 1200 10.Przylepiec mocujący ze sztucznego jedwabiu 5cm x 9,15m lub 5 cm x 9,10 m szt. 12000 11.Przylepiec zastępujący nić chirurgiczną 3mm x 75mm x 5 pasków lub 3mm x 76mm x 5 pasków szt. 1050 12.Przylepiec zastępujący nić chirurgiczną 6mm x 38mm x 6 pasków szt. 8400 13.Przylepiec na tkaninie 5cm x 5m szt. 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: produktów farmaceutycznych tj Glatiramer ( Copaxone).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Glatiramer ( Copaxone) op. 28 fiolek x 20 mg op-60..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: produktów farmaceutycznych tj. Kalcimimetyki ( Mimpara ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mimpara -30mg op. - 80 2. Mimpara -60mg op. - 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: wyrobów włókninowych pełnobarierowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sterylny zestaw do operacji brzuszno-kroczowych kpl.20 2.Sterylny zestaw do operacji stawu biodrowego kpl.220 3.Sterylny zestaw do operacji stawu kolanowego kpl.120 4.Sterylny zestaw do artroskopii kolana kpl. 60 5.Sterylny zestaw do operacji cięcia cesarskiego kpl. 60 6.Sterylny zestaw do operacji laparoskopowych kpl. 100 7.Sterylny zestaw do operacji laryngologicznych kpl. 100 8.Sterylny zestaw do angiografii kpl. 260 9.Sterylny zestaw do zabiegów urologicznych kpl.300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: wyrobów włókninowych ogólnoszpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch higieniczny ochronny wykonany z włókniny polipropylenowej o dobrych właśćiwościach paroprzepuszczalnych, odpornej na uszkodzenia mechaniczne, o gramaturze min. 30 g/m2, rękaw wykończone elastyczną nie uciskającą gumką, zawiązywany na troki w części środkowej oraz górnej, posiadający przedłużone poły do zakładania na plecach Szt. 12000 2. Maski chirurgiczne trójwarstwowe wiązane na troki z przeźroczystą antyodblaskową, nierosiejącą osłoną na oczy, kolor zielony, Szt. 200 3. Ochraniacze fizelinowe na obuwie, wykonane z miękkiej dobrze przylegającej włókniny poliprppylenowej o gramaturze min.40 g/m2, odpornej na przedziurawienie i przedarcie, kolor zielony.Szt. 1800 4. Podkłady j/u (niejałowe) wykonane z lamiantu wiskozowo foliowego o gramaturze min. 40g/m2, wymiar 130x 90 do 150x100 cm szt.900 5. Podkłady j/u (niejałowe) wykonane z lamiantu wiskozowo foliowego o gramaturze min. 40g/m2, dodatkowo wzmocniony co około 70 mm podłużnymi paskami wymiar 210x80 do 220x90 Szt. 4000 6. Podkłady j/u (niejałowe) wykonane z lamiantu wiskozowo foliowego o gramaturze min. 40g/m2, dodatkowo wzmocniony co około 70 mm podłużnymi paskami wymiar 200x150 do 220x150 Szt. 9000 7.Jednorazowe podkłady higieniczne nieprzemakalne na rolce do leżanek - wymiarach szerokość 48- 50 cm długość 50 mb, z perforacją , wykonany z pulpy celulozowej 29g/m2 oraz filmu PE.rol.4500 8. Sterylna osłona chirurgiczna na kończynę o wymiarach 37 x 75cm, wykonana z mocnego laminatu o gramaturze min. 60g/m2, nieprzemakalności min. 100 cm H2O, wytzrymałości na rozerwanie na sucho oraz mokro min.100 kPa. dodatkowo dwie taśmy lepne do zamocowania osłony na kończynie,Szt.60 9.Sterylna osłona chirurgiczna na kończynę o wymiarach 37 x 105cm, wykonana z mocnego laminatu o gramaturze min. 60g/m2, nieprzemakalności min. 100 cm H2O, wytrzymałości na rozerwanie na sucho oraz mokro min.100 kPa. , dodatkowo dwie taśmy lepne do zamocowania osłony na kończynie,Szt.60 10. Komplet pościeli jednorazowego użytku wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 40g/m2, kolor zielony w składzie: poszwa 140x210 cm, poszewka 80x90 cm , prześcieradło 130x210 cm kpl1400 11.Sterylne jednorazowe sciereczki do rąk 30x40cm Szt. 12000 12.Koszule jednorazowe pacjenta Szt.2500 13.Majtki pacjenta do kolonoskopii dostępne w trzech rozmiarachSzt.600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: wyrobów włókninowych sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pakiet serwet operacyjnych (zestaw podstawowy- jałowy) wykonane z chłonnego i mocnego minimum trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g/m2 Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa w skład którego wchodzą: Pokrowiec na stolik Mayo 80x145 cm.