eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Inżynier projektu dla zadaniaPrzebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Jelenia Góra: Inżynier projektu dla zadania: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.
Numer ogłoszenia: 104666 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) , ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6453318, faks 075 6453324, 6453310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kk.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier projektu dla zadania: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Projektu) przy realizacji Projektu pn.:Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18, tj. nadzór budowlany nad prawidłową realizacją kontraktu i rozliczania projektu oraz sprawozdawczości. Obiekt hali sportowej będzie posiadał następujące parametry: kubatura 18.380 m3 powierzchnia całkowita 2.823 m2 1.Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy projektu pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Rozwój infrastruktury szkolnictwa wyższego. 2.Zamawiający informuje, że mocą podpisanej umowy z Inżynierem przekaże odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, zgodnie z procedurą obowiązującą przy realizacji inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 (RPO WD), umową o dofinansowanie projektu oraz warunkami ustalonymi w umowie zawartej z wykonawcą robót budowlanych i w umowie zawartej z dostawcą wyposażenia. 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i przedstawił na dzień zawarcia umowy jako załącznik polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej zamówienia, na czas obejmujący okres realizacji zamówienia. 4.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5.W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby była ona zgodna z wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 6.Zamawiający informuje, że do obowiązków Inżyniera będzie należało: a)zapoznanie się z dokumentacją projektową stanowiącą ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. b)uczestnictwo w przygotowaniu i weryfikacji ewentualnej dodatkowo opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, niezbędnej do prawidłowego wykonania Projektu, c)uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na roboty budowlano-montażowe oraz na dostawę wyposażenia, d)uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzeniu wyboru audytora zewnętrznego zgodnie z Wytycznymi programowymi Instytucji Zarządzającej RPO WD w zakresie ogólnych zasad przeprowadzania audytu zewnętrznego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, e)przygotowywanie i dostarczanie Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z realizacją inwestycji wymaganych przez Instytucję Zarządzającą zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, f)przygotowywanie i dostarczanie Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z realizacją inwestycji wymaganych przez Audytora Zewnętrznego zgodnie z Wytycznymi programowymi Instytucji Zarządzającej RPO WD w zakresie ogólnych zasad przeprowadzania audytu zewnętrznego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, g)kierowanie realizacją Projektu, h)zapewnienie codziennej obecności nadzoru na placu budowy tj. obecności Inżyniera lub jego Pełnomocnika (osoby uprawnionej) zdolnego do podejmowania decyzji, i)koordynowanie współpracy pomiędzy wykonawcą robót budowlanych a dostawcą wyposażenia, j)rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji projektu, k)wykonywanie zadań: - inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego, - koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego, - inwestora, zgodnie z art. 18 Prawa budowlanego, l)informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji Projektu, m)zorganizowanie i prowadzenie biura Inżyniera, n)obsługa okresu gwarancyjnego zadania inwestycyjnego z tytułu gwarancji jakości i rękojmi, o)przygotowanie dokumentacji odbiorowej, p)przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, q)współpraca z projektantami w zakresie obsługi nadzoru autorskiego. Zakres zamówienia: 1)zgodnie z wymaganiami Zamawiającego Inżynier zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt III. 6.a) SIWZ, 2)Inżynier zobowiązany jest do uczestniczenia w przygotowaniu ewentualnej dodatkowo opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, niezbędnej do prawidłowego wykonania Projektu, 3)w terminie 10 dni od podpisania umowy Inżynier uzgodni z Zamawiającym wzory wszystkich dokumentów, które będą miały zastosowanie w trakcie realizacji projektu, 4)w ciągu 10 dni od otrzymania od wykonawcy robót budowlanych harmonogramów finansowego i rzeczowego, Inżynier przedłoży Zamawiającemu swoją ocenę ww. harmonogramów, 5)Inżynier ma prowadzić