eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie i dostawę wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn. Re-turn-Regions benefitting from returning migrants

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Kielce: Wykonanie i dostawę wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn. Re-turn-Regions benefitting from returning migrants
Numer ogłoszenia: 104701 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78795 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawę wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn. Re-turn-Regions benefitting from returning migrants.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych-promujących projekt partnerski pn. Re-turn-Regions benefitting from returning migrants(Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów) tj.: 1) Bumerang 200 sztuk 2) Kompas 200 sztuk 3) Brelok 200 sztuk 4) Jo-jo 200 sztuk 5) Torba na zakupy składana 200 sztuk 6) Filiżanka do herbaty ze spodkiem 108 sztuk 7) Świeczka zapachowa w pudełku metalowym 200 sztuk 8) Mini parasolka kieszonkowa, składana, w usztywnionym etui 100 sztuk 9) Roll-up 1 sztuka 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na materiały oznaczeń, tj. logo projektu (wzór logo zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. Zamieszczony nadruk musi być czytelny i estetyczny. 6. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór logo zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program dla Europy Środkowej, Działanie 1.3. Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy środkowej, Projetk Re-turn-Regions benefitting from returning migrants( Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIA CONSULTING AGENCY IRINA CHICHERINA, ul. Biskupia 4/1, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17890,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15044,13

  • Oferta z najniższą ceną: 15044,13 / Oferta z najwyższą ceną: 17814,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.