-1 szt. Serwety samoprzylepne 75x90cm. -2 szt.Serweta przylepna 170x175cm.- 1 szt. serweta przylepna 240x150cm.-1 szt. Serweta na stolik instr. 190x140 cm.- 1szt. Taśma samoprzylepna 10x-50cm-1 szt. Serwety do rąk - 4 szt33x33 kpl. 360 2.Serweta operacyjna jałowa dwuwarstwowa ok 45-50x60-75 z otworem 6-8 cm ( lub regulowanym) szt. 2000 3.Serweta operacyjna jałowa dwuwarstwowa ok 65-75x90 szt.1400 4.Serweta operacyjna jałowa dwuwarstwowa ok 135x90 do 150x100 szt.6800 5.Serweta operacyjna jałowa dwuwarstwowa ok 135x200do150x240 szt. 7000 6.Serwety operacyjna dwuwarstwowa nieprzemakalna (jałowe) roz.~ 45-50 x 60-75 cm szt. 28 000 7.Fartuch chirurgiczny (jałowy) z włókniny polipropylenowej (40g/m2 ) typu SMMS z elastycznym dobrze przylegajacym mankietem z dzianiny posiadajacy dodatkowe wzmocnienia nieprzemakalne w części przedniej i rękawach o gramaturze (38g/m2 ), krój rękawów typu reglan ,rozmiar L szt. 3000 8.Fartuch chirurgiczny (jałowy) parametry jak wyżej rozmiar XL szt. 2000 9.Fartuch chirurgiczny (jałowy) parametry jak wyżej rozmiar XXL szt. 5000 10.Pokrowiec na stolik instrumentariuszki typu MAJO w kształcie worka z zewnętrzną warstwą z chłonnej włókniny (absorpcyjność 780%) o wymiarach 80x145cm Waga podstawowa całości obłożenia min 92g/m2. Waga podstawowa folii PE min 56g/m2. Folia piaskowana - ułatwienie nakładania worka. Obłożenie złożone teleskopowo. nieprzemakalny (jałowy) rozmiar 80-100x140-150 szt. 3700 11.Serweta trójwarstwowa (jałowa) wykonana z chłonnego i mocnego minimum trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g/m2 Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPado zabiegów z otworem i przylepcem 4-5 cm rozmiar 45-50x 60-75cm szt. 1500 12. Czepek chirurgiczny uniwersalny z gumką z tyłu głowy, w kształcie furażerki, wykonany z niebieskiej włókniny wiskozowej pochłaniającej pot o gramaturze min. 25g/m2, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia, pakowany w kartoniki po max 100szt, szt. 9000 13.Czepek chirurgiczny męski , wiązany na troki, wykonany z zielonej włókniny wiskozowej pochłaniające pot o gramaturze min. 25g/m2 pakowany w kartoniki po max 100szt, szt. 10000 14.Czepek operacyjny damski , kolor zielony, wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min 14 g/m2 z lekka nie uciskająca gumką dookoła , pakowany w kartoniki max po 100szt, rozmiar L. szt. 3400 15.Maski chirurgiczne trójwarstwowe wykonane z wysokiej jakości włóknin, kolor niebieski lub zielony, warstwa twarzowa specjalnie wygładzana nie posiada mikrowłosków powodujących podrażnienia skóry, maska wyposażona w dodatkowy sztywnik umożliwiający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, pakowana w kartoniki max po 50 szt, długość troków min. 40 cm, wymagana barierowość bakteryjna maski 98%- należy udowodnić( przedłożyć odpowiednie dokumenty). Zgodnie z normą EN 14683 szt. 40 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: osłon foliowych i włókninowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowiec foliowy lub na przewody, kable, kamerę, jednorazowego użytku sterylny, bezbarwny, teleskopowo złożony z taśmami dobrze klejącymi się do mocowania na końcówkach - rozmiar szerokość 16 cm ; długość 200 cm szt. 1000 2.Jednorazowy sterylny pokrowiec foliowy na aparat RTG np. tj. przeźroczysta osłona pulpitów i głowic o średnicy 80 cm ściągnięta gumką szt. 350 3.Jednorazowy sterylny pokrowiec foliowy lub foliowany na aparat RTG np.: LATUS, tj. przeźroczysta osłona pulpitów i głowic o średnicy ~ 50 cm ściągnięta gumką szt. 250 4.Jednorazowy foliowy sterylny, przeźroczysty pokrowiec, teleskopowo składany z taśmami do mocowania na ramy C do aparatu RTG rozmiar 220-265x 100-150 cm szt. 500 5.Fartuch foliowy przedni wiązany z tyłu szt. 20000 6.Kieszeń trójkątna jednorazowego użytku przylepna szt.600 7.Zestaw (pakiet) foliowy ochronny przeciw HIV zawiera fartuch, maskę, czepek i pokrowce na buty szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.