Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU I NARZĘDZI NA POTRZEBY WSOWL W 2008r
Numer ogłoszenia: 104749 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoła Oficerska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I NARZĘDZI NA POTRZEBY WSOWL W 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt i narzędzia wyszczególnione w formularzach cenowych stanowiacych załączniki do SIWZ nr 2-6. Łącznie 5 części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.30.00.00 - Maszyny rolnicze, ogrodnicze i używane w leśnictwie Kod CPV wg słownika 2008: 16.10.00.00 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby Oryginalny kod CPV: 29.45.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.65.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne 29.29.82.00 - 29.29.82.00 Oryginalny kod CPV: 28.62.00.00 - Narzędzia Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.00.00 - Narzędzia Oryginalny kod CPV: 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza Kod CPV wg słownika 2008: 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza Oryginalny kod CPV: 27.34.00.00 - Drut i różne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 44.33.30.00 - Drut Oryginalny kod CPV: 27.22.00.00 - Rury i osprzęt stalowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ustawy Pzp, - złożą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione poniżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie realizowania na podstawie listy dokumentów jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnienie powyższych warunków zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty uzupełniony formularzem cenowym (wg załącznika SIWZ nr 1, 2, 3, 4, 5, 6). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 7).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: - bud.104, lok. 4 w godzinach 8.00-10.00, oraz 13.00-15.00, lub przesłana na pisemny wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria jawna Szkoły, budynek 8, kancelaria 121, w godzinach otwarcia kancelarii, tj. 07:30-10:00, 13:00-15:00 od poniedziałku do piątku, (w dniu 28.05.2008r. godz. 7:30-11:00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.05.2008r. o godzinie 11:30 w siedzibie zamawiającego w budynku 113, sala 125. 2. Zamawiajacy nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem. 5. Prośby o przesłanie SIWZ proszę adresować na faks nr. 071 76 58 425. 6. Uprawniony do kontaktów z wykonawcami: w sprawach merytorycznych: Piotr BISKUP - bud. 19, pokój 110, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00 w sprawach proceduralnych: Mirosław KWIATKOWSKI - bud 19, pokój nr 106, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt i narzędzia o napędzie elektrycznm i spalinowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 9 pozycji asortymentowych opisanych w załączniku SIWZ nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.30.00.00-2, 29.45.20.00-2, 29.29.82.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt warsztatowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuję łącznie 88 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt i narzędzia warsztatowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 29 pozycji asortymentowych opisanych w załączniku SIWZ nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 19.20.00.00-8, 26.91.00.00-0, 28.20.00.00-4, 28.40.00.00-6, 28.62.00.00-4, 29.13.00.00-9, 29.24.24.79-5, 29.46.11.00-9, 33.14.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gotowe wyroby i materiały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 40 pozycji asortymentowych opisanych w SIWZ załąnik nr 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.34.00.00-0, 28.41.31.00-1, 28.41.42.00-9, 28.62.00.00-4, 28.71.15.10-7, 28.71.00.00-6, 29.45.20.00-2, 29.85.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty z żelaza i stali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera łącznie 16 pozycji asortymentowych opisanych w SIWZ załącznik nr 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00-3, 27.32.12.00-3, 27.62.22.00-3, 28.84.71.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli
- Remont budynku przy ul. Otwartej 12A we Wrocławiu.
- Media społecznościowe - komunikacja uczestników dolnośląskiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- BZP.2710.30.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla UWr.
- Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 340 pomiędzy miejscowościami Trzebnica i Cerekwica
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środki ochrony osobistej i odzieży ochronnej dla pracowników Lasów Państwowych
- Zakup wraz z dostawą drutu żarzonego do belowania odpadów w ilości 43 000 kg.
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa wyposażenia pracowni ślusarskiej, podstaw mechaniki, spawania dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu ...
więcej: Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.