nadzór inwestorski we wszystkich aspektach zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 6)Inżynier będzie monitorował postępy w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją projektową oraz zatwierdzonymi harmonogramami, 7)Inżynier sprawdzi, czy wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę robót budowlanych posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, 8)Inżynier sprawdzi, czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane umową (projektem), 9)Inżynier ma obowiązek sprawdzić ważność ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, 10)Inżynier będzie odpowiedzialny za sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramów finansowego i rzeczowego inwestycji, jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót, 11)Inżynier będzie kontrolował co miesiąc postęp wykonania robót w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów, 12)Inżynier ma obowiązek składania comiesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od następnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy, 13)Inżynier ma obowiązek sporządzania raportów z przebiegu realizacji projektu, zgodnie z procedurą obowiązującą przy realizacji inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, 14)Inżynier jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczanych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz Wykonawcę dostawy i montażu wyposażenia, 15)Inżynier jest odpowiedzialny za wypełnianie wszystkich obowiązków, przygotowywanie dokumentów i sprawozdań oraz współpracę z Instytucją Zarządzającą wynikających z umowy o dofinansowanie projektu oraz przepisów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, a także za przygotowanie i dostarczenie dla Zamawiającego wszelkich informacji związanych z inwestycją wymaganych przez Instytucję Zarządzającą oraz przez polskie Prawo budowlane, 16)Inżynier jest odpowiedzialny za przygotowywanie wszelkich dokumentów i sprawozdań wymaganych przez audytora zewnętrznego, 17)Inżynier jest odpowiedzialny za organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą odbywały się w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz na tydzień (w spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację inwestycji), 18)Inżynier będzie brał udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 19)Inżynier jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, 20)Inżynier inicjuje zmiany do zakresu robót budowlanych objętych projektem na roboty budowlane przez wydanie polecenia lub żądanie skierowane do Wykonawcy, aby przedłożył ofertę na zmianę (wszystkie zmiany, w tym także roboty dodatkowe, powinny pozostawać w ścisłym związku z zakresem projektu na roboty budowlane, a ich wprowadzenie powinno być konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego), 21)Inżynier jest odpowiedzialny za ocenę, aprobatę, bądź odrzucenie wniosków Wykonawcy robót; wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy (projektu), jego czas trwania lub cenę, wymagają zgody Zamawiającego, 22)Inżynier jest odpowiedzialny, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym i Wykonawcą robót, 23)Inżynier kontroluje i potwierdza dostarczanie przez Wykonawcę robót sprzętu i materiałów wyszczególnionych w projekcie oraz, że wszystkie środki pozostają na placu budowy aż do momentu upoważnienia do ich zwolnienia, 24)Inżynier opiniuje proponowanych przez Wykonawcę robót Podwykonawców i w porozumieniu z Zamawiającym wydaje zgodę na ich zatrudnienie; w przypadku opinii negatywnej, Inżynier przedstawi Wykonawcy robót pisemne uzasadnienie, 25)Inżynier sprawdza jakość wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 26)Inżynier jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, dodatkowo musi uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowym, jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji, 27)Inżynier wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, odkrycia robót lub elementów zakrytych, wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 28)Inżynier ma obowiązek zawiesić roboty budowlane w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bądź spowodować znaczne straty materialne, 29)Inżynier wystawia świadectwa przeprowadzonych prób lub uznaje świadectwa wystawione przez Wykonawcę robót, 30)Inżynier w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz po konsultacjach z Projektantem zatwierdza poprawki do szczegółowej dokumentacji projektowej, 31)Inżynier musi zweryfikować obmiary każdego elementu robót, a przyjęta metodologia musi być zgodna z przedmiarami robót i Specyfikacjami Technicznymi, 32)Inżynier jest odpowiedzialny za otrzymywanie od Wykonawcy robót rozliczeń, do których otrzymania uważa się za uprawnionego, łącznie z dokumentami stanowiącymi