eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Przebudowa budynku przy ul. Strumykowej 21 w Suchej Górnej na mieszkania socjalne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104627 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Polkowice: Przebudowa budynku przy ul. Strumykowej 21 w Suchej Górnej na mieszkania socjalne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 514117


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, krajowy numer identyfikacyjny 2065202300000, ul. ul. 3 Maja 51, 59100 Polkowice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 90 00, faks 76 746 90 30, e-mail sekretariat@pgmikm.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgmikm.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku przy ul. Strumykowej 21 w Suchej Górnej na mieszkania socjalne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZPA.231.3.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamierzenie - przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku wielorodzinnego na mieszkania socjalne przy ul. Strumykowej 21 w miejscowości Sucha Górna, dz. Nr 149/1 oraz 150/6 obręb 0012 Sucha Górna, powiat polkowicki. Przedmiotem Zamówienia jest: w ramach zawartych umów nr BS15-00419 z dnia 30.03.2015 roku i BS15-00420 z dnia 12.03.2015 roku pomiędzy Bankiem Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, a Gminą Polkowice o udzielenie finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat na "tworzenie lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych", przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku wielorodzinnego na mieszkania socjalne przy ul. Strumykowej 21 w miejscowości Sucha Górna, dz. Nr 149/1 oraz 150/6 obręb 0012 Sucha Górna, powiat polkowicki. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące działania: Część 1 - przebudowa: piwnic, parteru, do Ip włącznie oraz zagospodarowanie terenu, w tym przebudowa piwnic i lokali mieszkalnych w poziomie parteru i I piętra; wymiana klatki schodowej oraz stropu nad Ip; kompleksowa wymiana wszystkich instalacji wewnętrznych, ze zmianą sposobu ogrzewania z ogrzewania elektrycznego lokalowego na centralne z kotłem gazowym; wykonanie wentylacji mechanicznej z wymiennikiem gruntowym i centralą; zamontowanie urządzeń fotowoltaiki z instalacją i panelami; termomodernizacja przegród; przyłącza i zagospodarowanie terenu oraz tzw. Koszty niekwalifikowane obejmujące przebudowę lokalu użytkowego. Część 2 - nadbudowa: poddasza i dachu, w tym całkowita rozbiórka poddasza nieużytkowego i nadbudowa nowego poddasza użytkowego z utworzeniem dodatkowych dwóch lokali mieszkalnych oraz pomieszczenia technicznego; wykonanie nowej konstrukcji, więźby, pokrycia i ocieplenia dachu; kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych elektrycznych, sanitarnych i wentylacyjnych; termomodernizacja przegród. W wyniku tego przedsięwzięcia powstanie: 1) w ramach przebudowy - 5 lokali socjalnych o łącznej powierzchni użytkowej lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi 119,73 m2, w tym 107,62 m2 powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych; 2) w ramach nadbudowy - 2 lokale socjalne o łącznej powierzchni użytkowej 44,84 m2. Podstawą realizacji robót będą nw. dokumenty: 1. Ostateczna decyzja Pozwolenia na budowę z dnia 05.11.2014 nr 783.2014; 2. Dokumentacja techniczna zamierzenia: 2.1.1. Projekt budowlany [skan dokumentacji - Głogów 15.05.2014 - InstalProjekt]: o Tom I Projekt zagospodarowania terenu, o Tom II Projekt architektoniczno-budowlany: inwentaryzacja, architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, elektryczne i fotowoltaika; 2.1.2. Projekt budowlany jw. w wersji elektronicznej rysunki w formie edytowalnej [*.dwg], opis w *.pdf ; 2.1.3. Projekt budowlany / wykonawczy - Głogów III.2016 - "p.a. PROJEKT"- "Przebudowa istniejącego budynku wielorodzinnego na mieszkania socjalne. Zmiany do projektu podstawowego" - obejmujący zmiany do projektu podstawowego dla przebudowy budynku wielorodzinnego na mieszkania socjalne; zakres opracowania obejmuje ogólną charakterystykę zmian wraz z rysunkami architektoniczno-budowlanymi i konstrukcyjnymi wprowadzonych zmian; opracowanie traktować należy jako załącznik do projektu podstawowego wprowadzający zmiany nieistotne z punktu widzenia pozwolenia na budowę i zapisów Ustawy Prawo Budowlane. 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [zwana dalej ST lub STWiOR]; 4. Przedmiary -jedynie jako informacja pomocnicza. 5. Przedmiary szt. 3 [jedynie jako informacja pomocnicza - uwzględniająca prace wykonane do tej pory przez poprzedniego wykonawcę]. 6. Stan zaawansowania robót określa załącznik do SIWZ - "Aktualny stan techniczny budynku zlokalizowanego przy ul. Strumykowej 21 w miejscowości Sucha Górna gm. Polkowice". W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) są przykładowe i stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych, co najmniej takich jak parametry techniczne i fizyczne materiałów wskazanych w udostępnionych dokumentach. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie umożliwiał osiągnięcie założonych standardów technicznych [parametrów fizyko- technicznych], co najmniej takich jak wskazane w dokumentacji technicznej, a wszędzie tam gdzie w opisach występują nazwy własne materiałów można zastosować materiały inne pod warunkiem wykazania Zamawiającemu na etapie wykonawczym ich równoważności na min. 7 dni przed zamontowaniem lub użyciem. Na Wykonawcy spoczywa więc obowiązek wykazania na etapie wykonawczym przed zamontowaniem lub użyciem, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w udostępnionej przy przetargu dokumentacji technicznej. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45210000-2, 45231300-8, 45232100-3, 45232140-5, 45232150-8, 45232410-9, 45232451-8, 45233120-6, 45233222-1, 45233226-9, 45262300-4, 45262520-2, 45262600-7, 45311100-1, 45321000-3, 09331200-0, 42511100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1540586.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych "BUDREM" w Łagoszowie Wielkim Spółka z o.o., biuro@budrem.biz.pl, Łagoszów Wielki 14A, 59-160, Radwanice, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1287751,07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1287751,07
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1287751,07
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.