eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przebudowa ulicŁagodnej, E. Orzeszkowej, Duboisa, Ptaszyńskiego, Kolejki Leśne, Żwirowej, Werpachowskiego oraz budowa chodnika przy ul. Poddolnej w Hajnówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Hajnówka: Przebudowa ulic: Łagodnej, E. Orzeszkowej, Duboisa, Ptaszyńskiego, Kolejki Leśne, Żwirowej, Werpachowskiego oraz budowa chodnika przy ul. Poddolnej w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 104640 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Łagodnej, E. Orzeszkowej, Duboisa, Ptaszyńskiego, Kolejki Leśne, Żwirowej, Werpachowskiego oraz budowa chodnika przy ul. Poddolnej w Hajnówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów drogowych oraz roboty budowlane przy zadaniu pn. Przebudowa ulic: Łagodnej, E. Orzeszkowej, Duboisa, Ptaszyńskiego, Kolejki Leśne, Żwirowej, Werpachowskiego oraz budowa chodnika przy ul. Poddolnej w Hajnówce Zadanie Nr1 - Dostawa materiałów drogowych wraz z rozładunkiem we wskazanym placu budowy w Hajnówce. a) krawężnik betonowy typ lekki 100x15x30 - 1872 szt., b) krawężnik betonowy typ lekki 100x15x22 (najazdowy) - 990 szt., c) krawężnik betonowy typ lekki 100x15x30x22 (skośny) - 168 szt., d) krawężnik betonowy typ lekki 49x15x30 - 192 szt., e) kostka brukowa betonowa (cegiełka) kolorowa gr. 8 cm - 565,38 m2, f) kostka brukowa betonowa (kość) szara gr. 8 cm - 1010,29 m2, g) kostka brukowa betonowa (kość) kolorowa gr. 8 cm - 45 m2, h) kostka brukowa betonowa (cegiełka) szara gr. 8 cm - 81 m2, i) kostka brukowa betonowa (cegiełka) szara gr. 6 cm - 859,08 m2, j) płytka chodnikowa 35x35x5cm szara - 2340 sztuk k) obrzeże betonowe 100x20x6 - 886 mb, Zadanie Nr 2 - Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Łagodnej w Hajnówce. a) kanał z rur PCV klasy SN8 o średnicy O 400 mm - 249,51 mb, b) kanał z rur PCV klasy SN8 o średnicy O 300 mm - 130,49 mb, c) kanał z rur PCV klasy SN8 o średnicy O 200 mm - 47,46 mb, d) studnie rewizyjne betonowe O 1200 mm - 13 sztuk e) przecisk w rurze ochronnej o średnicy O 508 mm - 13 mb, f) studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem O 500 mm bez syfonu i osadnika - 1 sztuk g) studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem O 500 mm bez syfonu krawężnikowo - jezdniowe - 13 sztuk Zadanie Nr 3 - Wykonanie robót ziemnych i podbudowy oraz przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych i energetycznych w ul. Łagodnej w Hajnówce: a) wykonanie robót ziemnych i podbudowy: - roboty ziemne z transportem urobku - 1227,02 m3, - roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp - 407,43 m3 - zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi - 407,43 m3 - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm na łącznej powierzchni 2701,91 m2, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 2741,91 m2 b) przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych: - przestawienie słupów pojedynczych - 2 sztuk, - przekładanie kabla doziemnego - 12 m, - zabezpieczenie kabla rurą dzieloną A 110 PS - 12 m, c) przebudowa kablowych linii energetycznych: - demontaż słupów żelbetowych linii NN bliźniaczych - 1 sztuk, - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn - 1 sztuk, - kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny - 15,36 m3 - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi A 110 PS - 36 m, Zadanie Nr 4 - Wykonanie robót ziemnych i podbudowy, nawierzchni i odwodnienia jezdni w ul. E. Orzeszkowej w Hajnówce: a) roboty ziemne z transportem urobku - 667,79 m3, b) studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm i wpustem ulicznym typu ciężkiego - 8 sztuk c) rury (przykanaliki) PVC o średnicy O 200 mm - 16,50mb, d) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1751,74 m2 e) warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm - 1725,67 m2 f) nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 grubości 4 cm ( warstwa wiążąca i wyrównawcza) - 1725,67 m2 g) nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm ( warstwa ścieralna) - 1751,74 m2 Zadanie Nr5 - Wykonanie nawierzchni utwardzonej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej i odwodnienia jezdni w ulicach : Kolejki Leśne, Duboisa, Werpachowskiego, Ptaszyńskiego. a) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 5002,06 m2 wraz z wyprofilowaniem i dogęszczeniem podbudowy z kruszywa naturalnego do grubości 20 cm (ul. Kolejki Leśne, Werpachowskiego, Duboisa, Ptaszyńskiego), b) odwodnienie jezdni ul. Ptaszyńskiego; - przykanaliki z rur O 200 PVC - 8 mb - studzienka kanalizacyjna O 425 - 1 szt. - studzienka ściekowa uliczna O 500 z osadnikiem bez syfonu - 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 44.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -zadanie nr 1 i 3 - spełnieniem warunku będzie złożone oświadczenie, -zadanie nr 2, 4 i 5 - wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zadanie nr 1 - spełnieniem warunku będzie złożone oświadczenie, - zadanie nr 2 - wykonawca musi dysponować kierownikiem robót w branży sanitarnej - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu uprawnień, - zadanie nr 3 - wykonawca musi dysponować kierownikiem robót w branży elektrycznej - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu uprawnień, - wykonawca musi dysponować kierownikiem robót w branży teletechnicznej - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji telekomunikacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu uprawnień, - wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy/robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu uprawnień, - zadanie nr 4 i 5 - wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy/robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu uprawnień, Dopuszcza się łączenie stanowisk w przypadku posiadania przez jedna osobę wymaganych uprawnień więcej niż jednej branży. