eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Utrzymanie czystości na terenie Miasta Dębica oraz utrzymanie małej architektury.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 104891 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Dębica: Utrzymanie czystości na terenie Miasta Dębica oraz utrzymanie małej architektury.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512295-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ratuszowa 2, 39200 Dębica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 146 838 100, faks 146 838 161, e-mail umdebica@um.debica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości na terenie Miasta Dębica oraz utrzymanie małej architektury.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.23.2017.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa polegająca na: Utrzymaniu czystości na terenie Miasta Dębica oraz utrzymanie małej architektury: 1) Mechaniczne zamiatanie jezdni. 2) Zamiatanie chodników i alejek oraz zbieranie nieczystości. a) W ramach ryczałtu - zbieranie nieczystości z terenów położonych w centrum miasta, czyli: Rynek (strona wewnętrzna, zewnętrzna i środek) ?ulica Kolejowa (od dworca PKP do Rynku) ?ulica Krótka, ?ulica Żuławskiego ?ulica Piekarska, ?ulica Słowackiego, ?ulica Żeromskiego. Utrzymanie terenu winno gwarantować estetyczny wygląd chodników i zieleńców zgodny z zasadami i wymogami przepisów porządkowych i sanitarnych. Utrzymanie czystości winno być wykonane z taką częstotliwością, aby w terenie nie było zalegających śmieci, w tym nieczystości podrzuconych. b) poza ryczałtem - zbieranie nieczystości z pozostałych terenów miasta Dębica. 3) Utrzymanie czystości w czasie świąt okolicznościowych. 4) Likwidacja "dzikich wysypisk" - sprzątanie śmieci i innych odpadów oraz ich wywóz na składowisko wraz z uprzątnięciem terenu. 5) Grabienie liści z zebraniem i wywiezieniem. 6) Zakładanie zieleńca. 7) Wykonanie narzutu z kory. 8) Ściółkowanie agrotkaniną. 9) Koszenie traw w pasach drogowych i na terenie zieleni miejskiej (w tym skarpy, pobocza, rowy) z zebraniem i wywiezieniem skoszonej trawy. 10) Koszenie traw w pasach drogowych i na terenie zieleni miejskiej (w tym skarpy, pobocza, rowy) bez wywiezienia skoszonej trawy. 11) Koszenie międzywala i wałów bez wywiezienia skoszonej trawy. 12) Koszenie niezagospodarowanych działek miejskich bez wywiezienia skoszonej trawy. 13) Opróżnianie koszy miejskich poza ryczałtem. 14) Opróżnianie koszy miejskich w centrum miasta w ramach ryczałtu, czyli: ?Rynek (strona północna, wschodnia, zachodnia) ?ulica Kolejowa + Plac Sybiraków ?ulica Piekarska, ?ulica Krótka, ?ulica Żuławskiego + ulica Żeromskiego. Opróżnianie koszy winno być wykonywane z taką częstotliwością, aby kosz był pełny tylko do 3/4 wysokości. 15) Opróżnianie koszy na psie odchody. 16) Uzupełnienie dystrybutorów na psie odchody (materiał Zamawiającego). 17) Usunięcie padliny. 18) Naprawa zniszczonego ogrodzenia. 19) Bieżąca konserwacja i utrzymanie w sprawności użytkowej trzech fontann (w tym codzienne utrzymanie czystości niecek fontann, napełnianie fontann wodą i wymianę wody co drugi tydzień w ciągu sezonu letniego (woda Zamawiającego), bieżące oczyszczanie filtrów wodnych, sprawdzanie i regulacja ustawienia dysz wylewowych, opróżnianie fontann i instalacji z wody w okresie jesiennym. 20) Bieżąca konserwacja ławek. 21) Bieżąca konserwacja koszy na śmieci. 22) Bieżąca konserwacja tablic edukacyjnych. 23) Bieżąca konserwacja zegara znajdującego się w Rynku i w razie konieczności wymiana baterii. 24) Mycie latarni miejskich usytuowanych na płycie Rynku i na ulicy Kolejowej. 25) Czyszczenie latarni miejskich usytuowanych na płycie Rynku i na ulicy Kolejowej. 26) Montaż i demontaż namiotu na imprezy okolicznościowe (materiał Zamawiającego). 27) Transport, montaż i demontaż barierek ochronnych na imprezach okolicznościowych (materiał Zamawiającego). 28) Transport, montaż i demontaż choinki (materiał Zamawiającego). 29) Montaż stojaków rowerowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 90611000-3, 90612000-0, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT414750.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Miejskich Sp. z o.o., jolanta.lenkiewicz@debica-zum.pl, ul. Ratuszowa 12, 39-200, Dębica, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 418553.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418553.78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 418553.78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.