eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Przebudowa drogi ul. Geodetów i ul. Kreślarzy w Lubsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Lubsko: Przebudowa drogi ul. Geodetów i ul. Kreślarzy w Lubsku
Numer ogłoszenia: 104708 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsko, Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4576108, fax 068 4576200, 4576222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi ul. Geodetów i ul. Kreślarzy w Lubsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na przebudowie dwóch dróg wewnętrznych stanowiących dojazd do posesji istniejących o zabudowie jednorodzinnej: - ul. Geodetów o długości 301,8 mb, - ul. Kreślarzy o długości 64,4 mb. Stan projektowany przewiduje przebudowę dróg z jezdniami szer. 5 m na ul. Geodetów i 4,5m na ul. Kreślarzy. Po stronie lewej jadąc od skrzyżowania z ulicą Pomorską zaprojektowano chodnik wzdłuż ulicy Geodetów i Kreślarzy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia i przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej trzy roboty budowlane polegające na przebudowie lub budowie dróg oraz placów o wartości minimum 400.000 zł brutto/każda. b) Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi, jakimi dysponuje. Wymagane jest dysponowanie co najmniej: koparko - spycharka lub koparko - ładowarka na podwoziu ciągn. kołowym, walec statyczny samojezdny , środki transportowe min 5 t, rozkładarka mas bitumicznych. c) Wykonawca przedstawi wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia wraz z ich doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Jednocześnie kierownictwo robót musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalnościach w branży drogowej, instalacyjnej i elektrycznej, łącznie z wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 4) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi przedłożyć dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. 5) Udzielą na wykonane roboty gwarancji jakości nie krótszej niż 36 miesięcy, co zapiszą na formularzu oferty wraz z warunkami gwarancji. 6) Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 7) Zaakceptują wzór umowy, określony w części III niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt. 4 - Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty (wg wzoru nr 1). 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wydany w terminie nie wcześniejszym niż sześć miesięcy przed dniem otwarcia ofert) - załącznik nr 1 do oferty. 3. oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach do występowania w obrocie prawnym na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp( wg wzoru nr 2 ) - załącznik nr 2 do oferty. 4. Informacja na temat robót zrealizowanych przez Wykonawcę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ( wg wzoru nr 3 )- załącznik nr 3 do oferty. 5 Informacja na temat Wykonawcy (wg wzoru nr 4) - załącznik nr 4 do oferty. 6 Wykaz personelu przewidzianego do realizacji tego zadania wraz ze wskazaniem posiadanych przez nich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru nr 5) -(jako załącznik nr 6 do oferty) - jako załącznik nr 5 do oferty. 7. Wykaz sprzętu (wg wzoru nr 6) - załącznik nr 6 do oferty. 8. Wzór załączonej umowy poświadczony przez Wykonawcę, że przyjmuje go bez zastrzeżeń - załącznik nr 7 do oferty. 9. Kosztorys ofertowy (zgodnie z przedmiarem robót) wraz ze składnikami cenotwórczymi: stawka r-g, koszty pośrednie, zysk, koszty zakupu - załącznik nr 8 do oferty. 10. opinia banku finansującego Wykonawcę, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości określonej w pkt 3.1.1. 3) - Instrukcji dla Wykonawców - załącznik nr 9 do oferty. 11. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 10 do oferty. 12. Udział podwykonawców (wg wzoru nr 7), (jeśli dotyczy)- załącznik nr 11 do oferty. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - załącznik nr 12 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubsku ul. Powstańców Wlkp. 3, 68-300 Lubsko II piętro, pokój nr 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubsku, pl. Wolności 1, 68-300 Lubsko, I piętro, sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.