eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa boiska przy ul. Przepadek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Poznań: Budowa boiska przy ul. Przepadek
Numer ogłoszenia: 104691 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska przy ul. Przepadek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie II etapu budowy boisk sportowych przy ul Przepadek w Poznaniu, w skład którego wchodzą: - boisko główne pełnowymiarowe z nawierzchnią ze sztucznej trawy i trybuną - zaplecze socjalne kontenerowe - oświetlenie boiska głównego - ogrodzenie zespołu boisk - piłkochwyty boiska treningowego - mury treningowe - boisko do siatkonogi Zakres robót obejmuje następujące branże: - ogólnobudowlaną - instalacyjną w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - instalacyjną w zakresie instalacji wodociągowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 24 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 dysponują osobami ( minimum jedną w każdej z wymienionych specjalności ) uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnioną do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, przewidzianymi do realizacji zamówienia. 2.2 wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 21.06.2002 - 21.06.2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa boiska o powierzchni powyżej 5 000 m2 każde z nawierzchnią ze sztucznej trawy i przedłożą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 600 000,00zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ; 3. Kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 4. Wykaz wykonanych boisk o powierzchni powyżej 5 000 m2 każde, o nawierzchni ze sztucznej trawy ( minimum dwóch ), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania ( 21.06.2002 - 21.06.2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 8 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 5. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości minimum 600 000,00 zł lub potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 600 000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien jednoznacznie potwierdzić zdolność kredytową Wykonawcy lub posiadanie środków finansowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://.bip.city.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 245.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 247.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.08.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.