podstawę rozliczenia oraz weryfikowanie tych rozliczeń, 33)Inżynier wystawia Zamawiającemu odpowiednie Świadectwo Płatności na każdą płatność dla Wykonawcy robót: dla ostatniej płatności - Ostateczne Świadectwo Płatności, dla wszystkich pozostałych płatności - Przejściowe Świadectwo Płatności, 34)Inżynier weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawcę robót w związku z realizacją umowy (projektu) na roboty budowlane, 35)Inżynier ściśle współpracuje z Wydziałem Finansowo - Budżetowym Zamawiającego i dostarcza wszystkie niezbędne, żądane dokumenty, dotyczące rozliczeń, 36)Inżynier uzgadnia z Wykonawcą robót rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym, 37)Inżynier zarządza całym procesem przekazania obiektu do użytkowania, 38)Inżynier odbiera roboty od Wykonawcy robót protokołami odbioru częściowego i końcowego, 39)Inżynier będzie nadzorował wszystkie próby, wszystkie koszty prób będą pokryte przez Wykonawcę robót, Inżynier przekaże Wykonawcy robót nie później niż w ciągu 24 godzin zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia inspekcji lub o obecności w czasie prób, Inżynier jest zobowiązany do uczestnictwa w Próbach Końcowych, 40)Inżynier dokona końcowego rozliczenia projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych, 41)Inżynier, po uzgodnieniu z Zamawiającym wykona wszystkie inne czynności, niewymienione w umowie lub w umowie na roboty, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji inwestycji, 42)Inżynier w ramach swojego budżetu uwzględni koszty osobowe, koszty prowadzenia biura, zakwaterowania dla członków zespołu, koszty delegacji i inne konieczne do prawidłowego działania Inżyniera, 43)Inżynier jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu; podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Inżynier zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych (takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie, łącznie z CV proponowanych osób, do aprobaty Zamawiającego), 44)Inżynier musi posiadać zdolności osobowe i techniczne do rozliczania kosztów realizowanych robót, dokonywanych płatności, gwarancji oraz ubezpieczeń, 45)Inżynier jest zobowiązany do prowadzenia rejestru robót zawierającego m.in.: a)polecenia dla Wykonawcy robót, b)szczegółowe raporty dotyczące elementów wykonanych robót pod względem ilości i jakości oraz zrealizowanych i wykorzystanych dostaw, nadających się do sprawdzenia na budowie i stosowanych przy naliczaniu płatności należnych Wykonawcy robót, 46)Inżynier zobowiązany będzie do odbywania badań i inspekcji w miejscach wytwarzania elementów, komponentów oraz materiałów, jeżeli zajdzie taka potrzeba lub jeżeli takowe są wyszczególnione w Specyfikacjach Technicznych, 47)Inżynier będzie zarządzał i nadzorował realizację projektu w przedstawionym zakresie, będzie niezależny, aczkolwiek w zakresie wszystkich swoich zadań i obowiązków wyszczególnionych wyżej, będzie podlegał Zamawiającemu; będzie odpowiedzialny bezpośrednio przed Zamawiającym za realizację swoich zadań; Inżynier - jako podmiot - dysponować będzie kadrą wysokokwalifikowanych specjalistów, którymi kierować będzie bezpośrednio Inżynier; wewnętrzny regulamin zespołu określi Inżynier; Zamawiający będzie zatwierdzać wszelkie raporty i oceny przygotowane przez Inżyniera; Inżynier będzie konsultować istotne z punktu widzenia realizacji Projektu decyzje z wydelegowanymi w danej branży członkami Zamawiającego (jeżeli wymagać tego będzie waga problemu - z całym zespołem Zamawiającego na nadzwyczajnych zebraniach); zebrania zespołu Zamawiającego i Inżyniera w celu omówienia bieżących spraw związanych z realizacją inwestycji odbywać się będą minimum raz na tydzień, 48)Inżynier będzie opiniował, opracowywał dla Zamawiającego takie materiały, jak np.: informacje dla prasy i władz lokalnych, opiniowanie na temat dokumentacji przedkładanej Zamawiającemu do uzgodnienia, uczestniczył w spotkaniach i naradach organizowanych przez różne instytucje w sprawie budowy (na czas nieobecności Inżynier zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego na piśmie, z odpowiednim wyprzedzeniem), 49)działalność Inżyniera obejmuje również okres gwarancji jakości i rękojmi, wynikających z zapisów zawartych w umowie na realizację robót, Inżynier zorganizuje przeglądy gwarancyjne i będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 50)Inżynier nie ma prawa zaciągać zobowiązań finansowych, w stosunku do Wykonawcy robót, autorów dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, wykraczających poza kwoty zawarte w umowach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie zł : dwanaście tysięcy) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: BZ WBK I O Jelenia Góra nr 63 1090 1926 0000 0005 1400 5977 z dopiskiem: wadium - Inżynier Projektu. 