eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Drezdenku, nr sprawy SPZOZ/PN/4/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Drezdenko: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Drezdenku, nr sprawy SPZOZ/PN/4/2010
Numer ogłoszenia: 10472 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 762 05 05 w. 249, 233, faks 095 7620218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-drezdenko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Drezdenku, nr sprawy SPZOZ/PN/4/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego m.in.: UGUL, PUR, rotory kończyn, aparat do elektroterapii, kule, wózek inwalidzki, aparat do krioterapii, stoły do rehabilitacji,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym terminie, zrealizowali minimum 5 dostaw dla każdego pakietu obejmujących sprzęt do rehabilitacji. 3. Warunek III dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Warunek IV znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz następujące dokumenty: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej przedmiotu zrealizowanej dostawy, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów stwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie; Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art.23 ustawy, żądane oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt. 2 winny być załączone przez każdego wspólnika oferty wspólnej. W zakresie pozostałych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest, aby zostało udokumentowane, że co najmniej jeden z wykonawców spełnia ten warunek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drezdenko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko - Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty: I. deklaracja zgodności CE jako dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004, nr 93, poz.896 z późn.zm.); II. materiały źródłowe np.: foldery, katalogi, ulotki, zdjęcia - opisujące oferowany przedmiot zamówienia, co najmniej pod kątem potwierdzenia wymagań opisanych w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ; III instrukcje obsługi dla użytkownika w języku polskim dla następujących pozycji asortymentowych: pakiet 1 - poz. 3, 7, 11, 15, 16, 26, 33, 34, pakiet 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II, współfinansowanego ze środków PFRON..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt rehabilitacyjny m.in.: UGUL z osprzętem, PUR z osprzętem, rotory do kończyn, aparat do elektroterapii, materac, stoły rehabilitacyjne, lampa Sollux, skaner laserowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-2, 33.15.82.00-4, 33.15.84.00-6, 33.15.85.00-7, 33.19.22.00-4, 33.19.31.20-6, 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do krioterapii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.