eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 090510C SŁUPY-KOWALEWO-SMOLNIKI - I ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Szubin: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 090510C SŁUPY-KOWALEWO-SMOLNIKI - I ETAP
Numer ogłoszenia: 104651 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59829 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 090510C SŁUPY-KOWALEWO-SMOLNIKI - I ETAP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przebudowa drogi gminnej nr 090510C Słupy - Kowalewo - Smolniki - I Etap, na odcinku od km 1+000 do 2+100, której zakres obejmuje: 1)Poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni do szerokości 5,00 m, 2)Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym, 3)Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,00 m, 4)Wykonanie nawierzchni istniejących zjazdów z betonu asfaltowego, 5)Wykonanie oznakowania, na czas budowy oraz oznakowania docelowego, 6)Obsługa geodezyjna: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, 7)Poniesienie kosztów związanych ze stałą oraz czasową organizacją ruchu. 8)Wykonanie tablicy informacyjnej - 1 szt. wg. wzoru -załącznik nr 9 do SIWZ 9)Wykonanie wszystkich robót ujętych w dokumentacji projektowej. 2.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały i wyroby, dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych tj. takich, które mają te same parametry, cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji. Ich jakość nie może być gorsza od jakości określonych w dokumentacji produktów oraz powinny mieć parametry nie gorsze niż produkty wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 3.Roboty będą wykonywane w oparciu o zgłoszenie na przebudowę, którego kopię zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy. 4.Przed złożeniem oferty zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 5.Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość wykonanych robót, zapewnienie bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami. 6.Wymaga się, aby roboty prowadzone były w sposób niepowodujący nadmiernych utrudnień dla osób korzystających z terenów przylegających do pasa drogowego drogi gminnej nr 090510C.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAKCJA PRKiI S.A., ul. Złota 59, XVIIIP., 00-120 Wrszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 495013,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 379674,27

  • Oferta z najniższą ceną: 379674,27 / Oferta z najwyższą ceną: 564912,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.