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zadanie nr 1 - spełnieniem warunku będzie złożone oświadczenie, - zadanie 2, 3, 4 i 5 - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a. zmiany regulacji prawnych obowiązujących w chwili zawarcia umowy, b. zmiany danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, c. zmiany Podwykonawcy robót, d. zmiany przez Wykonawcę formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, e. zmiany osób kierujących robotami budowlanymi, f. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, g. zmiany terminu i zakresu wykonania zamówienia, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy tj.: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, geologicznych lub hydrologicznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie  wpływających na jakość wykonania lub  trwałość przedmiotu umowy, - wystąpienia robót dodatkowych,  - przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp., - wystąpienia odkryć archeologicznych, - natrafienia na niewybuchy i niewypały, - wystąpienia klęsk żywiołowych (powódź, pożar itp.), h. zmiana  zasad finansowania zamówienia, 3. Warunki ewentualnych zmian - stosownie do czasu trwania okoliczności będących podstawą zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w pkt. 2 nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Hajnówka ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Hajnówka ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka, pok. nr 219.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów drogowych wraz z rozładunkiem we wskazanym placu budowy w Hajnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) krawężnik betonowy typ lekki 100x15x30 - 1872 szt., b) krawężnik betonowy typ lekki 100x15x22 (najazdowy) - 990 szt., c) krawężnik betonowy typ lekki 100x15x30x22 (skośny) - 168 szt., d) krawężnik betonowy typ lekki 49x15x30 - 192 szt., e) kostka brukowa betonowa (cegiełka) kolorowa gr. 8 cm - 565,38 m2, f) kostka brukowa betonowa (kość) szara gr. 8 cm - 1010,29 m2, g) kostka brukowa betonowa (kość) kolorowa gr. 8 cm - 45 m2, h) kostka brukowa betonowa (cegiełka) szara gr. 8 cm - 81 m2, i) kostka brukowa betonowa (cegiełka) szara gr. 6 cm - 859,08 m2, j) płytka chodnikowa 35x35x5cm szara - 2340 sztuk k) obrzeże betonowe 100x20x6 - 886 mb,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00-5, 44.11.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Łagodnej w Hajnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kanał z rur PCV klasy SN8 o średnicy O 400 mm - 249,51 mb, b) kanał z rur PCV klasy SN8 o średnicy O 300 mm - 130,49 mb, c) kanał z rur PCV klasy SN8 o średnicy O 200 mm - 47,46 mb, d) studnie rewizyjne betonowe O 1200 mm - 13 sztuk e) przecisk w rurze ochronnej o średnicy O 508 mm - 13 mb, f) studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem O 500 mm bez syfonu i osadnika - 1 sztuk g) studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem O 500 mm bez syfonu krawężnikowo - jezdniowe - 13 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót ziemnych i podbudowy oraz przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych i energetycznych w ul. Łagodnej w Hajnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie robót ziemnych i podbudowy: - roboty ziemne z transportem urobku - 1227,02 m3, - roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp - 407,43 m3 - zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi - 407,43 m3 - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm na łącznej powierzchni 2701,91 m2, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 2741,91 m2 b) przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych: - przestawienie słupów pojedynczych - 2 sztuk, - przekładanie kabla doziemnego - 12 m, - zabezpieczenie kabla rurą dzieloną A 110 PS - 12 m, c) przebudowa kablowych linii energetycznych: - demontaż słupów żelbetowych linii NN bliźniaczych - 1 sztuk, - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn - 1 sztuk, - kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny - 15,36 m3 - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi A 110 PS - 36 m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót ziemnych i podbudowy, nawierzchni i odwodnienia jezdni w ul. E. Orzeszkowej w Hajnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) roboty ziemne z transportem urobku - 667,79 m3, b) studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm i wpustem ulicznym typu ciężkiego - 8 sztuk c) rury (przykanaliki) PVC o średnicy O 200 mm - 16,50mb, d) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1751,74 m2 e) warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm - 1725,67 m2 f) nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 grubości 4 cm ( warstwa wiążąca i wyrównawcza) - 1725,67 m2 g) nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm ( warstwa ścieralna) - 1751,74 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie nawierzchni utwardzonej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej i odwodnienia jezdni w ulicach : Kolejki Leśne, Duboisa, Werpachowskiego, Ptaszyńskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 5002,06 m2 wraz z wyprofilowaniem i dogęszczeniem podbudowy z kruszywa naturalnego do grubości 20 cm (ul. Kolejki Leśne, Werpachowskiego, Duboisa, Ptaszyńskiego), b) odwodnienie jezdni ul. Ptaszyńskiego; - przykanaliki z rur O 200 PVC - 8 mb - studzienka kanalizacyjna O 425 - 1 szt. - studzienka ściekowa uliczna O 500 z osadnikiem bez syfonu - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.