4. W przypadkach określonych w pkt- cie 2. ppkt 2)-5) wadium winno być złożone w kasie, w siedzibie Zamawiającego - Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18, budynek Nr 1 - Rektorat pok. 108. z zaznaczeniem: wadium - Inżynier Projektu, w godz.: od 8 do14-tej. 5.Zwrot lub utrata wadium zostaną wykonane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 2004r z późn. zm.). 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykazanie wykonania w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o wartości robót budowlanych minimum 8 000 000,00 zł brutto finansowanej (lub współfinansowanej) ze środków pomocowych Unii Europejskiej, b) dysponowanie następującymi osobami do realizacji zadań związanych z przygotowaniem i realizacją projektu: 1). inżynier, który musi: - posiadać wykształcenie wyższe, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata w zakresie zarządzania projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską dla robót budowlanych, 2). inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalista ogólnobudowlany), który musi: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 3). inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalista drogowy), który musi: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 4). inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalista elektryk), który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 5). inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalista sanitarny), który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 6). pracownik ds. rozliczeń projektu i sprawozdawczości, który musi: - posiadać wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata w zakresie obsługi projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) osiągnięcie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi w kwocie minimum 400 000,00 zł za ostatnie 3 latach obrotowe prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, b) dysponowanie środkami finansowymi w wysokości co najmniej 100 000,00 zł lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. oraz 1.3. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.4. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą spełnić warunek wspólnie. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.5., 1.6. i 1.7. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą spełnić warunek wspólnie. 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.8. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą spełnić warunek wspólnie. 5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.9. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą spełnić warunek wspólnie. 6) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń wymienionych w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie minimum jednego kontraktu) - wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ Uwaga: a) W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia, b) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W wykazie osób dla osób, o których mowa w pkt V. pkt 2. b) SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego oraz dodatkowo: - dla osoby, o której mowa w pkt V. pkt. 2. b) ppkt 1. SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską dla robót budowlanych oraz wykazać doświadczenie w nadzorowaniu przynajmniej jednym kontraktem związanym z inwestycją o wartości robót budowlanych minimum 8 000 000,00 zł brutto , - dla osób, o których mowa w pkt V. pkt. 2.b) ppkt od 2 do 5 SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - dla osoby, o której mowa w pkt V.pkt. 2.b) ppkt 6. SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczeń finansowych i sprawozdawczości z tytułu realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ, z wyjątkiem inżyniera oraz pracownika ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie warunku wymienionego w pkt V. pkt 2.b) SIWZ, tj.: decyzje o nadaniu wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.8. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Bilans oraz Rachunek zysków i strat, a jeżeli część ta podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.9. SIWZ - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt b) ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. oraz ppkt 1.3. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kk.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18 58-503 Jelenia Góra Budynek nr 1 (Rektorat) - pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18 58-503 Jelenia Góra budynek nr 1 - Rektorat, pokój 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Projektu pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Rozwój infrastruktury szkolnictwa wyższego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.