eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Szczecin: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części.
Numer ogłoszenia: 104779 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie i wymianie drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w podziale na dwie części: Część I - Rejon 2, 3, 4, 5, 8. Część II - Rejon 6, 7, 9, 10, 13, 14, 15. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej lub drzwiowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2)demontaż drewnianych okien i drzwi balkonowych, 3)montaż okien i drzwi balkonowych z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, 4)wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 5)wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 6)wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 7)wykonanie obróbek tynkarskich, 8)regulację skrzydeł okiennych i drzwiowych, 9)pomalowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 10)niezwłoczne wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi i gruzu powstałego z demontażu stolarki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 1)dla części I zamówienia w wysokości 5.696,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt sześć złotych) 2)dla części II zamówienia w wysokości 5.561,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt jeden złotych) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.07.2009 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 105015591000002243552706, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ust 3 pkt. 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.spełniają następujący warunek dodatkowy - wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie wraz z osadzeniem stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV o łącznej powierzchni 400 m2 . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK ul. Mariacka 25, pok. nr 9 po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20 zł na konto 93105015591000002243552706.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9 I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana drewnanej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie nr 2, 3, 4, 5, 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej lub drzwiowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2)demontaż drewnianych okien i drzwi balkonowych, 3)montaż okien i drzwi balkonowych z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, 4)wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 5)wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 6)wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 7)wykonanie obróbek tynkarskich, 8)regulację skrzydeł okiennych i drzwiowych, 9)pomalowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 10)niezwłoczne wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi i gruzu powstałego z demontażu stolarki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarzadzanych przez ZBiLK w Rejonie nr 6, 7, 9, 10, 13, 14, 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej lub drzwiowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2)demontaż drewnianych okien i drzwi balkonowych, 3)montaż okien i drzwi balkonowych z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, 4)wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 5)wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 6)wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 7)wykonanie obróbek tynkarskich, 8)regulację skrzydeł okiennych i drzwiowych, 9)pomalowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 10)niezwłoczne wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi i gruzu powstałego z demontażu stolarki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.