eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie instalacji systemów przeciwpożarowych Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Zakopane: Wykonanie instalacji systemów przeciwpożarowych Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 104769 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65651 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji systemów przeciwpożarowych Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji systemów przeciwpożarowych Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, która w szczególności swym zakresem obejmuje: 1) Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SAP): a) Zainstalowanie centralek sygnalizacji pożaru, b) Montaż czujek pożarowych, c) Montaż gniazd pożarowych, d) Montaż ręcznych oszczegaczy pożaru, e) Montaż przewodów kablowych, f) Szkolenie użytkowników z obsługi systemu SAP, 2) Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO): a) Instalowanie wzmacniaczy, b) Instalowanie głośników, c) Montaż szaf dystrybucyjnych, d) Montaż przewodów kablowych, e) Szkolenie użytkowników z obsługi systemu DSO, 3) Wykonanie instalacji systemu oddymiania (SOD): a) Montaż centrali alarmowej, b) Montaż okien i drzwi aluminiowych, c) Montaż ręcznych oszczegaczy pożaru, d) Montaż przewodów kablowych, e) Szkolenie użytkowników z obsługi systemu SOD, zgodnie dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 10 do SIWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 11 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 12 do SIWZ. Ponadto Zamawiający zastrzega, że po wykonaniu prac określonych powyżej Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: 4) Inwentaryzacji powykonawczej, w zakresie wykonanych robót, 5) Aktualizacji Planów Ewakuacyjnych Szpitala, uwzględniającej wykonane roboty. 2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załącznik Nr 11 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) Przedmiar robót - Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa powyżej w punkcie 2. ogłoszenia, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 2. ogłoszenia, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te materiały i urządzenia posiadają w szczególności parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze od określonych w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej koszty jej przeprojektowania poniesie Wykonawca. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 2. ogłoszenia, posiadają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne gorsze od określonych w tej dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A., ul. Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1182014,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 853758,20

  • Oferta z najniższą ceną: 853758,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1167633,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.