Ogłoszenie z dnia 2016-06-27
Alwernia: Roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia podstawowego w przedmiocie wykonania robót budowlanych pn.: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Regulicach, gmina Alwernia
Numer ogłoszenia: 104677 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. 12 283 11 15, faks 12 283 17 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia podstawowego w przedmiocie wykonania robót budowlanych pn.: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Regulicach, gmina Alwernia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlane w zakresie: montażu sufitów podwieszanych, wraz z konstrukcją nośną, o odporności ogniowej REI 30; wykonania dodatkowej instalacji zapewniającej prawidłowy obieg ciepłej wody w budynku, usunięcia starych i wykonania nowych okładzin z płytek wokół umywalek wraz z wymianą istniejących umywalek na nowe, odtworzenie tynków wewnętrznych cem.-wap., wymiany stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV oraz montaż czerpni powietrza, wykonanie elewacji na przylegającym budynku gospodarczym, wykonanie instalacji odprowadzającej kondensat z projektowanych kominów wentylacyjnych, wykonanie projektu wraz z realizacją instalacji elektrycznej i teletechnicznej z uwzględnieniem oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DERMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DERMEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowlane DERMEX Sp. z o. o., Plac Kilińskiego 1, 32-660 Chełmek, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62319,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79976,37
Oferta z najniższą ceną: 79976,37 / Oferta z najwyższą ceną: 79976,37
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: wybór trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67, ust. 1, pkt 5 wynika z tego, iż jest to zamówienie na roboty dodatkowe, nie objęte zamówieniem podstawowym i nie przekraczające łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, których wykonanie jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania, i których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego, z przyczyn technicznych i gospodarczych, wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: a) w trakcie prowadzonych prac remontowych odkryto w pomieszczeniach o nr : 1.12, 1.13, 1.10, 1.9, 1.8, 1.7, że istniejący strop nad kondygnacją parteru został wykonany w konstrukcji drewnianej zamiast deklarowanego w projekcie stropu żelbetowego o REI 30. W związku z powyższym w celu zapewnienia wymaganej odporności ogniowej należy wykonać zabezpieczenie istniejącej konstrukcji drewnianej stropem podwieszanym o niezależnej, samonośnej konstrukcji stalowej pokrytej materiałem, od strony pomieszczeń, o odporności ogniowej co najmniej REI 30, b) na podstawie opinii użytkownika oraz SANEPID w pomieszczeniu nr 1.8 stwierdzono brak w projekcie zlewozmywaka, który jest niezbędnym wyposażeniem gabinetu zabiegowego. W związku z powyższym należy go wykonać łącznie z elementami towarzyszącymi, niezbędnymi do jego prawidłowego funkcjonowania, c) w pomieszczeniach nr: 1.7 - gabinet lekarski, 1.8 - gabinet zabiegowy i 1.9 - punkt szczepień stwierdzono brak instalacji cyrkulacji ciepłej wody użytkowej. Zważywszy na funkcje i charakter pomieszczeń należy wykonać dodatkową instalacje zapewniającą prawidłowy obieg cwu, d) wyniku przeprowadzonych robót związanych z poprawa cyrkulacji cwu zachodzi konieczność usunięcia istniejących fartuchów z płytek wokół umywalek i ich ponowne wykonanie łącznie z odtworzeniem tynku cem. - wap. Dodatkowo, ze względu na zły stan techniczny, należy dokonać wymiany istniejących w tych pomieszczeniach umywalek, e) w pomieszczeniach nr: 1.9, 1.8, 1.7 ze względu na zły stan techniczny istniejącej wykładziny podłogowej należy wykonać jej wymianę na nową, spełniającą warunki przewidziane dla ośrodków zdrowia, f) w trakcie prowadzenia robót budowlanych stwierdzono, konieczność wykonania na nowo części tyków nie objętych opracowaniem projektowym, gdyż ze względu na ich niewłaściwe wykonanie uległy odspojeniu od ścian co w przyszłości, w wyniku użytkowania budynku, doprowadzi do ich odpadnięcia, g) w trakcie realizacji ocieplenia budynku stwierdzono konieczność wykonania ze względu na estetykę i funkcjonowanie obiektu: - dodatkowego fragmentu elewacji na istniejącej przybudówce nie uwzględnionej w projekcie podstawowym, - dokonania wymiany zniszczonych 3 szt. okien drewnianych w ścianie szczytowej budynku na nowe okna z PCV, - w pomieszczeniach piwnicy wymiany istniejących zniszczonych okien drewnianych na czerpnie powietrzne, h) należy wykonać nie przewidzianą w projekcie podstawowym instalacje odprowadzającą kondensat z projektowanych kominów wentylacyjnych, i) dla pomieszczeń nie objętych zamówieniem podstawowym należy wykonać projekt a następnie zrealizować instalację elektryczną oraz teletechniczną wewnętrzną z uwzględnieniem oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Pozostawienie powyższych elementów lub wykonanie ich według zatwierdzonego projektu jest niezgodne z obowiązującymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i sanitarno - epidemiologicznego. W związku z powyższym wymienione roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, gdyż w przeciwnym razie zostaną one zakwestionowane na etapie odbioru, a wykonany obiekt nie uzyska dopuszczenia do użytkowania, w zakresie przeciwpożarowym, od Powiatowej Straży Pożarnej, w zakresie sanitarno - epidemiologicznym od Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. Z uwagi na konieczność łączenia prac z zamówienia podstawowego z pracami dodatkowymi, w celu otrzymania gwarancji na całość wykonanych robót przez jednego wykonawcę, konieczne jest zlecenie wykonania robót dodatkowych temu samemu wykonawcy.
INNE PRZETARGI ALWERNIA
- Remont drogi rolniczej ul. Brzeziny w m. Kwaczała (od ul. Pobożnego) - Gmina Alwernia dz. nr 1220 obręb Kwaczała
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
więcej: przetargi ALWERNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.